Szanowni Państwo,

nowe technologie przebojem wkraczają w nasze życie – także na rynek nieruchomości, pojawia się coraz więcej nowych programów i rozwiązań, by praca była coraz łatwiejsza, szybsza i tańsza, a urządzenia i maszyny coraz bardziej wszechstronne i niezawodne.

Nadszedł czas, gdy mówiąc o integracji w pracy mamy na myśli integrację człowieka z maszyną. Niezwykłym wydaje się dziś fakt, że technologia / urządzenia / maszyny są coraz bardziej dostępne, powszechne i coraz tańsze, a w codziennym wyścigu to człowiek staje się tym słabszym ogniwem…

Jako dostawcy, odbiorcy i użytkownicy produktów oferowanych i dostępnych na rynku nieruchomości mamy stale rosnące wymagania odnośnie standardów dotyczących funkcjonalności, wykończenia czy estetyki budowlanej. Z przyjemnością korzystamy z nowinek technicznych i technologicznych, które mają za zadanie przyspieszyć i ułatwić naszą pracę i życie.

 

Aktualnie mówiąc o technologiach przyszłości mówimy o wirtualnych spacerach, technologiach 3D, blockchainie, geofencingu, BIM (Building Information Technology), BLE (Bluetooth Low Energy), NFC (Near Field Communication).

Tymczasem firmy informatyczne dwoją się i troją, aby dostosowywać oferowane przez nich narzędzia do bieżących, rosnących, potrzeb ich użytkowników.

Mając na uwadze tak zmieniającą się rzeczywistość zapraszamy na Forum Innowacji i Nowych Technologii, które odbędzie się 12 czerwca 2018 r. w Warszawie.

Podczas Forum będziemy mogli zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami oferowanymi na rynku nieruchomości oraz zarządzania nieruchomościami. Będziemy mogli także podyskutować z ekspertami branży o dalszych kierunkach rozwoju technologii oraz ewolucji narzędzi obecnie dostępnych na każdym etapie cyklu życia nieruchomości.

Zapraszam do udziału oraz promocji Państwa firmy podczas Forum.

Do zobaczenia 12 czerwca 2018 w Warszawie.

Renata Kałużna
Dyrektor Zarządzający
powermeetings.eu

Aktualności

Adam Cieciwa z firmy Halton wystąpi podczas Forum.

Adam Cieciwa oraz Paweł Ryszewski z firmy Halton przestawią prezentację nt. „WELL ME – Buildings for People – Personalizacja klimatu w przestrzeniach biurowych”

Monika Duda, Pratner w M4 Real Estate wystąpi podczas Forum.

We wrześniu 2016 roku objęła funkcję partnera w M4 Real Estate. Wcześniej piastowała stanowisko Associate Director w firmie Cushman & Wakefield, w dziale powierzchni logistycznych i…

Grzegorz Nowaczewski, VPPlant / driv2e wystąpi podczas Forum.

Pan Grzegorz Nowaczewski z VPPlant / driv2e przedstawi prezentację na temat „Elektromobilność przewaga konkurencyjna na rynku nieruchomości”

Mateusz Barczyk, Business Development Manager w Matex Controls wystąpi podczas Forum.

Pan Mateusz Barczyk, Business Development Manager w Matex Controls przedstawi prezentację nt. „VEMS i InvisoLite: inteligentne systemy wspomagające efektywne zarządzanie energią w przedsiębiorstwie”. Mateusz Barczyk dołączył do…

Matex Controls Partnerem Forum.

Matex Controls dostarcza usługi kompleksowej budowy i aranżacji powierzchni typu fit-out w systemie design & build. Prowadzimy prace budowlano-montażowe, kompleksowo wykonujemy instalacje techniczne oraz dostarczamy i…

Pan Eyal Litwin z Adgar Poland potwierdził swój udział w Forum

Eyal Litwin, dyrektor generalny Adgar Poland jest związany z firmą od 2002 r. Odpowiadał za zarządzanie i wynajem powierzchni biurowych we wszystkich budynkach z portfolio firmy…

Zobacz więcej

Program

12 czerwiec 2018
8.30 - 9.00

Rejestracja uczestników

9.00 - 10.00

Cykl życia nieruchomości komercyjnej vs co i na jakim etapie możemy wdrożyć / zastosować

