🔝 Nasze Forum to już od 14 lat
Nr 1 na rynku spotkań branżowych, a zarazem, NAJWAŻNIEJSZE i NAJWIĘKSZE wiosenne spotkanie branży
ODBIORCÓW – DOSTAWCÓW – PRODUCENTÓW biomasy i RDF na cele energetyczne w trakcie, którego:
➡ Spotkasz się z najważniejszymi przedstawicielami branży
➡ Zdobędziesz lub wzbogacisz swoją wiedzę
➡ Zbudujesz nowe i utrwalisz dotychczasowe relacje biznesowe
➡ Poznasz kierunki rozwoju i najnowsze trendy
➡ Porozmawiasz o biznesie w sprzyjających warunkach
➡ Wymienisz się doświadczeniami, bo to fantastyczna okazja, aby dowiedzieć się co inni robią w tym zakresie w jakim Ty działasz
➡ Poznasz się z innymi przedstawicielami branży – może to początek nowej ciekawej współpracy
Efektywne zarządzanie energią oraz technologie i wytwarzanie energii z biomasy i paliw alternatywnych
Efektywne zarządzanie energią oraz technologie i wytwarzanie energii z biomasy i paliw alternatywnych – czyli relacji z 13 wiosennego Forum Biomasy i RDF W Krakowie... Więcej →
Wielokierunkowe spojrzenie na dekarbonizacje ciepłownictwa i przemysłu
Wielokierunkowe spojrzenie na dekarbonizacje ciepłownictwa i przemysłu – relacja z 13 edycji wiosennego Forum Biomasy i Paliw Alternatywnych powermeetings.eu w Krakowie – Uniknięto by... Więcej →
Kongres o nowej sytuacji na rynku pelletu
Zbliżający się II KONGRES PELLETU, organizowany 18-19 kwietnia 2024 w Łodzi przez powermeetings.eu stworzy możliwość aktualizacji strategii dla firm działających w tej branży, która po... Więcej →
Co nowego w branży biomasowej i RDF oraz kolejne wyzwania związane z Dyrektywami RED II i RED III
O czym dyskutowaliśmy i mówiliśmy podczas 13 jesiennego Forum Biomasy i RDF w Gdyni? Co nowego w branży biomasowej i RDF oraz kolejne wyzwania... Więcej →
Biomasa – surowcem na okres transformacji paliwowej❓
O czym dyskutowaliśmy i mówiliśmy podczas 13 jesiennego Forum Biomasy i RDF w Gdyni? Biomasa – surowcem na okres transformacji paliwowej? Czy spełni się... Więcej →
Priorytetem jest zagospodarowanie potencjału biomasy w sektorze energetyki i ciepłownictwa
Co wydarzyło się podczas 12 edycji Forum Biomasy w Olsztynie? Priorytetem jest zagospodarowanie potencjału biomasy w sektorze energetyki i ciepłownictwa! – Wykorzystanie potencjału biomasy... Więcej →
W niedalekiej przyszłości kolejne zmiany w systemie certyfikacji biomasy
– Jak powszechna jest dzisiaj certyfikacja biomasy i RDF – zapytaliśmy dr inż. Ilonę Olsztyńską z firmy SGS Polska, która jest Partnerem Strategicznym 12 wiosennej edycji Forum Biomasy i Paliw... Więcej →
Możliwości zwiększenia dostaw na polski rynek biomasy i drewna odpadowego z zachodu
Od ponad roku, w związku z wojną na Ukrainie trwa w naszym kraju proces pozyskiwania paliw w tym biomasy na cele energetyczne z nowych kierunków,... Więcej →
Wykorzystanie RDF na cele energetyczne
W czasach ograniczania produkcji energii cielnej i elektrycznej z węgla, gazu czy ropy, nabiera także w naszym kraju znaczenia termiczne przekształcanie odpadów komunalnych, których produkuje się... Więcej →
Co w programie ❓
26 marca 2025 "beforek"
20:00
Zapraszamy na „beforek”
Nasze nieformalne spotkanie networkingowe poprzedzające rozpoczęcie Forum, na którym można nawiązywać już nowe kontakty z uczestnikami Forum i spędzić miło czas.
