III Forum Przemysłu Drzewnego 2024 🤝 Łączy nas drewno 🤝

WARSZAWA
Zarejestruj się!

Dlaczego warto wziąć udział?

➡ Spotkasz się z przedstawicielami kilku branż skupionych wokół surowca drzewnego!

Zdobędziesz lub uzupełnisz swoją wiedzę

➡ Zbudujesz nowe i utrwalisz dotychczasowe relacje biznesowe

Poznasz najnowsze trendy

➡ Porozmawiasz o biznesie w sprzyjających warunkach

Dowiesz się co inni robią w tym zakresie w jakim Ty działasz

Zatem obecność obowiązkowa 👍
dla przedstawicieli: 

➡ lasów państwowych

➡ firm kupujących, przetwarzających i dostarczających drewno

➡ tartaków

➡ zakładów usług leśnych

➡ przemysłu: płytowego, meblowego, celulozowo-papierniczego, opakowaniowego, paletowego i innych skupionych wokół surowca drzewnego

➡ producentów pelletu i firm przetwarzających surowiec drzewny na cele energetyczne

➡ firm certyfikujących

➡ firm dostarczających technologie i usługi dla przemysłu drzewnego

FPD 2023 w liczbach

120+

Uczestników - praktyków branży drzewnej

12h+

Wykładów i dyskusji

48h

Networkingu

24+

Prelegentów

Co o nas mówią

Jarosław Michniuk

Jarosław Michniuk

PAGED, Koalicja na rzecz polskiego drewna
Stefan Traczyk

Stefan Traczyk

Stowarzyszenie Leśników i Właścicieli Lasów
Michał Strzelecki

Michał Strzelecki

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli

Program Forum

12 czerwca 2024 – "beforek"
19:00 – 21:00

Nieformalne spotkanie networkingowe i czas na pierwsze rozmowy B2B

13 czerwca 2024 - część konferencyjna
9:00 – 10:00

Rejestracja i poranna kawa

9:50 – 10:00

Otwarcie Forum i przywitanie gości

 

Renata Kałużna, Dyrektor Zarządzający, powermeetings.eu

10:00 - 12:00

Sesja I


Wystąpienia inauguracyjne otwierające obrady Forum


Sytuacja w LP i wpływ strategii unijnej na lasy w UE – holistyczne podejście do branży drzewnej

 

Prelegent w trakcie potwierdzania


Reformy w leśnictwie a funkcjonowanie sektora leśno-drzewnego

 

dr inż. Janusz Dawidziuk, Przewodniczący, Polskie Towarzystwo Leśne


Zasady sprzedaży drewna – aktualizacja

 

Prelegent w trakcie potwierdzania


Przepływ surowca drzewnego w Europie

 

Karol Łagoda, Wood Procurement Coordinator, PLWD


Gospodarcze i pozagospodarcze funkcje lasu. Aspekty prawne i regulacyjne związane z funkcjonowaniem przemysłu drzewnego

  • CSR
  • EUDR
  • ESG i Taksonomia

 

Prelegent w trakcie potwierdzania

12:00 – 12:30

Przerwa kawowa i czas na rozmowy B2B

12:30 – 13:30

Sesja II Optymalizacja kosztów oraz realne wsparcie finansowe dla energochłonnych branż


Dodatkowe środki finansowe przy okazji realizacji modernizacji / inwestycji – czyli Białe Certyfikaty w praktyce

 

Paweł Wysokulski, ARP Energia


Usługa DSR sposobem na optymalizację kosztów energii elektrycznej

 

Kamil Tafur-Ordonez, Specjalista ds. Handlowych. Enspirion


Efektywność energetyczna i samodzielność energetyczna zakładów drzewnych

 

Prelegent w trakcie potwierdzania

13:30 – 14:30

Lunch

 

14:30 15:30

Sesja III Bieżące wyzwania w branży drzewnej


Wyzwania stojące przed sektorem papierniczym

 

Janusz Turski, Dyrektor Generalny, Stowarzyszenie Papierników Polskich


Wyzwania w sektorze drzewnym A.D. 2024

 

Piotr Poziomski, Prezydent, Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego


Wyzwania w branży płyt drewnopochodnych

 

Prelegent w trakcie potwierdzania


Wyzwania stojące przed sektorem usług leśnych

 

Wojciech Wójtowicz, Prezes, Polski Związek Pracodawców Leśnych

15:30 - 16:00

Przerwa kawowa i czas na rozmowy B2B

16:00 – 17:30

Sesja IV Panel dyskusyjny: Bieżące wyzwania w branży drzewnej

 

Paneliści:

 

  • dr inż. Janusz Dawidziuk, Dyrektor, Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej
  • Janusz Turski, Dyrektor Generalny, Stowarzyszenie Papierników Polskich
  • Michał Strzelecki, Dyrektor Biura, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli
  • Rafał Jajor, Dyrektor Biura, Polski Związek Pracodawców Leśnych, Redaktor Naczelny Gazety Leśnej
19:00

Kolacja networkingowa

 

14 czerwca 2024 - część warsztatowa
9:30 – 10:10

Jak przejść z EUTR na EUDR

 

dr inż. Ilona Olsztyńska, Business Development Manager, Lead Auditor, SGS Polska

10:10 – 10:50

FSC w przemyśle drzewnym i gospodarce leśnej

  • Status certyfikacji w PL
  • Standard dla gospodarki leśnej w PL
  • EUDR i wdrażanie wymagań