  • Renata Nowakowska, Skanska Commercial Development Europe
  • ECHO Investment – prelegent w trakcie potwierdzania
  • Monika Duda, M4 Real Estate
  • Roman Marszycki, Securitas
  • Maciej Wiśniewski, LOREDO Real Estate Solutions (RES)
10.00 - 11.30

Wykorzystanie nowych technologii w nieruchomościach cz. 1

  • rodzaje technologii
  • dostępność
  • korzyści z zastosowania

Prezentacje:

  • Klaudiusz Stefanowski, Honeywell Building Silutions – Outcome Base Services – Behawioralny i predykcyjny serwis systemów automatyki BMS oraz systemów bezpieczeństwa.
  • Grzegorz Pollak, Fellowes Polska – Innowacyjne rozwiązania Fellowes – czyste powietrze w pracy i w domu.
  • Grzegorz Nowaczewski, VPPlant / driv2e – Elektromobilność przewaga konkurencyjna na rynku nieruchomości.
11.30 - 12.00

Przerwa kawowa

12.00 - 13.00

Wykorzystanie nowych technologii w nieruchomościach cz. 2

  • rodzaje technologii
  • dostępność
  • korzyści z zastosowania

Prezentacje:

  • Mateusz Barczyk, Matex Controls – VEMS i InvisoLite: inteligentne systemy wspomagające efektywne zarządzanie energią w przedsiębiorstwie.
  • Adam Cieciwa, Paweł Ryszewski, Halton – WELL ME – Buildings for People – Personalizacja klimatu w przestrzeniach biurowych.
13.00 - 14.00

Lunch

14.00 - 15.00

Wymierny efekt wykorzystania nowych technologii vs koszty

 

Prezentacja:

  • Roman Marszycki, Securitas
15.00 - 16.00

Nowe technologie – zło konieczne czy nieunikniona przyszłość każdej branży

  • Eyal Litwin, Adgar Poland
  • Christopher Siemienski, CFE Polska
  • Ghelamco Poland – prelegent w trakcie potwierdzania
16.00-20:00

Koktajl

Zaproponuj temat i osobę, którą chciałbyś usłyszeć

Prelegenci

Eyal Litwin

CEO
Adgar Poland

Eyal Litwin

CEO
Adgar Poland

Eyal Litwin, dyrektor generalny Adgar Poland jest związany z firmą od 2002 r. Odpowiadał za zarządzanie i wynajem powierzchni biurowych we wszystkich budynkach z portfolio firmy zlokalizowanych w Polsce. Po wejściu do zarządu Adgar Investments & Development w 2002 roku, uczynił nowoczesne technologie strategicznym elementem wyróżniającym obiekty z portfolio firmy, co przyczyniło się do jej sukcesu rynkowego.

Od 2002 r. jest obecny w Polsce, a od 2009 r. czyli od początku swej obecności w Polsce, z powodzeniem zarządza Adgar Poland, stawiając na długofalowe relacje z partnerami, najemcami i własnymi pracownikami.

Jest autorem nowoczesnych konceptów najmu powierzchni biurowych: Brain Embassy dedykowanego startupom, freelancerom i mniejszym firmom oraz BE Yourself stworzonego z myślą o podmiotach kilkunastoosobowych do dużych, globalnych korporacji. U podstaw tych pionierskich modeli najmu leży wizja tworzenia przyjaznego miejsca pracy, zmiany tradycyjnej funkcji biura z workspace na przyszłościowy lifespace. Z pasją i z zaangażowaniem podchodzi nie tylko do biznesu, ale także do otoczenia firmy, starając zmienić na lepsze środowisko, w którym funkcjonuje. Z myślą o poprawie jakości pracy i życia na Biznesowym Mokotowie planuje m.in. budowę amfiteatru oraz woonerfu, których oferta kulturalno-rozrywkowa ma ożywić okolicę i sprawić, że ludzie będą tu chętnie spędzać czas, także po pracy.

Eyal Litwin ukończył wyższe studia biznesowe w Izraelu. Eyal ma polskie korzenie i jest silnie związany z Polską.

