III Forum Przemysłu Drzewnego 2024 🤝 Łączy nas drewno 🤝

WARSZAWA

Dlaczego warto wziąć udział w kolejnej edycji?

➡ Spotkasz się z przedstawicielami kilku branż skupionych wokół surowca drzewnego!

Zdobędziesz lub uzupełnisz swoją wiedzę

➡ Zbudujesz nowe i utrwalisz dotychczasowe relacje biznesowe

Poznasz najnowsze trendy

➡ Porozmawiasz o biznesie w sprzyjających warunkach

Dowiesz się co inni robią w tym zakresie w jakim Ty działasz

Zatem obecność obowiązkowa 👍
dla przedstawicieli: 

➡ lasów państwowych

➡ firm kupujących, przetwarzających i dostarczających drewno

➡ tartaków

➡ zakładów usług leśnych

➡ przemysłu: płytowego, meblowego, celulozowo-papierniczego, opakowaniowego, paletowego i innych skupionych wokół surowca drzewnego

➡ producentów pelletu i firm przetwarzających surowiec drzewny na cele energetyczne

➡ firm certyfikujących

➡ firm dostarczających technologie i usługi dla przemysłu drzewnego

FPD 2024 w liczbach

100+

Uczestników - praktyków branży drzewnej

12h+

Wykładów i dyskusji

48h

Networkingu

20+

Prelegentów

Co o nas mówią

Jarosław Michniuk

Jarosław Michniuk

PAGED, Koalicja na rzecz polskiego drewna
Stefan Traczyk

Stefan Traczyk

Stowarzyszenie Leśników i Właścicieli Lasów
Michał Strzelecki

Michał Strzelecki

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli

Partnerzy 🔝

Organizator

powermeetings.eu

Patronat Honorowy

Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych

Patronat Wspierający

Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego

PIGPD to jedna z największych ogólnopolskich organizacji samorządu gospodarczego w naszej branży. Istnieje od 1992 r. i zrzesza blisko 150 firm. Większość z nich to przedsiębiorstwa tartaczne, ale nie brakuje też producentów architektury ogrodowej, podłóg, palet, domów z drewna, maszyn i narzędzi, handlowców itd.. Są to zarówno podmioty zaliczane do największych w kraju, jak i małe oraz średnie firmy. Wszyscy oni są równoprawnymi członkami Izby.

Patronat Wspierający

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli jest największą, niezależną organizacją zrzeszającą i integrującą producentów mebli oraz firmy z otoczenia branży meblarskiej w Polsce. Powstała w 1996 roku i od początku swojego istnienia ma głównie na celu integrację polskiej branży meblarskiej oraz jej promocję zarówno w kraju, jak i za granicą. OIGPM w sposób profesjonalny reprezentuje sektor meblarski przed Instytucjami Rządowymi i Samorządowymi oraz podmiotami, które chciałyby nawiązać współpracę z naszą branżą.

Obecnie w OIGPM zrzeszonych jest ponad 160 firm meblarskich z całej Polski, w tym te największe takie jak: Black Red White, Szynaka Meble, Kler, Meble Wójcik, Benix, Wajnert i wiele innych. Ponadto nasza aktywność spotyka się z uznaniem firm działających w otoczeniu naszej branży. Już kilka lat temu tacy liderzy produkcji materiałów i komponentów do produkcji mebli jak: Egger, Swiss Krono, Kronospan, Schattdecor czy Impress Decor postanowili wspierać nasze działania poprzez aktywne członkostwo w OIGPM. W związku z powyższym możemy z dumą przyznać, iż w 2021 roku reprezentowaliśmy ponad 50% potencjału całej polskiej branży meblarskiej.

Ostatnie dwa lata upłynęły branży meblarskiej w obawie o ewentualne negatywne skutki kryzysu gospodarczego spowodowanego pandemią Covid-19, co wywołało uzasadniony niepokój o przyszłość polskich firm meblarskich, zarówno w perspektywie krótkoterminowej (2020-2021 rok), jak i w kolejnych latach, już po ustaniu pandemii.

W tym czasie OIGPM w sposób ciągły wspiera swoich Członków, przekazując im wszelkie posiadane informacje, niezbędne do zarządzania w czasie obecnego kryzysu oraz w celu przygotowania się na najbliższą przyszłość.