 

  • Karolina Tymorek, Country Manager, FSC Poland
  • dr inż. Marek Rzońca, Koordynator FSC ds. Leśnictwa, FSC Poland
10:50 – 11:30

PEFC w przemyśle drzewnym

 

dr inż. Krzysztof Jodłowski, PEFC Polska

11:30 – 12:00

Przerwa kawowa, czas na rozmowy B2B, i wymeldowanie z pokoi

12:00 – 12:30

ESG w branży drzewnej – obowiązki firm dziś i w przyszłości

 

Anna Rozkosz, CEO, QUALIA LAB, Prezes Zarządu, Polska Rada Śladu Węglowego

12:30 - 13:30

PR i komunikacja w branży drzewnej – jakie jest nastawienie przedstawicieli branży i jak branża postrzegana jest przez opinię publiczną

 

Joanna Niemiec, Vice President and Key Strategist, LOVEBRANDS GROUP

13:30 – 14:30

Lunch i zakończenie Forum

 

Zaproponuj temat i osobę której chciałbyś wysłuchać w trakcie Forum

    Prelegenci 🔝

    dr inż. Janusz Dawidziuk

    dr inż. Janusz Dawidziuk

    Przewodniczący,
    Polskie Towarzystwo Leśne

    dr inż. Janusz Dawidziuk

    dr inż. Janusz Dawidziuk

    Przewodniczący,
    Polskie Towarzystwo Leśne

    Dr inż. Janusz Dawidziuk ma 67 lat. Jest absolwentem Wydziału Leśnego Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (dyplom w 1979 r.), na której ukończył również Stacjonarne Studia Doktoranckie (1984).

    Aktualnie pracuje na stanowisku Dyrektora Biura Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej. Karierę zawodową kształtowała praca w BULiGL którą  rozpoczął w 1979 r. od stanowiska stażysty, pełnił funkcję dyrektora oddziału, zastępcy dyrektora przedsiębiorstwa  i od 208 roku dyrektora przedsiębiorstwa oraz praca w Lasach Państwowych, w których pracował na stanowiskach zastępcy nadleśniczego, nadleśniczego, Zastępcy Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych oraz dwukrotnie pełnił funkcję Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych (w latach 1993-1997 i 2001-2005).

    Poza pracą związaną bezpośrednio z leśnictwem, udzielał się społecznie w licznych instytucjach o charakterze społecznym. Był m.in. członkiem Państwowej Rady Ochrony Środowiska (1996 – 1999), Państwowej Rady Ochrony Przyrody (1996 – 1999), Rady Leśnictwa (1995 – 1998), (2002 – 2005), Rady Naukowej Instytutu Badawczego Leśnictwa (1996 – 1999), (2002 – 2007), Kolegium Lasów Państwowych (2016-2019; 2020 – nadal). Od 2018 roku pełni funkcję Przewodniczącego Polskiego Towarzystwa Leśnego –  PTL.  Członek SITLiD, PZŁ, Akademii Inżynierskiej w Polsce, ROLP, TPL, Komitetu Nauk Leśnych i Technologii Drewna PAN.

    Jest autorem licznych publikacji w branżowej i naukowej prasie leśnej,  wykładał również na wydziałach leśnych SGGW i Akademii Rolniczej w Poznaniu.

    Zainteresowania: historia i polityka leśna, ekonomia, urządzanie lasu, historia.

    Rafał Jajor

    Rafał Jajor

    Prezes
    Wydawnictwo Las Media
    Dyrektor Biura
    Polskiego Związku Pracodawców Leśnych

    Rafał Jajor

    Rafał Jajor

    Prezes
    Wydawnictwo Las Media
    Dyrektor Biura
    Polskiego Związku Pracodawców Leśnych

    Ekspert ds. branży usług leśnych. Prezes wydawnictwa Lasmedia, redaktor naczelny Gazety Leśnej i portalu FIRMYLESNE.pl, organizator targów leśnych Forest SHOW. Dyrektor biura Polskiego Związku Pracodawców Leśnych, prezes fundacji Bezpieczna Praca.

    dr inż. Krzysztof Jodłowski

    dr inż. Krzysztof Jodłowski

    Przewodniczący
    PEFC Polska

    dr inż. Krzysztof Jodłowski

    dr inż. Krzysztof Jodłowski

    Przewodniczący
    PEFC Polska

    Dr inż. Krzysztof Jodłowski – przewodniczący PEFC Polska od 2009 roku. Pracownik naukowy Instytutu Badawczego Leśnictwa, specjalista w zakresie technologii stosowanych w użytkowaniu lasu.