Mateusz Barczyk

Business Development Manager
Matex Controls

Mateusz Barczyk

Business Development Manager
Matex Controls

Business Development Manager w Matex Controls (Dalkia Group/ DK Energy Polska)

Mateusz Barczyk dołączył do zespołu Matex Controls w 2017 r. W firmie odpowiada za rozwój biznesu w zakresie projektów fit-out’ów, usług efektywności energetycznej oraz innowacji.

Odpowiada za rozwój systemu VEMS i InvisoLite oraz tworzenie nowych aplikacji i rozwiązań dla klientów. Aktywnie analizuje trendy, wyszukuje nowoczesne narzędzia i rozwiązania oraz współpracuje z firmami z grupy Dalkia w zakresie nowoczesnych usług energetycznych dla sektora nieruchomości.

Mateusz odpowiada za rozwój współpracy z klientami z Polski i zagranicy oraz koordynuje działania w obszarze nowych technologii w ramach grupy DK Energy Polska.

Roman Marszycki

Dyrektor ds. Klientów Kluczowych
Securitas

Roman Marszycki

Dyrektor ds. Klientów Kluczowych
Securitas

Monika Duda

Partner
M4 Real Estate

Monika Duda

Partner
M4 Real Estate

We wrześniu 2016 roku objęła funkcję partnera w M4 Real Estate. Wcześniej piastowała stanowisko Associate Director w firmie Cushman & Wakefield, w dziale powierzchni logistycznych i przemysłowych.
Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w pracy dla międzynarodowych korporacji. Pełniła w nich funkcje menadżerskie, zarządzała działami operacyjnymi oraz sprzedaży. Jako dyrektor Sprzedaży w ID Logistics w Polsce odpowiadała za kompleksową sprzedaż usług logistycznych dla firm z sektora FMCG, Retail, czy e-commerce. Wcześniej pracowała także dla Kuehne + Nagel i dla Grupy CAT.
Realizuje projekty dla najemców z różnych branż, od operatorów logistycznych i dystrybutorów, przez sieci sklepów, po firmy produkcyjne. Portfolio usług obejmuje pośrednictwo w obrocie  nieruchomościami  magazynowymi i przemysłowymi oraz konsulting logistyczny.

Adam Cieciwa

Dyrektor Sprzedaży Europa Wschodnia
Halton

Adam Cieciwa

Dyrektor Sprzedaży Europa Wschodnia
Halton

Absolwent AGH. Fascynat budownictwa i nowoczesnych technologii.

Klaudiusz Stefanowski

Dyrektor Generalny - Prokurent
Honeywell Building Solutions

Klaudiusz Stefanowski

Dyrektor Generalny - Prokurent
Honeywell Building Solutions

Klaudiusz Stefanowski – Dyrektor Generalny Honeywell Sp. z o.o. ( Dział Honeywell Building Solutions )  obecnej na polskim rynku od 25 lat. HBS dostarcza od lat zintegrowane i konwergentne systemy automatyki, bezpieczeństwa, CCTV IP oraz sygnalizacji i wykrywania pożaru, zintegrowane programowo w platformie BMS Enterprise Building Integrator. HBS wdraża nowoczesne rozwiązania BMS stawiając duży nacisk na bezpieczeństwo danych oraz oszczędność energii z wykorzystaniem predykcyjnych algorytmów detekcyjnych. Projekty te są  realizowane przez własne działy techniczne wraz ze wsparciem serwisowym dla dostarczanych systemów.  Honeywell również oferuje usługi konsultacyjne w zakresie rozwiązań BMS oraz mobilnych aplikacji , audytów energetycznych, modernizacji  istnejących instalacji budynkowych oraz przemysłowych.

Klaudiusz Stefanowski związany jest z  Honeywell  Sp. z o.o.od 20 lat , doświadczenie zbierał kierując działami inżynierskimi oraz nadzorując działania R&D w zakresie oprogramowania oraz integracji programowej komponentów automatyki i systemów bezpieczeństwa , od ponad 5 lat odpowiedzialny jest za biznes Honeywell Building Solutions w Polsce.

Abosolwent Politechniki Warszawskiej specjalność automatyka i robotyka oraz Akademii Leaona Koźmińskiego.