27 marca 2025 Konferencja
9:00 - 10:00
Rejestracja, poranna kawa i czas na pierwsze rozmowy B2B
10:00
Otwarcie Forum
Moderator:
Renata Kałużna, Dyrektor Zarządzający, powermeetings.eu
Wystąpienie inauguracyjne
10:30 - 12:00
Sesja I: Biomasa i Paliwa Alternatywne – wsparcie, regulacje i finansowanie inwestycji
12:00 - 12:30
Przerwa kawowa i czas na rozmowy B2B
12:00 - 14:00
Sesja II: Biomasa i Paliwa Alternatywne – dostępność, trendy i technologie
14:00 - 15:00
Lunch
15:00 - 16:30
Sesja III: Biomasa i Paliwa alternatywne – doświadczenia
16:30 - 17:30
Sesja IV: Panel dyskusyjny
19:00
Kolacja networkingowa
28 marca 2025 warsztaty
9:30 – 11:00
Warsztaty cz. I
11:00 - 11:30
Przerwa kawowa i czas na rozmowy B2B
11:30 - 13:00
Warsztaty cz. II
13:00
Lunch
28 marca 2025 zwiedzanie
11:00 - 13:00
Zwiedzanie Toruńskiego Rynku z przewodnikiem
Zaproponuj temat i osobę której chciałbyś wysłuchać w trakcie Forum
Prelegenci Forum 2024
Miłosz Motyka
Podsekretarz Stanu
Ministerstwo Klimatu i Środowiska
Miłosz Motyka
Podsekretarz Stanu
Ministerstwo Klimatu i Środowiska
Z wykształcenia jest magistrem inżynierem środowiska, absolwentem Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Zaangażowany w działalność społeczną, w latach 2017-2023 pełnił funkcję prezesa Forum Młodych Ludowców. Absolwent Szkoły Liderów Politycznych. Od 2019 roku rzecznik prasowy Polskiego Stronnictwa Ludowego.
Jarosław Grobelny
Prezes
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Gnieźnie
Jarosław Grobelny
Prezes
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Gnieźnie
Jarosław Grobelny, prezes Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Gnieźnie Sp. z o.o., absolwent Politechniki Poznańskiej, Wydział Budowy Maszyn, kierunek mechanika oraz absolwent studiów podyplomowych na Politechnice Warszawskiej, Wydział Inżynierii Środowiska, Zakład Systemów Ciepłowniczych i Gazowych, kierunek nowoczesne systemy ciepłownicze. Ukończył także studia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ekspert z zakresu weryfikacji projektów innowacyjnych i badawczo – rozwojowych, promotor projektów innowacyjnych, pracownik naukowy, wykładowca akademicki (1995 – 2002, Politechnika Poznańska, Wyższa Szkoła Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu), twórca i pierwszy prezes Gnieźnieńskiej Agencji Rozwoju Gospodarczego Sp. z o.o. (2002 – 2009), prezes Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Gnieźnie sp. z o.o. (2009 -2014), zastępca Prezydenta Gniezna (2014 – 2022), pomysłodawca innowacyjnej placówki edukacyjnej – Stolica eXperymentu w Gnieźnie, członek rad nadzorczych: Konstil Sp. z o. o. Zakład Produkcji Urządzeń Utylizacyjnych w Gnieźnie, PWiK Sp. z o.o., MPK Sp. z o.o., TBS Sp. z o.o. oraz Stolica eXperymentu Sp. z o.o.