    Renata Kałużna

    Renata Kałużna

    Founder & CEO
    powermeetings.eu

    Renata Kałużna

    Renata Kałużna

    Founder & CEO
    powermeetings.eu

    Karol Łagoda

    Karol Łagoda

    Wood Procurement Coordinator
    Wood & Biofuels Procurement Department
    PLWD

    Karol Łagoda

    Karol Łagoda

    Wood Procurement Coordinator
    Wood & Biofuels Procurement Department
    PLWD

    Joanna Niemiec

    Joanna Niemiec

    Vice President and Key Strategist
    LOVEBRANDS GROUP

    Joanna Niemiec

    Joanna Niemiec

    Vice President and Key Strategist
    LOVEBRANDS GROUP

    dr inż. Ilona Olsztyńska

    dr inż. Ilona Olsztyńska

    Business Development Manager
    Lead Auditor
    SGS Polska

    dr inż. Ilona Olsztyńska

    dr inż. Ilona Olsztyńska

    Business Development Manager
    Lead Auditor
    SGS Polska

    dr inż. Ilona Olsztyńska Kierownik ds. Rozwoju Produktów Certyfikowanych w Obszarze Regulowanym Prawnie, a także Auditor Wiodący w obszarach: weryfikacji i certyfikacji biomasy, systemów należytej staranności, KZR INiG, SURE, EUTR, FSC, PEFC, ISO 9001, ISO 14001 oraz Inspektor Zakładowej Kontroli Produkcji wyrobów budowlanych. Brakarz drewna okrągłego oraz drewna konstrukcyjnego.

    Została wpisana na listę auditorów/ekspertów Polskiego Centrum Akredytacji.

    Członek komitetów technicznych przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym: KT 215, KT 212 i KT100. Członek Rady Głównej Polskiej Izby Biomasy.

    Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości Politechniki Poznańskiej.

    Autorka wielu publikacji naukowych i popularno-naukowych w obszarze biomasy i paliw z biomasy, drewna i brakarstwa, odnawialnych źródeł energii, gospodarki odpadami i logistyki, a także zrównoważonego rozwoju.

    Piotr Poziomski

    Piotr Poziomski

    Prezydent
    Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego

    Piotr Poziomski

    Piotr Poziomski

    Prezydent
    Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego

    dr inż. Marek Rzońca

    dr inż. Marek Rzońca

    Koordynator FSC w Polsce
    ds. Leśnictwa

    dr inż. Marek Rzońca

    dr inż. Marek Rzońca

    Koordynator FSC w Polsce
    ds. Leśnictwa

    Marek Rzońca jest absolwentem Wydziału Leśnego SGGW oraz studiów podyplomowych z zakresu oceny zasobów środowiska i jego zagrożeń na Uniwersytecie Wrocławskim. Prace dyplomowe realizował z zakresu ochrony przyrody oraz hodowli lasu i selekcji drzew. Swoją drogę zawodową rozpoczął w strukturach Lasów Państwowych. Następnie, przez ponad 7 lat pracował w Zakładzie Hodowli Lasu i Genetyki Drzew Leśnych Instytutu Badawczego Leśnictwa, gdzie działał w wielu projektach badawczych zarówno krajowych, jak i międzynarodowych. W 2020 roku obronił pracę doktorską dotyczącą fenologii modrzewia europejskiego.

    Od 2020 jest Koordynatorem FSC w Polsce ds. leśnictwa. Do jego obowiązków należą wszystkie kwestie związane z tematyką certyfikacji gospodarki leśnej, koordynacją rewizji standardu krajowego oraz promocją systemu FSC.

    Michał Strzelecki

    Michał Strzelecki

    Dyrektor Biura
    Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli

    Michał Strzelecki

    Michał Strzelecki

    Dyrektor Biura
    Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli

    Michał Strzelecki od roku 1996 jest związany zawodowo z branżą meblarską w Polsce. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywał w jednej z największych fabryk mebli, początkowo koordynując zakupy i logistykę materiałów i produktów wykorzystywanych do produkcji wysokiej klasy mebli kuchennych. Konsekwencja w działaniach, umiejętność prowadzenia trudnych rozmów z dostawcami dostrzeżona przez jego ówczesne kierownictwo zaowocowała rozwojem zawodowym i powierzeniem kolejnych obowiązków tym razem w biurze odpowiedzialnym za zakupy surowców strategicznych z punktu widzenia działalności fabryki mebli.

    W 2001 roku rozpoczął swoją współpracę z Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Producentów Mebli, która trwa do dnia dzisiejszego. Od sierpnia 2016 roku Zarząd OIGPM powierzył mu funkcję Dyrektora OIGPM. Determinacja i dążenie do rozwoju OIGPM zaowocowała zmianą Izby w bardzo dobrze prosperującą organizację (świadczy o tym chociażby fakt wzrostu liczby członków OIGPM o ponad 50% od objęcia stanowiska). To właśnie czas kiedy Izba zarządzana jest operacyjnie przez Pana Michała Strzeleckiego zaowocował przystąpieniem do Izby takich firm jak: Black Red White, Wójcik Meble, Benix, Wersal, Ikea, Egger, Swiss Krono, itp. Jego ponad 20 letnia praca oraz chęć sprostania nowym wyzwaniom zaowocowała wydaniem na wniosek władz i innych podmiotów ponad 200 różnego rodzaju opinii i informacji o istniejących zwyczajach handlowych, cenach i pochodzeniu towarów. Co ważne jego zaangażowanie doceniane jest przez Zarząd OIGPM, a podejmowane przez niego decyzje posiadają pełne poparcie i zaufanie Zarządu Izby.