Ponadto Partnerzy OIGPM stale wspomagają nas przekazując nam niezbędne dane oraz narzędzia, które ułatwiają funkcjonowanie firmom – Członkom naszej Izby, tworząc jednocześnie warunki do lepszej integracji i dialogu. Przynależność do Izby pozwala na przyłączenie się do szerszego ruchu w celu tworzenia warunków do dalszego wszechstronnego rozwoju firm meblarskich, a także lepszego współdziałania przemysłu z Instytucjami Rządowymi i Samorządowymi. W tym miejscu pragniemy podkreślić, iż OIGPM deklaruje w swoich działaniach pełną współpracę z Rządem, Premierem i Prezydentem RP oraz wszystkimi innymi Instytucjami w zakresie zgłaszania i wdrażania rozwiązań sprzyjających dalszemu rozwojowi naszego sektora.

Najważniejsze korzyści wynikające z przynależności do OIGPM:
-OIGPM jest prestiżową organizacją wspierającą polskich producentów mebli i tworzy klimat sprzyjający rozwojowi przedsiębiorczości.

-Izba reprezentuje interesy przedsiębiorców wobec organów władz państwowych i samorządowych, umożliwia przedsiębiorcom wywieranie wpływu na otaczającą nas rzeczywistość gospodarczą (lobbing gospodarczy).

-Izba oferuje dostęp do szerokiej gamy informacji i porad, w tym między innymi: uzyskiwanie informacji dotyczących firm, funduszy pomocowych, otrzymywanie kalendarium imprez targowych, seminariów, szkoleń, webinariów, udział w misjach gospodarczych i wiele innych.

-Izba wspiera nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, w tym również poprzez sieć kontaktów międzynarodowych. Pomoc w kojarzeniu firm Członkowskich z potencjalnymi klientami (w zależności od potrzeb i skali).

-Otrzymywanie ofert kooperacyjnych z kraju i zagranicy oraz otrzymywanie zapytań ofertowych, informacji o przetargach.

-Izba integruje środowisko członków i wspiera wymianę wiedzy, doświadczeń i kompetencji.

Patronat Wspierający

Stowarzyszenie Papierników Polskich

Stowarzyszenie Papierników Polskich jest organizacją o charakterze naukowo-technicznym
i menedżerskim, skupiającą członków indywidualnych oraz podmioty gospodarcze, których działalność jest związana z papiernictwem i dziedzinami pokrewnymi.

Celem działalności Stowarzyszenia jest:

  • integracja papierników, kultywowanie tradycji stowarzyszeniowych i dokumentowanie historii papiernictwa, a także kształtowanie wśród członków etyki zawodowej, koleżeńskiej solidarności i wzajemnej pamięci,
  • reprezentowanie środowiska papierników wobec organów administracji publicznej i samorządu gospodarczego,
  • prowadzenie działalności naukowo-technicznej, obejmującej podnoszenie kwalifikacji
    i popularyzację wiedzy w dziedzinie papiernictwa i w dziedzinach pokrewnych, a w szczególności: zbieranie, przetwarzanie i upowszechnianie informacji dotyczących ilości i jakości produkcji, nowych wyrobów, surowców i półproduktów, eksploatacji maszyn i urządzeń, kontroli i automatyzacji procesów produkcyjnych, energetyki, ochrony środowiska, bezpieczeństwa pracy oraz zagadnień ekonomiczno-organizacyjnych

Patronat Wspierający

Związek Producentów Europalet UIC

Związek Producentów Europalet UIC skupia pracodawców produkujących lub/i naprawiających europalety na podstawie licencji wydanych m.in przez Rail Cargo Austria – QBB. Obecnie nasze palety jako jedyne na rynku produkowane i naprawiane są według standardów kodeksu UIC 435, który od 60 lat gwarantuje ich najwyższą jakość.

Swoją działalność prowadzimy w porozumieniu i we współpracy z UIC – Międzynarodowym Związkiem Kolei i Rail Cargo Austria. Utrzymujemy też pozytywne relacje z SGS – niezależną jednostką kontrolną prowadzącą nadzory i kontrole opisane w Kodeksie UIC 435. Skutecznie edukujemy i informujemy rynek o standardach UIC oraz wspieramy firmy zainteresowane uzyskaniem licencji na produkcję i naprawy europalet.

Naszym nadrzędnym celem jest obrona dobrego imienia palety UIC EUR poprzez reklamę, edukację, szkolenia oraz wspieranie licencjobiorców.

Patronat Wspierający

Stowarzyszenie Dom Drewniany

Stowarzyszenie Dom Drewniany skupia najlepsze firmy zajmujące się produkcją domów z drewna – domów o konstrukcji szkieletowej i domów z bali. Skupia także producentów materiałów stosowanych do budowy domów o konstrukcji drewnianej.