Tomasz Majerowski
Kierownik Zespołu Użytkowania Lasu
Generalna Dyrekcja Lasów Państwowych
Tomasz Majerowski
Kierownik Zespołu Użytkowania Lasu
Generalna Dyrekcja Lasów Państwowych
Dawid Karasek
Kierownik II Wydziału Finansowania Krajowego w Departamencie Energetyki i Przemysłu
NFOŚiGW
Dawid Karasek
Kierownik II Wydziału Finansowania Krajowego w Departamencie Energetyki i Przemysłu
NFOŚiGW
Dawid Karasek jest absolwentem Akademii Górniczo- Hutniczej w Krakowie na kierunku Inżynieria Środowiska, specjalizującym się w odnawialnych źródłach energii. Posiada także dyplom Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie zarządzania i finansów w energetyce. Obecnie pracuje jako Kierownik II Wydziału Finansowania Krajowego w Departamencie Energetyki i Przemysłu w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Główne obowiązki obejmują nadzór nad pracą Wydziału w zakresie finansowania inwestycji z obszaru energetyki odnawialnej i efektywności energetycznej dla przedsiębiorców.
Andrzej Piotrowski
Director of Development
Waste Business Line
Veolia Energia Polska
Andrzej Piotrowski
Director of Development
Waste Business Line
Veolia Energia Polska
Absolwent Politechniki Gdańskiej na kierunkach Inżynieria Środowiska oraz Zarządzanie.
Ekspert z obszaru projektów Gospodarki Odpadami i Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w przygotowaniu i realizacji projektów środowiskowych takich jak Oczyszczalnie Ścieków, Instalacje Termicznego Przekształcania Osadów Ściekowych, Instalacje Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych.
Marek Kępa
Członek Zarządu ds. handlowych
Javelin Global Commodities CEE
Marek Kępa
Członek Zarządu ds. handlowych
Javelin Global Commodities CEE
Menadżer z 15 letnim doświadczeniem związanym z branżą surowców energetycznych. Posiada tytuł MBA Stockholm University Business School i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, a także tytuł biegłego rewidenta. Specjalizuje się w analizie finansowej projektów energetycznych i logistycznych. Ekspert w zakresie dostaw surwoców energetycznych i dekarbonizacji przemysłu. W 2023 został odznaczony przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska odznaczeniem honorowym za zasługi dla polskiej energetyki, w związku z koordynacją działań podejmowanych w okresie kryzysu energetycznego.
Ilona Olsztyńska
Business Development Manager
Lead Auditor
SGS Polska
Ilona Olsztyńska
Business Development Manager
Lead Auditor
SGS Polska
Ilona Olsztyńska Kierownik ds. Rozwoju Produktów Certyfikowanych w Obszarze Regulowanym Prawnie, a także Auditor Wiodący w obszarach: weryfikacji i certyfikacji biomasy na cele energetyczne, systemów należytej staranności, KZR INiG, EUTR, FSC, PEFC, ISO 9001, ISO 14001 oraz Inspektor Zakładowej Kontroli Produkcji wyrobów budowlanych.
Została wpisana na listę auditorów/ekspertów Polskiego Centrum Akredytacji.
Członek komitetów technicznych przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym: KT 215, KT 212 i KT100 oraz Rady Systemu KZR INiG przy Instytucie Nafty i Gazu w Krakowie. Członek Rady Głównej Polskiej Izby Biomasy.
Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości Politechniki Poznańskiej.
Autorka wielu publikacji naukowych i popularno-naukowych w obszarze biomasy i paliw z biomasy, drewna i brakarstwa, odnawialnych źródeł energii, gospodarki odpadami i logistyki.
Víctor Rodríguez
Dyrektor Sprzedaży
Apisa by Tornum
Víctor Rodríguez
Dyrektor Sprzedaży
Apisa by Tornum
Wykształcenie techniczne, 17 lat doświadczenia zawodowego w branży technicznej.
W firmie Apisa odpowiedzialny za sprzedaż instalacji do suszenia i paletyzowania biomasy oraz produktów pochodzenia roślinnego.
