Forum Przemysłu Drzewnego
🤝 Łączy nas drewno 🤝

IV edycja jedynego takiego wydarzenia branżowego w Polsce!
Lokalizacja: WARSZAWA
Zarejestruj się!

Dlaczego warto wziąć udział w nadchodzącej edycji Forum?

➡ Spotkasz się z przedstawicielami kilku branż skupionych wokół surowca drzewnego!
Zdobędziesz lub uzupełnisz swoją wiedzę
➡ Zbudujesz nowe i utrwalisz dotychczasowe relacje biznesowe
Poznasz najnowsze trendy
➡ Porozmawiasz o biznesie w sprzyjających warunkach
Dowiesz się co inni robią w tym zakresie w jakim Ty działasz

Zatem obecność obowiązkowa 👍
dla przedstawicieli: 

➡ lasów państwowych
➡ firm kupujących, przetwarzających i dostarczających drewno
➡ tartaków
➡ zakładów usług leśnych
➡ przemysłu: płytowego, meblowego, celulozowo-papierniczego, opakowaniowego, paletowego i innych skupionych wokół surowca drzewnego
➡ producentów pelletu i firm przetwarzających surowiec drzewny na cele energetyczne
➡ firm certyfikujących
➡ firm dostarczających technologie i usługi dla przemysłu drzewnego

FPD 2024 w liczbach

100+

Uczestników - praktyków branży drzewnej

12h+

Wykładów i dyskusji

48h

Networkingu

20+

Prelegentów

Co o nas mówią

Waldemar Sługocki

Waldemar Sługocki

Sekretarz stanu, MRiT
Urszula Pasławska

Urszula Pasławska

Posłanka na Sejm RP
Jarosław Michniuk

Jarosław Michniuk

PAGED, Koalicja na rzecz polskiego drewna
Michał Strzelecki

Michał Strzelecki

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli
Karolina Tymorek

Karolina Tymorek

FSC Poland
Ilona Olsztyńska

Ilona Olsztyńska

SGS Polska
Karol Łagoda

Karol Łagoda

PLWD

Program Forum

23 czerwca 2025 – "biforek"
19:00 – 21:00

BIFOREK – nasze nieformalne spotkanie networkingowe poprzedzające rozpoczęcie Forum, na którym można poznawać się z uczestnikami i spędzić miło czas.

24 czerwca 2025 - część konferencyjna
9:00 – 10:00

Rejestracja i poranna kawa

10:00

Otwarcie Forum i przywitanie gości

 

Renata Kałużna, Dyrektor Zarządzający, powermeetings.eu

10:00 - 12:00

Sesja I

10:00 - 10:40

Wystąpienia inauguracyjne otwierające obrady Forum

10:40 - 12:00

✅ Lasy Państwowe – co dalej z pozyskaniem drewna, jakie ilości są planowane 

✅ EUDR w PGL LP

✅ Stosunki międzynarodowe a import i export drewna i wyrobów drewnianych

12:00 – 12:30

Przerwa kawowa i czas na rozmowy B2B

12:30 – 13:30

Sesja II

Technologiczna

13:30 - 14:15

Sesja III

Drewno – jeśli nie z Lasów Państwowych to skąd?


✅ Drewno poużytkowe alternatywą dla surowca drzewnego

✅ Lasy prywatne w Polsce – zasoby drzewne w lasach prywatnych i możliwości ich wykorzystania

14:15 – 15:15

Lunch

 

15:15 - 15:45

Sesja IV 

Drewno – jego zadania i inne formy wykorzystania

15:45 – 17:00

Sesja V

Panel dyskusyjny: Bieżące wyzwania w branży drzewnej

 

Paneliści:

 

  • Krzysztof Zaręba, Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji i Polityki Przemysłowej,
    Ministerstwo Rozwoju i Technologii
  • Piotr Poziomski, Prezydent, Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego
  • Michał Strzelecki, Dyrektor Biura, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli
  • Janusz Turski, Dyrektor Generalny, Stowarzyszenie Papierników Polskich
19:00

Kolacja networkingowa

 