 

Celem Stowarzyszenia jest:

  1. propagowanie idei domu drewnianego,
  2. propagowanie i promowanie drewna jako ekologicznego materiału budowlanego w trosce
    o środowisko naturalne,
  3. skupienie zainteresowanych tematyką domów drewnianych,
  4. stworzenie forum informacyjno-dyskusyjnego dla członków stowarzyszenia i osób zainteresowanych propagowaniem idei domu drewnianego,
  5. podjęcie współpracy z innymi organizacjami na rzecz opracowania polskich wymogów – norm prawnych dla domów drewnianych,
  6. integrowanie sympatyków i propagatorów idei domu drewnianego umożliwiające stworzenie silnego lobby na rzecz członków stowarzyszenia,
  7. reprezentowanie interesów stowarzyszenia w kraju i zagranicą,
  8. wspomaganie działań członków, w tym poza granicami kraju,
  9. przekazywanie informacji o poziomie jakości wykonywanych domów drewnianych,
  10. konsolidowanie branży drzewiarskiej oraz producentów materiałów wykorzystywanych
    w budownictwie drewnianym,
  11. propagowanie i promowanie budownictwa drewnianego wśród inwestorów, architektów, konstruktorów i wykonawców.

Patronat Wspierający

Polski Związek Pracodawców Leśnych

Polski Związek Pracodawców Leśnych zrzesza przedsiębiorców będących pracodawcami i prowadzących działalność gospodarczą w zakresie szeroko rozumianego leśnictwa.
To jedyna w Polsce organizacja o takiej formule prawnej, działająca na rzecz przedsiębiorców leśnych, branży usług leśnych i szeroko rozumianego leśnictwa. Status prawny jest podobny np. do takich organizacji pracodawców jak BCC czy Lewiatan.

Do podstawowych celów Związku należy ochrona praw i interesów społecznych i gospodarczych Członków Związku oraz reprezentowanie ich wobec organów władzy, a także wobec zleceniodawców i kontrahentów.

Polski Związek Pracodawców Leśnych chce również m.in. oddziaływać na kształtowanie rozwiązań prawnych uwzględniających interesy zrzeszonych w Związku podmiotów, inicjować działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy w branży leśnej, a także tworzyć atmosferę społecznego zaufania do zrzeszonych w Związku podmiotów.

Ważnymi zadaniami PZPL są również organizowanie i wspieranie kształcenia Członków w sferze ich działalności zawodowej oraz integrowanie zrzeszonych Członków.

Patronat Wspierający

Zrzeszenie Producentów Palet i Innych Wyrobów z Drewna

Zrzeszenie Producentów Palet i Innych Wyrobow z Drewna zostało założone 8 marca 2024 roku. Pomysł stworzenia Zrzeszenia narodził się na skraju południowej Wielkopolski i województwa łódzkiego, na terenie gmin Czajków, Kraszewice i Brąszewice. Jest to region, który stał się symbolem pozytywnych zmian gospodarczych, ponieważ nasze firmy powstały na terenach, gdzie z racji słabych gleb, poszukiwano alternatywy dla rolnictwa. Zrzeszenie, to przede wszystkim inicjatywa przedsiębiorców, którzy chcą mieć wpływ na rozwój branży drzewnej.

Jesteśmy nowo powstałą organizacją, a już w tej chwili skupiamy ponad 100 członków. W najbliższym czasie prognozujemy zrzeszenie co najmniej 200 przedsiębiorstw z całej Polski. Wśród naszych członków wyraźnie dominują mikro i małe przedsiębiorstwa o charakterze rodzinnych i pokoleniowym. Są to firmy z polskim kapitałem, co stanowi Naszą branże unikatową w skali całego kraju. Jest to kapitał tworzony przez ciężką, czasami wręcz katorżniczą pracę założycieli firm.

Nasz zarząd aktualnie składa się z 7 członków, z których każdy wnosi doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie w rozwój organizacji. Są to doświadczeni liderzy, którzy od wielu lat z powodzeniem prowadzą swoje przedsiębiorstwa w branży drzewnej. Każdy z członków zarządu jest głęboko zaangażowany realizacje naszych celów, dzięki czemu jesteśmy w stanie skutecznie działać na rzecz branży drzewnej.