    Kamil Tafur-Ordonez

    Kamil Tafur-Ordonez

    Specjalista ds. Handlowych
    Enspirion

    Kamil Tafur-Ordonez

    Kamil Tafur-Ordonez

    Specjalista ds. Handlowych
    Enspirion

    Janusz Turski

    Janusz Turski

    Dyrektor Generalny
    Stowarzyszenie Papierników Polskich

    Janusz Turski

    Janusz Turski

    Dyrektor Generalny
    Stowarzyszenie Papierników Polskich

    Karolina Tymorek

    Karolina Tymorek

    Country Manager
    FSC Poland

    Karolina Tymorek

    Karolina Tymorek

    Country Manager
    FSC Poland

    Od 2017 r. koordynuje całość prac FSC w naszym kraju, odpowiada m.in. za wyznaczanie i realizację celów strategicznych, za współpracę z kluczowymi interesariuszami, ponadto specjalizuje się w zagadnieniach związanych z certyfikacją łańcucha dostaw. Z wykształcenia mgr inż. ochrony środowiska.

    Wojciech Wójtowicz

    Wojciech Wójtowicz

    Prezes
    Polski Związek Pracodawców Leśnych

    Wojciech Wójtowicz

    Wojciech Wójtowicz

    Prezes
    Polski Związek Pracodawców Leśnych

    Partnerzy 🔝

    Organizator

    powermeetings.eu

    Patronat Wspierający

    Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego

    PIGPD to jedna z największych ogólnopolskich organizacji samorządu gospodarczego w naszej branży. Istnieje od 1992 r. i zrzesza blisko 150 firm. Większość z nich to przedsiębiorstwa tartaczne, ale nie brakuje też producentów architektury ogrodowej, podłóg, palet, domów z drewna, maszyn i narzędzi, handlowców itd.. Są to zarówno podmioty zaliczane do największych w kraju, jak i małe oraz średnie firmy. Wszyscy oni są równoprawnymi członkami Izby.

    Patronat Wspierający

    Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli

    Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli jest największą, niezależną organizacją zrzeszającą i integrującą producentów mebli oraz firmy z otoczenia branży meblarskiej w Polsce. Powstała w 1996 roku i od początku swojego istnienia ma głównie na celu integrację polskiej branży meblarskiej oraz jej promocję zarówno w kraju, jak i za granicą. OIGPM w sposób profesjonalny reprezentuje sektor meblarski przed Instytucjami Rządowymi i Samorządowymi oraz podmiotami, które chciałyby nawiązać współpracę z naszą branżą.

    Obecnie w OIGPM zrzeszonych jest ponad 160 firm meblarskich z całej Polski, w tym te największe takie jak: Black Red White, Szynaka Meble, Kler, Meble Wójcik, Benix, Wajnert i wiele innych. Ponadto nasza aktywność spotyka się z uznaniem firm działających w otoczeniu naszej branży. Już kilka lat temu tacy liderzy produkcji materiałów i komponentów do produkcji mebli jak: Egger, Swiss Krono, Kronospan, Schattdecor czy Impress Decor postanowili wspierać nasze działania poprzez aktywne członkostwo w OIGPM. W związku z powyższym możemy z dumą przyznać, iż w 2021 roku reprezentowaliśmy ponad 50% potencjału całej polskiej branży meblarskiej.

    Ostatnie dwa lata upłynęły branży meblarskiej w obawie o ewentualne negatywne skutki kryzysu gospodarczego spowodowanego pandemią Covid-19, co wywołało uzasadniony niepokój o przyszłość polskich firm meblarskich, zarówno w perspektywie krótkoterminowej (2020-2021 rok), jak i w kolejnych latach, już po ustaniu pandemii.

    W tym czasie OIGPM w sposób ciągły wspiera swoich Członków, przekazując im wszelkie posiadane informacje, niezbędne do zarządzania w czasie obecnego kryzysu oraz w celu przygotowania się na najbliższą przyszłość.

    Ponadto Partnerzy OIGPM stale wspomagają nas przekazując nam niezbędne dane oraz narzędzia, które ułatwiają funkcjonowanie firmom – Członkom naszej Izby, tworząc jednocześnie warunki do lepszej integracji i dialogu. Przynależność do Izby pozwala na przyłączenie się do szerszego ruchu w celu tworzenia warunków do dalszego wszechstronnego rozwoju firm meblarskich, a także lepszego współdziałania przemysłu z Instytucjami Rządowymi i Samorządowymi. W tym miejscu pragniemy podkreślić, iż OIGPM deklaruje w swoich działaniach pełną współpracę z Rządem, Premierem i Prezydentem RP oraz wszystkimi innymi Instytucjami w zakresie zgłaszania i wdrażania rozwiązań sprzyjających dalszemu rozwojowi naszego sektora.

    Najważniejsze korzyści wynikające z przynależności do OIGPM:
    -OIGPM jest prestiżową organizacją wspierającą polskich producentów mebli i tworzy klimat sprzyjający rozwojowi przedsiębiorczości.

    -Izba reprezentuje interesy przedsiębiorców wobec organów władz państwowych i samorządowych, umożliwia przedsiębiorcom wywieranie wpływu na otaczającą nas rzeczywistość gospodarczą (lobbing gospodarczy).

    -Izba oferuje dostęp do szerokiej gamy informacji i porad, w tym między innymi: uzyskiwanie informacji dotyczących firm, funduszy pomocowych, otrzymywanie kalendarium imprez targowych, seminariów, szkoleń, webinariów, udział w misjach gospodarczych i wiele innych.