25 czerwca 2025 - część warsztatowa
9:30 – 10:15

Warsztat I

FSC a EUDR w przemyśle drzewnym

10:15 – 11:00

Warsztat II

PEFC a EUDR w przemyśle drzewnym

11:00 – 11:30

Przerwa kawowa, czas na rozmowy B2B
i wymeldowanie z pokoi

11:30 – 13:00

Warsztat III

PR i komunikacja w branży drzewnej bo #DrewnoJestzLasu

13:00 – 14:00

Lunch i zakończenie Forum

 

Zaproponuj temat i osobę której chciałbyś wysłuchać w trakcie Forum


    Prelegenci Forum🔝

    Krzysztof Zaręba

    Krzysztof Zaręba

    Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji i Polityki Przemysłowej
    Ministerstwo Rozwoju i Technologii

    Krzysztof Zaręba

    Krzysztof Zaręba

    Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji i Polityki Przemysłowej
    Ministerstwo Rozwoju i Technologii

    Absolwent Politechniki Łódzkiej, Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

    W Departamencie Innowacji i Polityki Przemysłowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii odpowiedzialny jest za realizację zadań związanych z opracowywaniem i koordynowaniem strategii
    i polityk rozwoju gospodarczego, gdzie nadzoruje sprawy związane z opracowywaniem, wdrażaniem
    i monitorowaniem systemowych instrumentów polityki przemysłowej, służących wsparciu funkcjonowania branż przemysłowych. Długoletni ekspert ministerstwa odpowiedzialny za kreowanie rozwiązań zapewniających konkurencyjność przemysłu.

    Tomasz Majerowski

    Tomasz Majerowski

    Naczelnik Wydziału Użytkowania Lasu
    Generalna Dyrekcja Lasów Państwowych

    Tomasz Majerowski

    Tomasz Majerowski

    Naczelnik Wydziału Użytkowania Lasu
    Generalna Dyrekcja Lasów Państwowych

    Piotr Poziomski

    Piotr Poziomski

    Prezydent
    Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego

    Piotr Poziomski

    Piotr Poziomski

    Prezydent
    Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego

    Michał Strzelecki

    Michał Strzelecki

    Dyrektor Biura
    Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli

    Michał Strzelecki

    Michał Strzelecki

    Dyrektor Biura
    Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli

    Michał Strzelecki od roku 1996 jest związany zawodowo z branżą meblarską w Polsce. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywał w jednej z największych fabryk mebli, początkowo koordynując zakupy i logistykę materiałów i produktów wykorzystywanych do produkcji wysokiej klasy mebli kuchennych. Konsekwencja w działaniach, umiejętność prowadzenia trudnych rozmów z dostawcami dostrzeżona przez jego ówczesne kierownictwo zaowocowała rozwojem zawodowym i powierzeniem kolejnych obowiązków tym razem w biurze odpowiedzialnym za zakupy surowców strategicznych z punktu widzenia działalności fabryki mebli.

    W 2001 roku rozpoczął swoją współpracę z Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Producentów Mebli, która trwa do dnia dzisiejszego. Od sierpnia 2016 roku Zarząd OIGPM powierzył mu funkcję Dyrektora OIGPM. Determinacja i dążenie do rozwoju OIGPM zaowocowała zmianą Izby w bardzo dobrze prosperującą organizację (świadczy o tym chociażby fakt wzrostu liczby członków OIGPM o ponad 50% od objęcia stanowiska). To właśnie czas kiedy Izba zarządzana jest operacyjnie przez Pana Michała Strzeleckiego zaowocował przystąpieniem do Izby takich firm jak: Black Red White, Wójcik Meble, Benix, Wersal, Ikea, Egger, Swiss Krono, itp. Jego ponad 20 letnia praca oraz chęć sprostania nowym wyzwaniom zaowocowała wydaniem na wniosek władz i innych podmiotów ponad 200 różnego rodzaju opinii i informacji o istniejących zwyczajach handlowych, cenach i pochodzeniu towarów. Co ważne jego zaangażowanie doceniane jest przez Zarząd OIGPM, a podejmowane przez niego decyzje posiadają pełne poparcie i zaufanie Zarządu Izby.