Chcemy przede wszystkim jednoczyć przedsiębiorstwa z naszej branży. Im będzie nas więcej, tym będziemy silniejsi, a nasz głos będzie lepiej słyszalny. To ważne, bo  nastawiamy się przede wszystkim na dialog zarówno z władzami publicznymi, jak i innymi instytucjami, podmiotami. Pragniemy wykorzystać swoje możliwości, aby działać zarówno na korzyść branży drzewnej jak i środowiska.

Musimy przywrócić konkurencyjność polskim wyrobom z drewna. Walczymy o obniżenie cen drewna, szczególnie biorąc pod uwagę to, jak niskie są ceny drewna w innych krajach.

Bardzo istotną kwestią jest dla nas prowadzenie racjonalnych, przemyślanych, a przede wszystkim szeroko konsultowanych działań w Lasach Państwowych, co pozwoli realizować zarówno cele społeczne, jak i ekonomiczne Polski. Chcemy mieć wkład w obecne przemiany w Lasach Państwowych.

Partner

Enspirion Sp. z o.o.

Enspirion należy do wiodących i wyróżniających się innowacyjnością podmiotów wspomagających pracę Krajowego Systemu Elektroenergetycznego w zakresie stabilności i bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej do wszystkich odbiorców.

Spółka Enspirion jest najdłużej działającym na krajowym rynku agregatorem umożliwiającym uczestnictwo w usłudze redukcji zapotrzebowania mocy. Usługa DSR na rynku mocy (ang. Demand Side Response) polega na incydentalnym i krótkookresowym obniżeniu zużycia energii elektrycznej przez odbiorców bądź przesunięcia poboru w czasie w godzinach szczytowego zapotrzebowania oraz wystąpienia niesprzyjających warunków w KSE.

DSR jest jednym ze środków zaradczych wykorzystywanym przez Operatora Sieci Przesyłowej – spółkę Polskie Sieci Elektroenergetyczne (PSE). Usługa stosowana jest do poprawy bilansu mocy w Krajowym Systemie Elektroenergetycznym (KSE). Potrzeba skorzystania przez PSE z DSR związana jest głównie z sytuacją, w której naruszona zostaje równowaga pomiędzy zapotrzebowaniem na energię elektryczną a możliwością jej wytworzenia i zaspokojenia popytu.

Każdemu uczestnikowi usługi DSR przysługuje wynagrodzenie za samą gotowość do redukcji mocy, a w przypadku wystąpienia wezwania do redukcji wywołanego przez PSE otrzymują oni dodatkowy zwrot poniesionych kosztów. Wezwanie do ograniczenia poboru energii elektrycznej może wystąpić jedynie w dni robocze, w godzinach 7.00 – 22.00. Co istotne, informacja o aktywacji usługi DSR przychodzi najpóźniej na 8 godzin przed godziną redukcji – daje to szanse na dostosowanie funkcjonowania przedsiębiorstwa w danym dniu.

DSR – dla kogo? Przedsiębiorstwa mają szansę wziąć udział w usłudze DSR i zapewnić dodatkowe przychody jeśli mogą:
  • przesunąć pobór energii na inne pory dnia,
  • zredukować swoje zużycie (np. wyłączyć wybrane urządzenia),
  • przejść na zasilanie awaryjne (np. z agregatów prądotwórczych lub magazynów energii),

Współpraca

ARP Energia Sp. z o.o.

ARP Energia Sp. z o.o. świadczy szeroki zakres usług energetycznych. Podstawową działalnością firmy jest budowa oraz eksploatacja wybudowanych przez siebie odnawialnych źródeł energii, czyli tzw. „Zielonej Energii”, które są przyjazne dla środowiska naturalnego.

Spółka świadczy usługi ponadto w zakresie:

  • przygotowanie projektów OZE (PV, WP off-site oraz on-site), ich budowa i eksploatacja, w szczególności: dobranie odpowiedniej mocy instalacji do zapotrzebowania na energię elektryczną, kompleksowe przeprowadzenie procesu przygotowania inwestycji od strony dokumentacyjnej oraz finansowej; organizacja/nadzór na budową instalacji OZE; budowa instalacji OZE eksploatacja i serwis inwestycji;
  • pozyskiwanie Świadectw Efektywności Energetycznej (białe Certyfikaty);
  • przeprowadzanie audytów energetycznych przedsiębiorstw w zakresie:

audyt działań optymalizacyjnych, audyt energetyczny przedsiębiorstwa; wykonanie koncepcji ekonomiczno -technicznej Inwestycji;

  • wsparcia w zakupach energii poprzez przygotowanie kontraktów w formule cPPA
  • wykonanie pomiarów energetycznych

Współpraca

FSC International

FSC International – FSC jest międzynarodową organizacją not-for-profit, która wyznacza standardy dla odpowiedzialnej gospodarki leśnej, biorąc pod uwagę aspekty społeczne, ekologiczne i ekonomiczne.