    -Izba wspiera nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, w tym również poprzez sieć kontaktów międzynarodowych. Pomoc w kojarzeniu firm Członkowskich z potencjalnymi klientami (w zależności od potrzeb i skali).

    -Otrzymywanie ofert kooperacyjnych z kraju i zagranicy oraz otrzymywanie zapytań ofertowych, informacji o przetargach.

    -Izba integruje środowisko członków i wspiera wymianę wiedzy, doświadczeń i kompetencji.

    Patronat Wspierający

    Stowarzyszenie Papierników Polskich

    Stowarzyszenie Papierników Polskich jest organizacją o charakterze naukowo-technicznym
    i menedżerskim, skupiającą członków indywidualnych oraz podmioty gospodarcze, których działalność jest związana z papiernictwem i dziedzinami pokrewnymi.

    Celem działalności Stowarzyszenia jest:

    • integracja papierników, kultywowanie tradycji stowarzyszeniowych i dokumentowanie historii papiernictwa, a także kształtowanie wśród członków etyki zawodowej, koleżeńskiej solidarności i wzajemnej pamięci,
    • reprezentowanie środowiska papierników wobec organów administracji publicznej i samorządu gospodarczego,
    • prowadzenie działalności naukowo-technicznej, obejmującej podnoszenie kwalifikacji
      i popularyzację wiedzy w dziedzinie papiernictwa i w dziedzinach pokrewnych, a w szczególności: zbieranie, przetwarzanie i upowszechnianie informacji dotyczących ilości i jakości produkcji, nowych wyrobów, surowców i półproduktów, eksploatacji maszyn i urządzeń, kontroli i automatyzacji procesów produkcyjnych, energetyki, ochrony środowiska, bezpieczeństwa pracy oraz zagadnień ekonomiczno-organizacyjnych

    Patronat Wspierający

    Związek Producentów Europalet UIC

    Związek Producentów Europalet UIC skupia pracodawców produkujących lub/i naprawiających europalety na podstawie licencji wydanych m.in przez Rail Cargo Austria – QBB. Obecnie nasze palety jako jedyne na rynku produkowane i naprawiane są według standardów kodeksu UIC 435, który od 60 lat gwarantuje ich najwyższą jakość.

    Swoją działalność prowadzimy w porozumieniu i we współpracy z UIC – Międzynarodowym Związkiem Kolei i Rail Cargo Austria. Utrzymujemy też pozytywne relacje z SGS – niezależną jednostką kontrolną prowadzącą nadzory i kontrole opisane w Kodeksie UIC 435. Skutecznie edukujemy i informujemy rynek o standardach UIC oraz wspieramy firmy zainteresowane uzyskaniem licencji na produkcję i naprawy europalet.

    Naszym nadrzędnym celem jest obrona dobrego imienia palety UIC EUR poprzez reklamę, edukację, szkolenia oraz wspieranie licencjobiorców.

    Patronat Wspierający

    Stowarzyszenie Dom Drewniany

    Stowarzyszenie Dom Drewniany skupia najlepsze firmy zajmujące się produkcją domów z drewna – domów o konstrukcji szkieletowej i domów z bali. Skupia także producentów materiałów stosowanych do budowy domów o konstrukcji drewnianej.

     

    Celem Stowarzyszenia jest:

    1. propagowanie idei domu drewnianego,
    2. propagowanie i promowanie drewna jako ekologicznego materiału budowlanego w trosce
      o środowisko naturalne,
    3. skupienie zainteresowanych tematyką domów drewnianych,
    4. stworzenie forum informacyjno-dyskusyjnego dla członków stowarzyszenia i osób zainteresowanych propagowaniem idei domu drewnianego,
    5. podjęcie współpracy z innymi organizacjami na rzecz opracowania polskich wymogów – norm prawnych dla domów drewnianych,
    6. integrowanie sympatyków i propagatorów idei domu drewnianego umożliwiające stworzenie silnego lobby na rzecz członków stowarzyszenia,
    7. reprezentowanie interesów stowarzyszenia w kraju i zagranicą,
    8. wspomaganie działań członków, w tym poza granicami kraju,
    9. przekazywanie informacji o poziomie jakości wykonywanych domów drewnianych,
    10. konsolidowanie branży drzewiarskiej oraz producentów materiałów wykorzystywanych
      w budownictwie drewnianym,
    11. propagowanie i promowanie budownictwa drewnianego wśród inwestorów, architektów, konstruktorów i wykonawców.

    Patronat Wspierający

    Polski Związek Pracodawców Leśnych

    Polski Związek Pracodawców Leśnych zrzesza przedsiębiorców będących pracodawcami i prowadzących działalność gospodarczą w zakresie szeroko rozumianego leśnictwa.
    To jedyna w Polsce organizacja o takiej formule prawnej, działająca na rzecz przedsiębiorców leśnych, branży usług leśnych i szeroko rozumianego leśnictwa. Status prawny jest podobny np. do takich organizacji pracodawców jak BCC czy Lewiatan.

    Do podstawowych celów Związku należy ochrona praw i interesów społecznych i gospodarczych Członków Związku oraz reprezentowanie ich wobec organów władzy, a także wobec zleceniodawców i kontrahentów.