    Janusz Turski

    Janusz Turski

    Dyrektor Generalny
    Stowarzyszenie Papierników Polskich

    Janusz Turski

    Janusz Turski

    Dyrektor Generalny
    Stowarzyszenie Papierników Polskich

    Stefan Traczyk

    Stefan Traczyk

    Prezes Zarządu
    Stowarzyszenie Leśników
    i Właścicieli Lasów

    Stefan Traczyk

    Stefan Traczyk

    Prezes Zarządu
    Stowarzyszenie Leśników
    i Właścicieli Lasów

    Dr inż. Stefan Traczyk urodził się 12 kwietnia 1966 r. w Garwolinie na Mazowszu. Swe życie osobiste związał z Celestynowem gdzie czternaście lat był leśniczym, a w latach 2006 – 2014 (dwie kadencje) pełnił funkcję Wójta Gminy. W swej karierze w latach 2016 – 2021 sprawował urząd Nadleśniczego Nadleśnictwa Jabłonna, a w latach 2017 – 2020 także funkcję przewodniczącego Rady Nadzorczej WFOŚiGW w Szczecinie. Obecnie od maja 2021 r. pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu ds. Operacyjnych w Enea Nowa Energia Sp. z o.o.

    Społecznie jest on (od 2016 r.) członkiem Państwowej Rady Ochrony Przyrody, a od 2018 r. sprawuje także mandat radnego Sejmiku Województwa Mazowieckiego.

    Doktor Stefan Traczyk swe wykształcenie ukierunkował w zakresie szeroko pojętej ochrony środowiska oraz zarządzania, a Studia Doktoranckie ukończył na Wydziale Leśnym SGGW w Warszawie, gdzie napisał rozprawę doktorską. Tematem obronionej w 2018 r. rozprawy były „Uwarunkowania użytkowania w lasach prywatnych na przykładzie powiatu radomskiego”. W swej karierze naukowej ukończył on wiele kursów i fakultetów na studiach podyplomowych na takich uczelniach jak: SGH w Warszawie (Warsztaty Menedżerskie), UW (Wydział Prawa i Administracji) (Akademia Liderów Samorządowych), ALK w Warszawie (Zarządzanie w administracji publicznej), WSKSiM w Toruniu (Polityka Ochrony Środowiska – ekologia i zarządzanie) oraz Collegium Humanum – SGM w Warszawie (Master of Business Administration, MBA – Energetyka). Ukończył on także Szkołę Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego (edycja XVIII) i Seminarium Kierownicze Controllingu w Centrum Edukacji Gospodarczej INFOR oraz Szkolenie Kadry Kierowniczej zorganizowane na terenie Niemiec przez Carl Duisberg Gesellschaft e.V.

    Prezes Stefan Traczyk w swej działalności społecznej i rozwoju osobistego, interesuje się samorządem lokalnym, środowiskiem naturalnym, łowiectwem, fotografiką i kulturą krajów niemieckojęzycznych. Od 2006 roku jest Biegłym Sądowym z zakresu leśnictwa. Jest również przewodniczącym Rady Instytutu Debat o Środowisku, prezesem Stowarzyszenia Celestynowska Inicjatywa Samorządowa oraz Stowarzyszenia Leśników i Właścicieli Lasów, a także członkiem Rady Patronackiej przy Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi.

    Renata Kałużna

    Renata Kałużna

    Founder & CEO
    powermeetings.eu

    Renata Kałużna

    Renata Kałużna

    Founder & CEO
    powermeetings.eu

    Wybierz pakiet

    Udział Stacjonarny + roll-up +wystąpienie

    7 790 PLN+VAT 7 190,00 PLN +VAT
    • Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 4.05.2025
    • Udział w "Biforku"
    • Udział w 2 dniach Forum
    • Udział w branżowej kolacji pierwszego dnia Forum
    • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych w formie elektronicznej
    • Zaświadczenie o udziale w formie elektronicznej
    • Logo Twojej firmy wśród Partnerów Forum
    • Informacja o Twojej firmie w elektronicznym katalogu
    • Roll-up w sali konferencyjnej
    • 20 minutowe wystąpienie z prezentacją Twojej firmy/usług
    • Informacja o wystąpieniu na social mediach PM.eu oraz w newsletterze
    Kup bilet

    UDZIAŁ STACJONARNY + Roll-up + Logo

    4 790 PLN + VAT 4 390,00 PLN +VAT
    • Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 4.05.2025
    • Udział w "Biforku"
    • Udział w 2 dniach Forum
    • Udział w branżowej kolacji pierwszego dnia Forum
    • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych w formie elektronicznej
    • Zaświadczenie o udziale w formie elektronicznej
    • Logo Twojej firmy wśród Partnerów Forum
    • Informacja o Twojej firmie w elektronicznym katalogu
    • Roll-up w sali konferencyjnej
    Kup bilet