Delfina Rogowska
Kierownik Biura Systemu
KZR INiG
Instytut Nafty i Gazu – PIB
Delfina Rogowska
Kierownik Biura Systemu
KZR INiG
Instytut Nafty i Gazu – PIB
Współautor i kierownik Systemu KZR INiG – systemu certyfikacji zrównoważonej produkcji biopaliw i biopłynów, zatwierdzonego przez Komisję Europejską. Audytor oraz wieloletni trener w szkoleniach z zakresu Systemu KZR INiG, obliczania emisji gazów cieplarnianych. Autor ponad 70 prac badawczych, 30 publikacji, 35 referatów na konferencjach krajowych i zagranicznych. Główny obszar badań to ocena na zgodność z kryteriami zrównoważonego rozwoju, wpływu na środowisko, w tym szacowania emisji GHG w cyklu życia, technologii produkcji paliw i biopaliw silnikowych. Ekspert Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w Europejskim Komitecie Normalizacyjnym CEN/TC 383/WG 3 Biodiversity and environmental aspects. Członek Komitetu Technicznego nr 144 Koksu i Przetworzonych Paliw Stałych Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Ekspert z ramienia Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w CEN/TC19 – Work Group WG 23 „Specification of automotive LPG and related test metod.
Dorota Jeziorowska
Dyrektor
Polskie Towarzystwo Elektrociepłowni Zawodowych
Dorota Jeziorowska
Dyrektor
Polskie Towarzystwo Elektrociepłowni Zawodowych
Dorota Jeziorowska to absolwentka Wydziału Inżynierii Lądowej i Gospodarki Zasobami AGH w Krakowie. Aktualnie kończy również studia magisterskie na Wydziale Prawa Europejskiej Wyższej Szkole Prawa i Administracji oraz realizuje pracę doktorską na AGH w Krakowie.
Od 2012 r. prowadziła działalność naukową w obszarze energetyki, współpracując m.in. z IGSMiE PAN. Od 2015 r. jej działalność zawodowa skupiała się na obszarze regulacji w energetyce. W tym czasie pracowała w administracji rządowej, odpowiadając za obszary ciepłownictwa i kogeneracji.
Prowadziła m.in. prace legislacyjne w zakresie przepisów taryfowych dla ciepła, mechanizmu wsparcia CHP. Brała udział w negocjacjach dokumentów w zakresie polityki energetyczno-klimatycznej na forum UE oraz w procesach notyfikacji mechanizmów pomocowych.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w spółkach branży energetycznej funkcjonujących w obszarach wytwarzania energii elektrycznej i ciepła oraz ich przesyłu i dystrybucji.
Jest również autorką kilkudziesięciu artykułów i publikacji naukowych w zakresie energetyki w tym: ciepłownictwa, kogeneracji, efektywności energetycznej i problematyki transformacji energetycznej oraz górnictwa.
Od września 2022 r. Dorota Jeziorowska pełni funkcję Dyrektora Polskiego Towarzystwa Elektrociepłowni Zawodowych.
Iwona Poliwka
Doradca ds. Finansowania Inwestycji
Metropolis
Iwona Poliwka
Doradca ds. Finansowania Inwestycji
Metropolis
Ponad 13 lat doświadczenia jako Doradca ds. Finansowania Inwestycji w firmie METROPOLIS. Pomaga Klientom w znalezieniu optymalnego źródła finansowania inwestycji z różnych branż, w tym również tych z zakresu ochrony środowiska, energetyki, przemysłu drzewnego, przetwórstwa rolno-spożywczego. Przeprowadza Klientów przez zawiłe procedury pozyskania dofinansowania, od momentu aplikowania, poprzez rozliczenie dofinasowania aż po wypłatę środków na konto Klienta. Obsługuje przedsiębiorców ubiegających się o wsparcie unijne jak i krajowe w postaci dotacji i pożyczek preferencyjnych. Jednocześnie nadzoruje realizowane przez Klientów projekty pod kątem rozliczenia pozyskanego wsparcia.
Justyna Wasiukiewicz
Dyrektor ds. marketingu i komunikacji
BALTPOOL
Justyna Wasiukiewicz
Dyrektor ds. marketingu i komunikacji
BALTPOOL
Magister międzynarodowego biznesu i prawa w Szkole Międzynarodowego Biznesu Uniwersytetu Wileńskiego. Ponad 15 lat doświadczenia w zarządzaniu kategoriami w branży FMCG i DIY oraz w sprzedaży detalicznej. Obecnie z drużyną Baltpool opracowuje online platformy umożliwiające zrównoważoną i wydajną wymianę bioenergii.