Hobby narciarstwo alpejskie, kolej, lotnictwo

Christopher Siemienski

Business Development Manager
CFE Polska

Christopher Siemienski

Business Development Manager
CFE Polska

Christopher Siemienski jest szefem Działu Rozwoju i Marketingu w firmie CFE Polska. Urodzony w Kanadzie, polskiego pochodzenia, spędził większość swojego dzieciństwa mieszkając  w takich krajach jak Holandia, Rosja, Słowacja, Austria, a teraz Polska. Jest absolwentem Politologii i Stosunków Międzynarodowych z tytułem licencjata na Uniwersytecie McGill oraz tytułem magistra Collegium Civitas. Włada biegle językiem polskim, angielskim i francuskim.

Christopher rozpoczynał karierę w doradztwie biznesowym, pracując jako analityk konsultacyjny w amerykańskiej firmie Frost & Sullivan. Następnie kontynuował swoją karierę zawodową, dołączając do międzynarodowej firmy ARTELIA zajmującej się inżynierią i zarządzaniem projektami, gdzie był odpowiedzialny za rozwój biznesu w Polsce. Dzięki temu doświadczeniu, dołączył do zespołu CFE Polska.

Christopher jest obecnie szefem Komitetu ds. Przeglądu Finansowego Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego oraz Skarbnikiem Belgijskiej Izby Gospodarczej.

Prywatnie mąż Magdaleny Siemieńskiej i ojciec trójki dzieci – Michała, Aleksandry i Jana

Renata Nowakowska

Innovation Manager
Skanska Commercial Development Europe

Renata Nowakowska

Innovation Manager
Skanska Commercial Development Europe

Renata Nowakowska, menadżer ds. innowacji w Skanska Property Poland

Renata Nowakowska z zespołem Skanska jest związana od maja 2011 roku. Od lutego 2016 roku pełni nowo utworzone stanowisko menadżera ds. innowacji.

W swojej roli Renata jest odpowiedzialna za budowanie kultury innowacyjności oraz wprowadzanie nowych metod projektowania doświadczeń użytkowników biur. Aktywnie analizuje trendy, wyszukuje nowatorskie idee oraz pracuje nad tworzeniem innowacyjnych rozwiązań. Współpracując ze start-up’ami Renata łączy świat korporacji z potencjałem młodych kreatywnych przedsiębiorców. Renata spełnia się również w roli trenera prowadząc wachlarz szkoleń i warsztatów związanych z innowacyjnym myśleniem.

Do końca 2015 roku, jako HR Business Partner, była odpowiedzialna za rozwój pracowników w Polsce i Czechach. Realizowała również globalne programy Skanska w zakresie zarządzania zmianą oraz rozwoju managerów.

Maciej Wiśniewski

CEO
LOREDO Real Estate Solutions (RES)

Maciej Wiśniewski

CEO
LOREDO Real Estate Solutions (RES)

Maciej Wiśniewski – CEO oraz Wspólnik w firmie LOREDO Real Estate Solutions (RES) – odpowiada za rozwój firmy w Polsce oraz zagranicą.

Jako entuzjasta innowacyjności i nowych rozwiązań, wraz z całym zespołem LOREDO RES, skupia się na wykorzystaniu technologii w stworzeniu nowych modeli zarządaniu budynkami.

Maciej posiada wieloletnie doświadczenie w obszarach usług dla nieruchomości oraz Facility Management. Przez ostatnie 10 lat pracy w międzynarodowych korporacjach, Sodexo i Apleona HSG (wcześniej Bilfinger HSG), odpowiadał za rozwój biznesu, nowych produktów i usług, nadzorował działania implementacyjne oraz marketingowe, prowadził również procesy zakupowe.

Maciej jest absolwentem Politechniki Warszawskiej oraz posiada licencję zarządzania nieruchomościami.