    Udział w Stacjonarny + logo

    3 290 PLN+VAT 2 890,00 PLN +VAT
    • Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 4.05.2025
    • Udział w "Biforku"
    • Udział w 2 dniach Forum
    • Udział w branżowej kolacji pierwszego dnia Forum
    • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych w formie elektronicznej
    • Zaświadczenie o udziale w formie elektronicznej
    • Logo Twojej firmy wśród Partnerów Forum
    • Informacja o Twojej firmie w elektronicznym katalogu
    Kup bilet

    Udział w Stacjonarny

    2 790 PLN+VAT 2 390,00 PLN +VAT
    • Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 4.05.2025
    • Udział w "Biforku"
    • Udział w 2 dniach Forum
    • Udział w branżowej kolacji pierwszego dnia Forum
    • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych w formie elektronicznej
    • Zaświadczenie o udziale w formie elektronicznej
    Kup bilet

    Dołącz do nas 👍

    Lub wypełnij formularz online:

      Pola oznaczone symbolem * są wymagane.


      1Dostawca technologii i usług


      2Przedstawicielem zakładu przemysłowego


      3


      4


      5


      6


      7


      8

      Zgłaszający uczestnictwo




      Dane firmy do faktury VAT




      Ilość uczestników*
       


      Cena netto:PLN + VAT za osobę
      Wartość netto:0PLN
      Wartość brutto:0PLN
      Rabat netto: 0 PLN + VAT za osobęRabat netto: 0 PLN + VAT

      Wybierz konferencje lub warsztaty

      Data

      Kwota PLN netto

      Rabat PLN netto*

      *Rabat naliczany jest przy rezerwacji więcej niż jednego warsztatu, w kwocie 100 PLN netto za każde kolejne zajęcia

      Uczestnik 1

      Uczestnik 2

      Uczestnik 3

      Uczestnik 4

      Uczestnik 5



      7190 4390 2890 2390 Forum Przemysłu Drzewnego 2025 Udział stacjonarny + wystąpienie: 7 190,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 7 790,00 przy zgłoszeniu do 4.05.2025 Udział stacjonarny + roll-up: 4 390,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 4 790,00 przy zgłoszeniu do 4.05.2025 Udział stacjonarny + promocja: 2 890,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 3 290,00 przy zgłoszeniu do 4.05.2025 Udział stacjonarny: 2 390,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 2 790,00 przy zgłoszeniu do 4.05.2025
      • Forum będzie prowadzone w języku polskim.
      • Koszt udziału w Forum w pakietach + i ++ obowiązuje dla pierwszej zgłoszonej osoby, koszt udziału każdej kolejnej osoby jest równy kosztowi udziału w pakiecie STACJONARNY.
      • Powyższa opłata za Forum nie obejmuje kosztu rezerwacji noclegu.
      • Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
      • Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy pomiędzy powermeetings.eu a Zgłaszającym.
      • Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
      • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 7 dni od wysłania zgłoszenia, ale nie później niż przed rozpoczęciem Forum na konto: powermeetings.eu, Al. Jerozolimskie 27, 00-508 Warszawa; NIP 952-139-65-83, MBANK S.A. 56 1140 2004 0000 3502 7600 2231
      • Faktura VAT wystawiona zostanie w dniu zakończenia wydarzenia i przesłana emailem na podany w zgłoszeniu adres.
      • Osoby odwołujące uczestnictwo na 14 dni przed Forum, otrzymają zwrot uiszczonej opłaty. Wycofującym się na 13 – 7 dni przed Forum zwracamy 50% opłaty. Na 6 dni przed Forum i później nie przyjmujemy odwołań uczestnictwa w spotkaniu.
      • Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy. Zmianę uczestnika należy zgłosić na maksymalnie 3 dni przed Forum i musi zostać zaakceptowana przez powermeetings.eu.
      • Rezygnacji z udziału w Forum należy dokonać w formie pisemnej. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
      • Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w Forum nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
      • Od nieterminowej zapłaty powermeetings.eu przysługują odsetki ustawowe.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Forum oraz, w szczególnych wypadkach, zmiany lokalizacji oraz terminu. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony powermeetings.eu.
      • W przypadku, gdy Forum nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od powermeetings.eu, lub tzw. siły wyższej, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Forum. Zwrotowi podlega jedynie opłata za udział.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie wyłączne prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany nie wymagają uzasadnienia.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.