Ramunas Waszkiewicz
Kierownik ds. rozwoju rynku
BALTPOOL
Ramunas Waszkiewicz
Kierownik ds. rozwoju rynku
BALTPOOL
Tytuł międzynarodowego MBA uzyskany w BMI Executive Institute, mgr inżynierii (Uniwersytet techniczny im. Giedymina w Wilnie) i mgr ekonomii (Uniwersytet im. Witolda Wielkiego w Kownie). Ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie rozwoju międzynarodowego biznesu, głównie w branży paliw ropopochodnych, logistyce i technologiach finansowych. Obecnie odpowiada za rozwój międzynarodowej giełdy biomasy BALTPOOL w Polsce.
Ireneusz Suszyna
Area Sales Manager
Vecoplan Poland
Ireneusz Suszyna
Area Sales Manager
Vecoplan Poland
Mgr.inż na kierunku Zarządzanie.
Związany z branżą od 2007 roku w zakresie sprzedaży i doradztwa rozwiązań i technologii.
Aktualnie Area Sales Manager w firmie VECOPLAN POLAND Sp. z o.o. odpowiedzialny z polski rynek i kraje bałtyckie.
Tomasz Śmilgiewicz
Dyrektor Sprzedaży
CM Biomass
Tomasz Śmilgiewicz
Dyrektor Sprzedaży
CM Biomass
Dyrektor Sprzedaży w CM Biomass. Od 20 lat związany z sektorem biomasy i energetyką zawodową. Odpowiada za wzmocnienie obecności CM Biomass w Polsce i wykorzystanie silnej bazy logistycznej w naszych terminalach przeładunkowych w Gdańsku i Szczecinie.
Mads Thomsen
Dyrektor, Global Portfolio Management
CM Biomass, Dania
Mads Thomsen
Dyrektor, Global Portfolio Management
CM Biomass, Dania
Mads pełni funkcję dyrektora w CM Biomass, wiodącego na świecie dostawcę i producenta biomasy. Jego rola polega na zarządzaniu codziennymi operacjami handlowymi, ze szczególnym naciskiem na działalność handlową firmy w Europie i Azji. Jego działania mają na celu zrównoważenie podaży i popytu poprzez elastyczne i wydajne rozwiązania logistyczne na rynku charakteryzującym się ciągłą zmiennością, gdzie istotne jest dodawanie wartości w całym łańcuchu wartości, od dostawców po użytkowników końcowych. Dzięki silnie zdywersyfikowanemu portfelowi oraz ciągłemu wzrostowi własnej produkcji w USA, CM Biomass jest w stanie dalej rozwijać swoją sieć na całym świecie. Przed dołączeniem do CM Biomass 5 lat temu, Mads spędził kilka lat pracując w branży spedycyjnej i towarowej, koncentrując się w szczególności na surowcach energetycznych.
Ryszard Jelonek
Dyrektor Zakładu Produkcyjnego
Dyrektor Rozwoju Biznesu
Biomasa Partner Group SA
Ryszard Jelonek
Dyrektor Zakładu Produkcyjnego
Dyrektor Rozwoju Biznesu
Biomasa Partner Group SA
Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu biznesem w wielu firmach krajowych oraz zagranicznych.
Od 2018 roku związany z firmą Biomasa Partner Group SA, gdzie jako Dyrektor produkcji odpowiada za kompleksowe zarządzanie zakładem produkcyjnym w Ząbkowicach Śląskich, zajmującym się przetwórstwem słomy na pellet na cele: energetyczne, jako wyściółka dla zwierząt oraz jako substrat do biogazowni.
Ryszard Jelonek był odpowiedzialny za wdrożenie na rynek nowego produktu jakim jest pellet ściółkowy dla zwierząt hodowlanych marki OnDry. Nieustannie rozwija rynek pelletu ze słomy jako substratu do biogazowni, a w ostatnim czasie kieruje projektem rozwojowym dot. produktu Agro Dunino – pelletu energetycznego, dedykowanego do spalania w ciepłowniach i innych instalacjach spalania oraz współspalania biopaliwa agro.