    Polski Związek Pracodawców Leśnych chce również m.in. oddziaływać na kształtowanie rozwiązań prawnych uwzględniających interesy zrzeszonych w Związku podmiotów, inicjować działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy w branży leśnej, a także tworzyć atmosferę społecznego zaufania do zrzeszonych w Związku podmiotów.

    Ważnymi zadaniami PZPL są również organizowanie i wspieranie kształcenia Członków w sferze ich działalności zawodowej oraz integrowanie zrzeszonych Członków.

    Partner

    Enspirion Sp. z o.o.

    Enspirion należy do wiodących i wyróżniających się innowacyjnością podmiotów wspomagających pracę Krajowego Systemu Elektroenergetycznego w zakresie stabilności i bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej do wszystkich odbiorców.

    Spółka Enspirion jest najdłużej działającym na krajowym rynku agregatorem umożliwiającym uczestnictwo w usłudze redukcji zapotrzebowania mocy. Usługa DSR na rynku mocy (ang. Demand Side Response) polega na incydentalnym i krótkookresowym obniżeniu zużycia energii elektrycznej przez odbiorców bądź przesunięcia poboru w czasie w godzinach szczytowego zapotrzebowania oraz wystąpienia niesprzyjających warunków w KSE.

    DSR jest jednym ze środków zaradczych wykorzystywanym przez Operatora Sieci Przesyłowej – spółkę Polskie Sieci Elektroenergetyczne (PSE). Usługa stosowana jest do poprawy bilansu mocy w Krajowym Systemie Elektroenergetycznym (KSE). Potrzeba skorzystania przez PSE z DSR związana jest głównie z sytuacją, w której naruszona zostaje równowaga pomiędzy zapotrzebowaniem na energię elektryczną a możliwością jej wytworzenia i zaspokojenia popytu.

    Każdemu uczestnikowi usługi DSR przysługuje wynagrodzenie za samą gotowość do redukcji mocy, a w przypadku wystąpienia wezwania do redukcji wywołanego przez PSE otrzymują oni dodatkowy zwrot poniesionych kosztów. Wezwanie do ograniczenia poboru energii elektrycznej może wystąpić jedynie w dni robocze, w godzinach 7.00 – 22.00. Co istotne, informacja o aktywacji usługi DSR przychodzi najpóźniej na 8 godzin przed godziną redukcji – daje to szanse na dostosowanie funkcjonowania przedsiębiorstwa w danym dniu.

    DSR – dla kogo? Przedsiębiorstwa mają szansę wziąć udział w usłudze DSR i zapewnić dodatkowe przychody jeśli mogą:
    • przesunąć pobór energii na inne pory dnia,
    • zredukować swoje zużycie (np. wyłączyć wybrane urządzenia),
    • przejść na zasilanie awaryjne (np. z agregatów prądotwórczych lub magazynów energii),

    Współpraca

    FSC International

    FSC International – FSC jest międzynarodową organizacją not-for-profit, która wyznacza standardy dla odpowiedzialnej gospodarki leśnej, biorąc pod uwagę aspekty społeczne, ekologiczne i ekonomiczne.

    Współpraca

    Polskie Towarzystwo Leśne

    Współpraca

    PLWD

    PLWD – eksperci w swojej dziedzinie

    Orientacja na satysfakcję klienta, terminowość, wysoka jakość oferowanego produktu to nasze główne cechy charakterystyczne. To co nas dodatkowo wyróżnia, to pasja działania, wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu przedsiębiorstwa i znajomość rynku leśno-drzewnego i transportowego.

    Oferujemy zarówno doradztwo, kalkulację transportu, optymalizacje, możliwy monitoring dostaw i zamówienia wagonów. Posiadamy w ofercie drewno i zrębki papiernicze z krajów Skandynawskich.

    Patronat Medialny

    Gazeta Przemysłu Drzewnego

    Patronat Medialny

    Meblarstwo – Komponenty i Technologie

    „Meblarstwo – Komponenty i Technologie” to czasopismo skierowane głównie do producentów mebli i komponentów służących do ich wytworzenia. Pierwszy numer „Meblarstwa” ukazał się w styczniu 2001 roku i był naturalnym rozwinięciem tematyki, wydawanej od 1997 roku przez Wydawnictwo Inwestor, „Gazety Przemysłu Drzewnego”.

    Patronat Medialny

    drewno.pl

    Drewno.pl jest najstarszym i największym w Polsce portalem branży drzewnej, którego strony każdego miesiąca odwiedza ponad 100 tys. użytkowników. Od 24 lat, codziennie dostarczamy informacje i wiedzę z zakresu obróbki i wykorzystania drewna. Współpracujemy z wieloma uczelniami wyższymi, szkołami zawodowymi, stowarzyszeniami branżowymi oraz ekspertami z zakresu drzewnictwa i leśnictwa. Organizujemy wydarzenia branżowe takie jak: konferencje, pokazy, warsztaty, plenery rzeźbiarskie, itp.