      Dołącz do nas 👍

      Lub wypełnij formularz online:

        Pola oznaczone symbolem * są wymagane.


        1Dostawca technologii i usług


        2Przedstawicielem zakładu przemysłowego


        3


        4


        5


        6


        7


        8

        Zgłaszający uczestnictwo




        Dane firmy do faktury VAT




        Ilość uczestników*
         


        Cena netto:PLN + VAT za osobę
        Wartość netto:0PLN
        Wartość brutto:0PLN
        Rabat netto: 0 PLN + VAT za osobęRabat netto: 0 PLN + VAT

        Wybierz konferencje lub warsztaty

        Data

        Kwota PLN netto

        Rabat PLN netto*

        *Rabat naliczany jest przy rezerwacji więcej niż jednego warsztatu, w kwocie 100 PLN netto za każde kolejne zajęcia

        Uczestnik 1

        Uczestnik 2

        Uczestnik 3

        Uczestnik 4

        Uczestnik 5



        7190 4390 Forum Przemysłu Drzewnego 2025 Udział stacjonarny + wystąpienie: 7 190,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 7 790,00 przy zgłoszeniu do 4.05.2025 Udział stacjonarny + roll-up: 4 390,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 4 790,00 przy zgłoszeniu do 4.05.2025
        • Forum będzie prowadzone w języku polskim.
        • Koszt udziału w Forum w pakietach + i ++ obowiązuje dla pierwszej zgłoszonej osoby, koszt udziału każdej kolejnej osoby jest równy kosztowi udziału w pakiecie STACJONARNY.
        • Powyższa opłata za Forum nie obejmuje kosztu rezerwacji noclegu.
        • Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
        • Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy pomiędzy powermeetings.eu a Zgłaszającym.
        • Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
        • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 7 dni od wysłania zgłoszenia, ale nie później niż przed rozpoczęciem Forum na konto: powermeetings.eu, Al. Jerozolimskie 27, 00-508 Warszawa; NIP 952-139-65-83, MBANK S.A. 56 1140 2004 0000 3502 7600 2231
        • Faktura VAT wystawiona zostanie w dniu zakończenia wydarzenia i przesłana emailem na podany w zgłoszeniu adres.
        • Osoby odwołujące uczestnictwo na 14 dni przed Forum, otrzymają zwrot uiszczonej opłaty. Wycofującym się na 13 – 7 dni przed Forum zwracamy 50% opłaty. Na 6 dni przed Forum i później nie przyjmujemy odwołań uczestnictwa w spotkaniu.
        • Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy. Zmianę uczestnika należy zgłosić na maksymalnie 3 dni przed Forum i musi zostać zaakceptowana przez powermeetings.eu.
        • Rezygnacji z udziału w Forum należy dokonać w formie pisemnej. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
        • Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w Forum nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
        • Od nieterminowej zapłaty powermeetings.eu przysługują odsetki ustawowe.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Forum oraz, w szczególnych wypadkach, zmiany lokalizacji oraz terminu. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony powermeetings.eu.
        • W przypadku, gdy Forum nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od powermeetings.eu, lub tzw. siły wyższej, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Forum. Zwrotowi podlega jedynie opłata za udział.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie wyłączne prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany nie wymagają uzasadnienia.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.

        Partnerzy FPD 2024

        location

        W 2025 roku spotykamy się

        na Forum

        w Warszawie*

         

        *Po rejestracji na Forum uczestnicy otrzymują szczegóły lokalizacji
        i wskazówki do rezerwacji noclegu.

        Pytania ❓ Zapraszamy do kontaktu 😀

          Co jeszcze organizujemy ❓

           

           

          jolanta.szczepaniak@powermeetings.eu, renata.kaluzna@powermeetings.eu Forum Przemysłu Drzewnego 2025

          Jesteś zainteresowany udziałem w kolejnej edycji
          Forum Przemysłu Drzewnego,

           która odbędzie się 24 i 25 czerwca 2025
          Zostaw swoje namiary, oddzwonię i razem sprawdzimy czy to wydarzenie jest dla Ciebie ❗

          Do usłyszenia, Renata Kałużna, powermeetings.eu




            * pola wymagane