Jako wieloletni Dyrektor Rozwoju Biznesu jest również zaangażowany w rozwój innych strategii biznesowych w Biomasa Partner Group SA.
Paweł Wysokulski
ARP Energia
Paweł Wysokulski
ARP Energia
Ukończył Politechnikę Wrocławską na wydziale Elektrycznym na kierunku Automatyka i Robotyka oraz Elektrotechnika. Od ponad 10 lat związany z pomiarami i audytami energetycznymi. Autor i współautor kilkuset Audytów Energetycznych Przedsiębiorstw, w tym największych przedsiębiorstw w Polsce z branży papierniczej, hutniczej, meblarskiej, spożywczej, wyrobów materiałów budowlanych. Na swoim koncie posiada wiele wydanych świadectw efektywności energetycznej, których wartość sięga kilkudziesięciu tysięcy toe. Konsultant firm zagranicznych w obszarze efektywności energetycznej. Członek Zrzeszenia Audytorów Energetycznych.
Bogumił Ciżowski
Kierownik Wydziału Handlowego
Enspirion
Bogumił Ciżowski
Kierownik Wydziału Handlowego
Enspirion
Romuald Grzelczak
Dyrektor Działu Energii
SYLVA
Romuald Grzelczak
Dyrektor Działu Energii
SYLVA
Romuald Grzelczak pełni funkcję Szefa Energii w firmie SYLVA Sp. z o.o. należącej do Francuskiej Grupy PIVETEAUBOIS, czołowego producenta drewna i pelletu w Polsce oraz FRANCJI , gdzie jest odpowiedzialny za zarządzanie całokształtem procesów produkcji energii cieplnej oraz elektrycznej w największej elektrociepłowni kogeneracyjnej w Polsce. Posiada bogate doświadczenie zawodowe, obejmujące kilkunastoletnią praktykę w zarządzaniu procesami oraz zespołami, począwszy od uruchomień przemysłowych, aż po eksploatację. Pracował w renomowanych firmach, takich jak VEOLIA, DALKIA ORLEN oraz DALKIA Il de FRANCE. We Francji pełnił funkcję odpowiedzialnego za proces w największej kotłowni na Biomasę wraz z siecią ciepłowniczą o imponującej długości 80 km. Jego doświadczenie obejmuje kompleksowe zarządzanie procesami, optymalizację działania instalacji oraz efektywne wykorzystanie zasobów. Ma na swoim koncie liczne sukcesy w poprowadzeniu zespołów do osiągnięcia ambitnych celów oraz wdrożenia innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie energetyki.
Pierwszą w Europie giełdę biomasy BALTPOOL założyliśmy w 2012 roku – jest to internetowa platforma handlowa, gdzie kupujący i sprzedający handlują produktami z biomasy na ujednoliconych warunkach.
Dziś, mając na swoim koncie ponad 45 tysięcy kontraktów, które zostały pomyślnie sfinalizowane fizycznymi dostawami, BALTPOOL jest silnym operatorem różnych źródeł energii, który stara się zapewnić przejrzystość i zrównoważony rozwój rynku.
OT Logistics to uniwersalny spedytor, który dzięki unikalnemu podejściu „one stop shop”, oferuje szeroki wachlarz usług, począwszy od organizowania frachtów morskich, przez kompleksową obsługę w portach, aż po finalną dostawę do klienta, bez względu na typ ładunku i środek transportu.
Naszą siłę stanowią przede wszystkim: kompleksowa oferta, kilkudziesięcioletnie doświadczenie i specjalizacja poszczególnych spółek Grupy.
OT Logistics S.A. wraz ze spółkami tworzącymi Grupę Kapitałową OT Logistics jest największym i najbardziej wszechstronnym operatorem portowym w Polsce i jednym z największych w basenie Morza Bałtyckiego. Od ponad 70 lat świadczy usługi transportowe, spedycyjne i logistyczne.