Grzegorz Nowaczewski

CEO
VPPlant / driv2e

Grzegorz Nowaczewski

CEO
VPPlant / driv2e

Christopher Siemienski jest szefem Działu Rozwoju i Marketingu w firmie CFE Polska. Urodzony w Kanadzie, polskiego pochodzenia, spędził większość swojego dzieciństwa mieszkając  w takich krajach jak Holandia, Rosja, Słowacja, Austria, a teraz Polska. Jest absolwentem Politologii i Stosunków Międzynarodowych z tytułem licencjata na Uniwersytecie McGill oraz tytułem magistra Collegium Civitas. Włada biegle językiem polskim, angielskim i francuskim.

Christopher rozpoczynał karierę w doradztwie biznesowym, pracując jako analityk konsultacyjny w amerykańskiej firmie Frost & Sullivan. Następnie kontynuował swoją karierę zawodową, dołączając do międzynarodowej firmy ARTELIA zajmującej się inżynierią i zarządzaniem projektami, gdzie był odpowiedzialny za rozwój biznesu w Polsce. Dzięki temu doświadczeniu, dołączył do zespołu CFE Polska.

Christopher jest obecnie szefem Komitetu ds. Przeglądu Finansowego Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego oraz Skarbnikiem Belgijskiej Izby Gospodarczej.

Prywatnie mąż Magdaleny Siemieńskiej i ojciec trójki dzieci – Michała, Aleksandry i Jana

Grzegorz Pollak

Key Account Consultant
Fellowes Polska

Grzegorz Pollak

Key Account Consultant
Fellowes Polska

Grzegorz Pollak – manager, handlowiec, trener sprzedaży, mentor, autor książki „12 kroków uczciwej sprzedaży”. Obecnie Key Account Consultant firmy Fellowes Polska S.A. w obszarze profesjonalnych oczyszczaczy powietrza AeraMax Pro.

Renata Kałużna

Managing Director
powermeetings.eu

Renata Kałużna

Managing Director
powermeetings.eu

Partnerzy

Organizator

Firma powermeetings.eu działa na rynku energetycznym już od ośmiu lat. Wyłoniła się z firmy SC Consulting powstałej w 2004 roku i mającej na celu organizację profesjonalnych konferencji oraz szkoleń na rynku nieruchomości komercyjnych. W trakcie 12 lat istnienia zorganizowaliśmy ponad 350 wydarzeń (najczęściej autorskich), goszcząc prawie 30 tysięcy specjalistów.

Zespół powermeetings.eu odpowiedzialny jest za badanie rynku, dobór najbardziej aktualnych tematów i organizację spotkań w trakcie których skupiamy się zarówno na przekazaniu najlepszej wiedzy merytorycznej jak i kojarzeniu nowych partnerów biznesowych.

We współpracy z najlepszymi ekspertami z Polski i zagranicy przygotowaliśmy wiele ważnych i cennych wydarzeń. Wśród nich znajdują się również wydarzenia cykliczne, które już na stałe wpisały się
w kalendarze spotkań branżowych.

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu staliśmy się wiodącym organizatorem Forum, Konferencji, Seminariów, Szkoleń i Warsztatów zarówno otwartych jak i zamkniętych dla szeroko pojętego sektora energetycznego.

Partner

Partner

Matex Controls dostarcza usługi kompleksowej budowy i aranżacji powierzchni typu fit-out w systemie design & build. Prowadzimy prace budowlano-montażowe, kompleksowo wykonujemy instalacje techniczne oraz dostarczamy i instalujemy wyposażenie przestrzeni komercyjnych.

Firma zajmuje się kompleksowym projektowaniem, budowaniem i utrzymywaniem instalacji technicznych w budynkach komercyjnych, hotelowych, centrach handlowych i obiektach przemysłowych.

Matex Controls oferuje również zbiór innowacyjnych rozwiązań do zarządzania zużyciem energii w budynkach, m.in. system VEMS© (Virtual Energy Management System), który optymalizuje zużycie energii w ponad 70 obiektach (kina, stadiony itd.) na terenie Polski oraz 400 za granicą (Czechy, Słowacja, USA, Tajwan).

Firma projektuje i wdrażamy autorskie systemy i aplikacje typu Well Building Standard (WellMe, InviteMe).

Matex Controls jest częścią międzynarodowej Grupy DK Energy/ Dalkia Group EDF zatrudniającej ponad 15.500 pracowników (2017) o rocznym obrocie finansowym powyżej 4 biliona EUR (2017). Koncern jest jednym w największych na świecie podmiotów dostarczających usługi energetyczne dla sektora nieruchomości.