Współpraca

PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification)

PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification) to założona w 1999 roku światowa organizacja promująca zrównoważoną gospodarkę leśną poprzez certyfikację lasów i etykietowanie wyrobów pochodzenia leśnego. Wyroby z oznaczeniem PEFC dają gwarancję, że surowce, które zostały użyte do ich wytworzenia, pochodzą z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony, z recyklingu oraz ze źródeł kontrolowanych.

Współpraca

SGS Polska

BIOMASA NA CELE ENERGETYCZNE W SGS

Audity, Inspekcje oraz Ekspertyzy Techniczne

SGS Polska jest przedstawicielem światowego lidera certyfikacji, inspekcji oraz badań laboratoryjnych. Jako niezależna i bezstronna strona trzecia, posiadamy wykwalifikowany i kompetentny personel w zakresie świadczonych usług: certyfikacji, auditów, inspekcji oraz badań jakości biomasy.

SGS Polska jest wiodącą jednostką certyfikacji i weryfikacji na zgodności z kryteriami zrównoważonego rozwoju, wymaganiami Dyrektywy RED II oraz Rozporządzenia EU-ETS.

Jesteśmy liderem w zakresie usług uwierzytelniania źródeł pochodzenia biomasy, w tym weryfikacji miejsc jej wytwarzania, podmiotów w łańcuchu dostaw oraz oceny poprawności dokumentowania pochodzenie biomasy na cele energetyczne.

Nasza działalność jest prowadzona w oparciu o udzielone nam akredytacje, autoryzacje i notyfikacje.

CERTYFIKACJA PALIW Z BIOMASY NA ZGODNOŚĆ Z: KZR INIG, SURE EU, REDCERT EU, ISCC, SNS, ENPLUS

AUDYTY RECYKLERA I MIEJSC WYTWARZANIA

SGS świadczy usługi certyfikacji w oparciu o udzielone akredytacje i autoryzacje w obszarze biomasy na cele energetyczne, poświadczając zgodność z krajowymi i międzynarodowymi systemami certyfikacji, a także regulacjami prawnymi. Potwierdzamy również jakość paliw z biomasy.

SGS Polska jest także twórcą własnych standardów certyfikacji paliw z biomasy, w tym:

  • Krajowego Standardu Uwierzytelniania Biomasy (PL-KSUB-SNS:2014 i PL-KSUB-SNS:2017) w zakresie certyfikacji systemu opartego na zasadach należytej staranności (SNS) w obszarze oceny i kwalifikacji dostawców biomasy na cele energetyczne;
  • SGSPlus w zakresie oceny jakości paliw z biomasy na zgodność z norami EN ISO 17225 i EN

INSPEKCJE ORAZ EKSPERTYZY TECHNICZNE BIOPALIW STAŁYCH, BIOPŁYNÓW I BIOGAZU – OCENY JAKOŚCIOWE I ILOŚCIOWE

SGS Polska jest liderem w zakresie usług nadzoru nad załadunkiem/ rozładunkiem/ przeładunkiem oraz oceną zgodności towaru z parametrami kontraktowymi, a także pobierania i przygotowania próbek do badań, określeniem ilości towaru i realizacji badań laboratoryjnych paliw stałych w oparciu o szeroki zakres udzielonej akredytacji PCA.

KOMPETENCJE I DOŚWIADCZENIE

Auditorzy i Inspektorzy SGS Polska od kilku dekad świadczą usługi w obszarze biomasy na cele energetyczne, w tym certyfikacji systemów zrównoważonego rozwoju, badań laboratoryjnych oraz uwierzytelniania pochodzenia biomasy. Nasi weryfikatorzy GHG oceniają obliczenia emisji gazów cieplarnianych na zgodność z wytycznymi prawnymi oraz systemami certyfikacji.

Kompleksowość usług, doskonała organizacja oraz znajomość polskiej i światowej branży biomasowej, energetycznej, wyrobów budowalnych oraz odpadowej, poparta referencjami klientów krajowych i międzynarodowych, jest naszym atutem!

Współpraca

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu to uczelnia z ponad 100-letnią tradycją akademickich studiów rolniczo-leśnych oraz 70-letnią funkcjonowania jako autonomiczna jednostka. W swojej historii sięga do tradycji akademickich z roku 1870, kiedy to staraniem Augusta Cieszkowskiego powstała w Żabikowie pod Poznaniem Wyższa Szkoła Rolnicza im. Haliny.