W skład Grupy OT Logistics wchodzą morskie terminale portowe: OT Port Świnoujście oraz OT Port Gdynia z dedykowanym terminalem ro-ro w Polsce. Grupa OT Logistics jest właścicielem spółki spedycyjnej Rentrans Cargo, spółki Kolej Bałtycka świadczącej usługi manewrowe i transportu kolejowego oraz spółki Port Żegluga Szczecińska.
Najważniejszymi rynkami zbytu Grupy OTL w ramach prowadzonej działalności w branży TSL (transport, spedycja, logistyka) są następujące sektory gospodarki:
E-ciepło jest branżowym portalem skupiającym swoją uwagę na odnawialnych źródłach energii. Medium połączyło swobodę największej grupy dyskusyjnej z możliwościami biznesowymi i marketingowymi portalu informacyjnego.
Dzięki takiemu zabiegowi ecieplo.pl dociera do ludzi zainteresowanych tematem odnawialnych źródeł energii (producentów, dostawców i instalatorów). Ecieplo.pl to platforma informacyjna składająca się z:
85 tys. osób zrzeszonych i aktywnie działających w naszej grupie na Facebooku Pompy ciepła – forum, która działa od 2011 roku. Pojawia się tam kilkaset postów oraz kilka tysięcy komentarzy tygodniowo.
Portalu www.ecieplo.pl, który stanowi odpowiedź na najczęściej padające pytania oraz metodę na zebranie w jednym miejscu najważniejszych informacji z branży źródeł odnawialnej energii (fotowoltaika, pompy ciepła, rekuperacja, wentylacja, klimatyzacja, automatyka, biomasa, elektromobilność, ogrzewanie na podczerwień).
Wybierz pakiet
UDZIAŁ STACJONARNY + Wystąpienie
7 790,006 490,00 PLN + VAT
Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 30.01.2025
Udział w "Biforku" networkingowym poprzedzającym rozpoczęcie Forum
Udział w 2 dniach Forum
Udział w uroczystej, branżowej kolacji pierwszego dnia Forum
Dostęp do materiałów pokonferencyjnych w formie elektronicznej
Zaświadczenie o udziale w formie elektronicznej
20 minutowe wystąpienie z prezentacją firmy/usług
Roll-up w sali konferencyjnej
Logo Twojej firmy wśród Partnerów Forum
Informacja o Twojej firmie w katalogu elektronicznym
Informacja o wystąpieniu na social mediach pm.eu oraz w newsletterze
6490429027902290jolanta.szczepaniak@powermeetings.eu, renata.kaluzna@powermeetings.eu, mariusz.makowski@powermeetings.euForum Biomasy i RDF – wiosna 2025Udział stacjonarny + wystąpienie: 6 490,00 PLN + VAT cena promocyjna zamiast 7 790,00 przy zgłoszeniu do 30.01.2025Udział stacjonarny + roll-up + logo: 4 290,00 PLN + VAT cena promocyjna zamiast 4 790,00 przy zgłoszeniu do 30.01.2025Udział stacjonarny + logo: 2 790,00 PLN + VAT cena promocyjna zamiast 3 290,00 przy zgłoszeniu do 30.01.2025Udział stacjonarny: 2 290,00 PLN + VAT cena promocyjna zamiast 2 790,00 przy zgłoszeniu do 30.01.2025
Forum będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.
Koszt udziału w Forum w pakietach + i ++ obowiązuje dla pierwszej zgłoszonej osoby, koszt udziału każdej kolejnej osoby jest równy kosztowi udziału w pakiecie STACJONARNY.
Powyższa opłata za Forum nie obejmuje kosztu rezerwacji noclegu.
Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy pomiędzy powermeetings.eu a Zgłaszającym.
Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
Prosimy o dokonanie wpłaty nie później niż przed rozpoczęciem Forum na konto: powermeetings.eu, Al. Jerozolimskie 27, 00-508 Warszawa; NIP 952-139-65-83; MBANK S.A. 56 1140 2004 0000 3502 7600 2231
Faktura VAT wystawiona zostanie w dniu zakończenia wydarzenia i przesłana emailem na podany w formularzu adres.