Więcej na: www.matexcontrols.pl i www.vems.pl

Partner Merytoryczny

LOREDO RES (Real Estate Solutions) to młoda firma, która łączy w sobie wieloletnie doświadczenie, korporacyjne procesy oraz elastyczność małych przedsiębiorstw.

Jako pierwsza z firm na rynku, dzięki nowym technologiom oraz posiadanemu doświadczeniu, chce usprawnić metody zarządzania nieruchomościami w całym cyklu ich życia. Wraz ze swoimi Partnerami, LOREDO RES świadczy usługi dla sektora prywatnego oraz publicznego. Zakres usług obejmuje cały cykl życia nieruchomości. Główne obszary działalności firmy to: Digitalizacja, Faciltiy Management, Real Estate Consulting.

LOREDO RES – Twoim Partnerem w podróży do Real Estate 2.0!

Współpraca

Współpraca

Virtual Power Plant (VPPlant) świadczy usługi optymalizacji energii w nowoczesnych budynkach dzięki technologii Enabler DSR, która dostosowuje zużycie energii elektrycznej i ciepła w budynkach wielkokubaturowych do zmiennego obciążenia przy jednoczesnym zachowaniu odczuwalnego przez ludzi komfortu.

Platforma VPP umożliwia wymianę korzyści z tytułu bieżącego dopasowania konsumpcji energii przez aktywnych odbiorców energii w funkcji zdolności wytwórczych lub przesyłowych sieci energetycznej.  Usługi świadczone przez VPPlant są mierzone negawatami (energia – której zużycia świadomie zaniechano). W ramach projektu badawczo-rozwojowego, współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w programie BRIdge Alfa – spółka opracowała usługę Enabler DSR. Technologia dostosowuje zużycie energii elektrycznej i ciepła w budynkach wielkokubaturowych do zmiennego obciążenia przy jednoczesnym zachowaniu odczuwalnego przez ludzi komfortu oraz przygotowuje technicznie budynek do zmian, które zajdą w najbliższej dekadzie w europejskiej energetyce. Za usługę Enabler DSR spółka VPPlant została nagrodzona prestiżowym wyróżnieniem „Wzorzec. Efektywny projekt energetyczny 2016” przyznanym wspólnie przez redakcje Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł i portalu wnp.pl.

W 2016 r. VPPlant rozpoczęła projekt oBEMS w celu dostosowania usługi Enabler DSR dla lepszej optymalizacji biurowców. Projekt jest współfinansowany z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

W październiku 2017 r. spółka VPPlant zaprezentowała się w ramach finału konkursu „Startupy w Pałacu” organizowanym przez Kancelarię Prezydenta RP oraz Startup Poland.

Współpraca

Współpraca

Halton jest firmą rodzinną, specjalizującą się w produktach, usługach i rozwiązaniach z zarkresu klimatyzacji pomieszczeń. Głównym celem firmy jest tworzenie komfortowego i bezpiecznego klimatu wewnątrz budynków przy jednoczesnej oszczędności energii i zachowaniu zrównoważonego cyklu życia.

Firma prowadzi swoją działalność w 25 krajach na całym świecie. Siedziby firmy znajdują się w Finlandii, Malezji i USA, natomiast zakłady produkcyjne w Finlandii, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Chinach, Malezji i na Węgrzech. Laboratoria badawcze środowiska wewnętrznego są zlokalizowane w USA, Finaldii oraz Francji.

Współpraca

Współpraca

Securitas AB jest światowym liderem w zakresie ochrony osób i mienia. Spółki wchodzące w skład Grupy Securitas świadczą usługi ochrony dla odbiorców indywidualnych oraz firm w 55 krajach świata. Zajmujemy się tylko tym, na czym znamy się najlepiej. Bezpieczeństwo to nasza pasja od 1934 roku.

Współpraca

Współpraca

Patronat medialny

Patronat medialny

Patronat medialny

Patronat medialny

Serwis internetowy Tereny Inwestycyjne Info kierujemy do inwestorów, którzy szukają atrakcyjnych gruntów pod inwestycje, przedsiębiorców, samorządów i stref ekonomicznych, które dysponują terenami inwestycyjnymi.