    Drewno.pl, to także:

    • Giełda ogłoszeń, z której korzysta ponad 57 tys. zarejestrowanych użytkowników. Każdego dnia dodawanych jest kilkadziesiąt nowych ofert kupna i sprzedaży (od surowca drzewnego, poprzez maszyny, po gotowe wyroby z drewna),
    • Katalog maszyn i narzędzi do obróbki drewna.
    • Katalog firm – bezpłatny katalog dla użytkowników Giełdy Ogłoszeń
    • Sklep internetowy – oferujący literaturę fachową, specjalistyczne narzędzia i chemię do drewna.
    • Szkolenia branżowe. Od 2014r. prowadzimy szkolenia koncentrując się na dostarczaniu wiedzy potrzebnej fachowcom z branży drzewnej i leśnej.
    • Usługi konsultingowe. Pomagamy we wdrożeniach w zakładach drzewnych systemów certyfikacji FSC oraz Zakładowej Kontroli Produkcji CE drzewnych materiałów konstrukcyjnych. Wykonujemy analizy i badania rynku drewna i pokrewnych branż.
    • Usługi filmowe. Nagrywamy i realizujemy dla naszych klientów filmy z przeznaczeniem do publikacji w internecie.

    Reklama

    Portal Drewno.pl to doskonałe miejsce reklamowe. W 2021r. portal Drewno.pl odwiedziło ponad 1,2 mln unikalnych użytkowników, którzy dokonali blisko ponad 5,7 mln odsłon stron.

    Nasz profil na Facebooku śledzony jest przez ok. 4600 osób, a na Twitterze przez ok. 400 osób. Prowadzona przez nas grupa na Facebooku – „Biznes w tartaku” liczy ok. 3300 członków.

    Drewno.pl umożliwia swoim klientom przeprowadzenie różnorodnych kampanii reklamowych wykorzystujących banery, artykuły sponsorowane, filmy wideo, reklamę w newsletterze, wpisy w Katalogu maszyn, czy ofert zwykłe i sponsorowane na Giełdzie ogłoszeń. Każdorazowo staramy się dobierać ofertę zapewniającą najlepszą możliwą realizację oczekiwań reklamodawców.

    Patronat Medialny

    Gazeta Leśna

    Patronat Medialny

    Kurier Drzewny

    Patronat Medialny

    Las Polski

    Patronat Medialny

    FirmyLesne.pl

    Patronat Medialny

    Drwal

    Wybierz pakiet

    Udział Stacjonarny ++

    7 790 PLN+VAT 6 290 PLN+VAT
    • Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 22.05.2024
    • Udział w 2 dniach Forum
    • Logo Twojej firmy wśród Partnerów Forum
    • Informacja o Twojej firmie w katalogu elektronicznym
    • 20 minutowe wystąpienie z prezentacją Twojej firmy/usług
    • Informacja o wystąpieniu na social mediach powermeetings.eu oraz w newsletterze
    Kup bilet

    Udział w Stacjonarny +

    3 090 PLN+VAT 2 790 PLN+VAT
    • Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 22.05.2024
    • Udział w 2 dniach Forum
    • Logo Twojej firmy wśród Partnerów Forum
    • Informacja o Twojej firmie w katalogu elektronicznym
    Kup bilet

    Udział Stacjonarny

    2 590 PLN+VAT 2 290 PLN+VAT
    • Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 22.05.2024
    • Udział w 2 dniach Forum
    • Materiały konferencyjne w wersji elektronicznej
    • Zaświadczenie o udziale
    Kup bilet

    Dołącz do nas 👍

    Lub wypełnij formularz online:

      Pola oznaczone symbolem * są wymagane.

      1 Dostawca technologii i usług
      2 Przedstawicielem zakładu przemysłowego
      3
      4
      5
      6
      7
      8

      Zgłaszający uczestnictwo




      Dane firmy do faktury VAT




      Ilość uczestników*
       


      Cena netto: PLN + VAT za osobę
      Wartość netto: 0 PLN
      Wartość brutto: 0 PLN
      Rabat netto: 0 PLN + VAT za osobęRabat netto: 0 PLN + VAT

      Wybierz konferencje lub warsztaty
      Data
      Kwota PLN netto
      Rabat PLN netto*

      *Rabat naliczany jest przy rezerwacji więcej niż jednego warsztatu, w kwocie 100 PLN netto za każde kolejne zajęcia

      Uczestnik 1

      Uczestnik 2

      Uczestnik 3

      Uczestnik 4

      Uczestnik 5

      6290 2790 2290 Forum Przemysłu Drzewnego 2024 Udział stacjonarny ++ wystąpienie: 6 290,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 7 790,00 przy zgłoszeniu do 22.05.2024 Udział stacjonarny + promocja: 2 790,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 3 090,00 przy zgłoszeniu do 22.05.2024 Udział stacjonarny: 2 290,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 2 590,00 przy zgłoszeniu do 22.05.2024
      • Forum będzie prowadzone w języku polskim.
      • Koszt udziału w Forum w pakietach + i ++ obowiązuje dla pierwszej zgłoszonej osoby, koszt udziału każdej kolejnej osoby jest równy kosztowi udziału w pakiecie STACJONARNY.
      • Powyższa opłata za Forum nie obejmuje kosztu rezerwacji noclegu.
      • Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
      • Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy pomiędzy powermeetings.eu a Zgłaszającym.
      • Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
      • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 7 dni od wysłania zgłoszenia, ale nie później niż przed rozpoczęciem Forum na konto: powermeetings.eu, Al. Jerozolimskie 27, 00-508 Warszawa; NIP 952-139-65-83, MBANK S.A. 56 1140 2004 0000 3502 7600 2231
      • Faktura VAT wystawiona zostanie w dniu zakończenia wydarzenia i przesłana emailem na podany w zgłoszeniu adres.
      • Osoby odwołujące uczestnictwo na 14 dni przed Forum, otrzymają zwrot uiszczonej opłaty. Wycofującym się na 13 – 7 dni przed Forum zwracamy 50% opłaty. Na 6 dni przed Forum i później nie przyjmujemy odwołań uczestnictwa w spotkaniu.
      • Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy. Zmianę uczestnika należy zgłosić na maksymalnie 3 dni przed Forum i musi zostać zaakceptowana przez powermeetings.eu.
      • Rezygnacji z udziału w Forum należy dokonać w formie pisemnej. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
      • Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w Forum nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
      • Od nieterminowej zapłaty powermeetings.eu przysługują odsetki ustawowe.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Forum oraz, w szczególnych wypadkach, zmiany lokalizacji oraz terminu. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony powermeetings.eu.
      • W przypadku, gdy Forum nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od powermeetings.eu, lub tzw. siły wyższej, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Forum. Zwrotowi podlega jedynie opłata za udział.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie wyłączne prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany nie wymagają uzasadnienia.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.