Osoby odwołujące uczestnictwo na 14 dni przed Forum, otrzymają zwrot uiszczonej opłaty. Wycofującym się na 13 – 7 dni przed Forum zwracamy 50% opłaty. Na 6 dni przed Forum i później nie przyjmujemy odwołań uczestnictwa w spotkaniu.
Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy. Zmianę uczestnika należy zgłosić na maksymalnie 3 dni przed Forum i musi zostać zaakceptowana przez powermeetings.eu.
Rezygnacji z udziału w Forum należy dokonać w formie pisemnej. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w Forum nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
Od nieterminowej zapłaty powermeetings.eu przysługują odsetki ustawowe.
powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Forum oraz, w szczególnych wypadkach, zmiany lokalizacji oraz terminu. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony powermeetings.eu.
W przypadku, gdy Forum nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od powermeetings.eu, lub tzw. siły wyższej, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Forum. Zwrotowi podlega jedynie opłata za udział.
powermeetings.eu zastrzega sobie wyłączne prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany nie wymagają uzasadnienia.
powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.
64904290jolanta.szczepaniak@powermeetings.eu, renata.kaluzna@powermeetings.eu, mariusz.makowski@powermeetings.euForum Biomasy i RDF – wiosna 2025Udział stacjonarny + wystąpienie: 6 490,00 PLN + VAT cena promocyjna zamiast 7 790,00 przy zgłoszeniu do 30.01.2025Udział stacjonarny + roll-up + logo: 4 290,00 PLN + VAT cena promocyjna zamiast 4 790,00 przy zgłoszeniu do 30.01.2025
Forum będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.
Koszt udziału w Forum w pakietach + i ++ obowiązuje dla pierwszej zgłoszonej osoby, koszt udziału każdej kolejnej osoby jest równy kosztowi udziału w pakiecie STACJONARNY.
Powyższa opłata za Forum nie obejmuje kosztu rezerwacji noclegu.
Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy pomiędzy powermeetings.eu a Zgłaszającym.
Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
Prosimy o dokonanie wpłaty nie później niż przed rozpoczęciem Forum na konto: powermeetings.eu, Al. Jerozolimskie 27, 00-508 Warszawa; NIP 952-139-65-83; MBANK S.A. 56 1140 2004 0000 3502 7600 2231
Faktura VAT wystawiona zostanie w dniu zakończenia wydarzenia i przesłana emailem na podany w formularzu adres.
Osoby odwołujące uczestnictwo na 14 dni przed Forum, otrzymają zwrot uiszczonej opłaty. Wycofującym się na 13 – 7 dni przed Forum zwracamy 50% opłaty. Na 6 dni przed Forum i później nie przyjmujemy odwołań uczestnictwa w spotkaniu.
Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy. Zmianę uczestnika należy zgłosić na maksymalnie 3 dni przed Forum i musi zostać zaakceptowana przez powermeetings.eu.
Rezygnacji z udziału w Forum należy dokonać w formie pisemnej. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w Forum nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
Od nieterminowej zapłaty powermeetings.eu przysługują odsetki ustawowe.
powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Forum oraz, w szczególnych wypadkach, zmiany lokalizacji oraz terminu. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony powermeetings.eu.
W przypadku, gdy Forum nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od powermeetings.eu, lub tzw. siły wyższej, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Forum. Zwrotowi podlega jedynie opłata za udział.
powermeetings.eu zastrzega sobie wyłączne prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany nie wymagają uzasadnienia.
powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.
jolanta.szczepaniak@powermeetings.eu, renata.kaluzna@powermeetings.euForum Biomasy i RDF – wiosna 2025
Jesteś zainteresowany udziałem w wiosennym Forum Biomasy i RDF w Ciepłownictwie, Energetyce i Przemyśle❓ Chcesz wiedzieć więcej zanim spotkasz się z nami 27 i 28 marca 2025❓ Zostaw swoje namiary, oddzwonię i razem sprawdzimy czy to wydarzenie jest dla Ciebie ❗
Do usłyszenia, Renata Kałużna, powermeetings.eu
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.