Serwis Tereny Inwestycyjne Info pełni rolę platformy komunikacyjnej. Użytkownicy mają tu dostęp do aktualnych wiadomości ze świata biznesu, terminarza najważniejszych konferencji, targów i seminariów, wywiadów z ludźmi polityki i biznesu, porad eksperckich a także ciekawych artykułów na temat partnerstwa publiczno-prywatnego, ekoinwestycji czy realizowanych w Polsce projektów inwestycyjnych. Całości dopełnia galeria zdjęć dokumentujących istotne wydarzenia ze świata biznesu.

Serwis Tereny Inwestycyjne Info zawiera najważniejsze informacje o regionach, specjalnych strefach ekonomicznych, dostępnych dla przedsiębiorców dotacjach unijnych, sposobach finansowania inwestycji oraz ulgach i przywilejach.

Funkcjonalnym narzędziem dla inwestorów i oferentów jest wyszukiwarka ogłoszeń – baza przeznaczonych na sprzedaż gruntów inwestycyjnych.

Patronat medialny

Patronat medialny

WBJ

Zobacz więcej

Rejestracja

Lub wypełnij formularz online:

Zgłaszający uczestnictwo




Dane firmy do faktury VAT




Ilość uczestników
 


Cena netto: PLN + VAT za osobę
Wartość netto: 0 PLN
Wartość brutto: 0 PLN

Uczestnik 1

Uczestnik 2

Uczestnik 3

Uczestnik 4

Uczestnik 5

690
  • Koszt udziału jednej osoby w Forum: 690 PLN netto
  • Forum będzie prowadzone w języku polskim.
  • Opłata za udział w Forum obejmuje: uczestnictwo, materiały szkoleniowe, poczęstunek w trakcie Forum typu: lunch, kawa, herbata, woda.
  • Opłata nie obejmuje kosztów noclegu.
  • Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty. Podane powyżej terminy oznaczają daty wpłat należności.
  • Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy pomiędzy powermeetings.eu a Zgłaszającym.
  • Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
  • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 7 dni od wysłania zgłoszenia, ale nie później niż przed rozpoczęciem Forum na konto: powermeetings.eu,  Al. Jerozolimskie 27, 00-508 Warszawa; NIP 952-139-65-83; MBANK S.A; 56 1140 2004 0000 3502 7600 2231
  • W ciągu 7 dni od daty otrzymania wpłaty na konto zostanie wystawiona faktura VAT i przesłana pocztą email lub tradycyjną na podany adres.
  • Osoby odwołujące uczestnictwo na 14 dni przed Forum, otrzymają zwrot uiszczonej opłaty. Wycofującym się na 13 – 7 dni przed Forum zwracamy 50% opłaty. Na 6 dni przed Forum i później nie przyjmujemy odwołań uczestnictwa w spotkaniu.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy – zmiana powinna być zgłoszona najpóźniej na 3 dni przed Forum.
  • Rezygnacji z Forum należy dokonać w formie pisemnej. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
  • Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w Forum nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Od nieterminowej zapłaty powermeetings.eu przysługują odsetki ustawowe.
  • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Forum oraz, w szczególnych wypadkach, zmiany lokalizacji oraz terminu.
  • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.
location

Lokalizacja

Warsaw Spire – 38 piętro

Plac Europejski, Warszawa

Warsaw Spire to idealne miejsce dla biznesu. Tętniący energią symbol nowoczesnej Warszawy. Wyjątkowe połączenie nowoczesnych technologii, komfortu pracy, dbałości o środowisko i stworzonej dla mieszkańców Warszawy przestrzeni publicznej. Musisz tu być.

  • Nowa przestrzeń miejska łącząca funkcje biurowe i publiczne
  • Nowoczesny plac dla mieszkańców Warszawy
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Wyjątkowa architektura
  • Innowacyjne rozwiązania technologiczne
  • Certyfikat BREEAM na poziomie Excellent
  • Kompleks trzech budynków (łączna powierzchnia 100 000 m2)
  • Unikalny adres Plac Europejski

Kontakt

Inne wydarzenia dla branży