      Dołącz do nas 👍

      Lub wypełnij formularz online:

        Pola oznaczone symbolem * są wymagane.

        1 Dostawca technologii i usług
        2 Przedstawicielem zakładu przemysłowego
        3
        4
        5
        6
        7
        8

        Zgłaszający uczestnictwo




        Dane firmy do faktury VAT




        Ilość uczestników*
         


        Cena netto: PLN + VAT za osobę
        Wartość netto: 0 PLN
        Wartość brutto: 0 PLN
        Rabat netto: 0 PLN + VAT za osobęRabat netto: 0 PLN + VAT

        Wybierz konferencje lub warsztaty
        Data
        Kwota PLN netto
        Rabat PLN netto*

        *Rabat naliczany jest przy rezerwacji więcej niż jednego warsztatu, w kwocie 100 PLN netto za każde kolejne zajęcia

        Uczestnik 1

        Uczestnik 2

        Uczestnik 3

        Uczestnik 4

        Uczestnik 5

        6290 2790 Forum Przemysłu Drzewnego 2024 Udział stacjonarny ++ wystąpienie: 6 290,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 7 790,00 przy zgłoszeniu do 22.05.2024 Udział stacjonarny + promocja: 2 790,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 3 090,00 przy zgłoszeniu do 22.05.2024
        • Forum będzie prowadzone w języku polskim.
        • Koszt udziału w Forum w pakietach + i ++ obowiązuje dla pierwszej zgłoszonej osoby, koszt udziału każdej kolejnej osoby jest równy kosztowi udziału w pakiecie STACJONARNY.
        • Powyższa opłata za Forum nie obejmuje kosztu rezerwacji noclegu.
        • Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
        • Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy pomiędzy powermeetings.eu a Zgłaszającym.
        • Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
        • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 7 dni od wysłania zgłoszenia, ale nie później niż przed rozpoczęciem Forum na konto: powermeetings.eu, Al. Jerozolimskie 27, 00-508 Warszawa; NIP 952-139-65-83, MBANK S.A. 56 1140 2004 0000 3502 7600 2231
        • Faktura VAT wystawiona zostanie w dniu zakończenia wydarzenia i przesłana emailem na podany w zgłoszeniu adres.
        • Osoby odwołujące uczestnictwo na 14 dni przed Forum, otrzymają zwrot uiszczonej opłaty. Wycofującym się na 13 – 7 dni przed Forum zwracamy 50% opłaty. Na 6 dni przed Forum i później nie przyjmujemy odwołań uczestnictwa w spotkaniu.
        • Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy. Zmianę uczestnika należy zgłosić na maksymalnie 3 dni przed Forum i musi zostać zaakceptowana przez powermeetings.eu.
        • Rezygnacji z udziału w Forum należy dokonać w formie pisemnej. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
        • Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w Forum nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
        • Od nieterminowej zapłaty powermeetings.eu przysługują odsetki ustawowe.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Forum oraz, w szczególnych wypadkach, zmiany lokalizacji oraz terminu. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony powermeetings.eu.
        • W przypadku, gdy Forum nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od powermeetings.eu, lub tzw. siły wyższej, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Forum. Zwrotowi podlega jedynie opłata za udział.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie wyłączne prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany nie wymagają uzasadnienia.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.

        Tak było na ostatnich edycjach branżowych wydarzeń 👍

        Partnerzy FPD 2023

        location

        Lokalizacja FPD 2024:

        Warszawa*

        *Po rejestracji na Forum uczestnicy otrzymują szczegóły
        lokalizacji i wskazówki do rezerwacji noclegu.

        Pytania ❓ Zapraszamy do kontaktu 😀

          Co jeszcze organizujemy ❓

          jolanta.szczepaniak@powermeetings.eu, renata.kaluzna@powermeetings.eu Forum Przemysłu Drzewnego 2024

          Jesteś zainteresowany udziałem w
          Forum Przemysłu Drzewnego

          Chcesz wiedzieć więcej zanim spotkasz się z nami 🔜 13 i 14 czerwca 2024
          Zostaw swoje namiary, oddzwonię i razem sprawdzimy czy to wydarzenie jest dla Ciebie ❗

          Do usłyszenia, Renata Kałużna, powermeetings.eu




            * pola wymagane