Obecnie Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu jest jedną z najbardziej znaczących uczelni przyrodniczych w kraju. Kształci co roku ponad 7 tys. studentów, na 23 kierunkach studiów, zatrudnia ponad 800 nauczycieli akademickich, w tym ponad 105 profesorów, mając do dyspozycji nowoczesną bazę materialną oraz szerokie grono wykwalifikowanej kadry naukowo-dydaktycznej.

Kształcenie w naszym Uniwersytecie odbywa się na trzech poziomach, począwszy od studiów licencjackich/inżynierskich, poprzez magisterskie uzupełniające bądź jednolite magisterskie (kierunek Weterynaria), kończąc na studiach doktoranckich. W uczelni istnieje 6 wydziałów, które oferują szeroką gamę atrakcyjnych kierunków studiów. w tym m.in. o profilu praktycznym oraz interdyscyplinarne.

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu dysponuje nowoczesną bazą naukowo-dydaktyczną, w której prowadzone są różnorodne, nowatorskie badania oraz odbywają się zajęcia, warsztaty, laboratoria dla studentów. Dzięki doskonałemu i unikalnemu wyposażeniu wielu jednostek w aparaturę nowoczesnej generacji możliwe jest prowadzenie projektów we współpracy z otoczeniem krajowym jak i zagranicznym, a proponowana oferta usługowa i badawcza może być realizowana na wielu płaszczyznach.

Współpraca

Polskie Towarzystwo Leśne

Współpraca

PLWD

PLWD – eksperci w swojej dziedzinie

Orientacja na satysfakcję klienta, terminowość, wysoka jakość oferowanego produktu to nasze główne cechy charakterystyczne. To co nas dodatkowo wyróżnia, to pasja działania, wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu przedsiębiorstwa i znajomość rynku leśno-drzewnego i transportowego.

Oferujemy zarówno doradztwo, kalkulację transportu, optymalizacje, możliwy monitoring dostaw i zamówienia wagonów. Posiadamy w ofercie drewno i zrębki papiernicze z krajów Skandynawskich.

Współpraca

LASPOL sp. z o.o.

Laspol Sp.z.o.o. działa na rynku od 2006 roku, świadczymy kompleksowe usługi leśne w Polsce oraz w Niemczech. Posiadamy nowoczesny sprzęt oraz wykwalifikowaną kadrę.

Dodatkowo od 3 lat prowadzimy sprzedaż drewna, które pozyskujemy i kupujemy w Niemczech.

Posiadamy certyfikaty KUQS oraz PEFC.

Współpraca

Brüning Group

Brüning Group Germany GmbH działa od 25 lat jako lider dostaw biomasy, drewna odpadowego i odpadów na rynku niemieckim, ale jest też dużym graczem na rynku miedzynarodowym.

Dzięki rozbudowanej ogólnoeuropejskiej sieci, oferujemy przez cały rok optymalne bezpieczeństwo odbioru i dostaw, a także możemy szybko i skutecznie reagować na zmiany rynkowe. Duży udział w tej niezawodności ma nasz własny dział logistyczny, który dostarcza towar ciężarówkami, pociągami lub statkami, w zależności od potrzeb naszych Partnerów.

Oprócz zapewnienia najwyższych standardów jakościowych, wspieranie zrównoważonej gospodarki leśnej ma dla nas najwyższy priorytet. Jesteśmy dumni, że za naszą pracę otrzymaliśmy certyfikaty FSC, PEFC, SBP, ENplus, SURE EU, certyfikat ochrony środowiska wg ISO 14001 i inne.

Więcej informacji mogą Państwo znaleźć na stronie:

https://www.bruening-group.com/company/

Współpraca

Intertek Poland

Intertek jest globalnym dostawcą usług kompleksowego zapewnienia jakości. Zatrudniamy ponad 46 000 pracowników w ponad 1 000 lokalizacji w więcej niż 100 krajach na całym świecie. Począwszy od usług inspekcyjnych i audytorskich poprzez badania laboratoryjne, szkolenia, doradztwo jakościowe, certyfikację. Zapewniamy bezkompromisową jakość 24/7 dzięki naszym procesom i kulturze zorientowanej na Klienta. Usługi Intertek wspierają jakość i bezpieczeństwo produktów, usług i procesów.

Total Quality. Assured.

Intertek Poland jest częścią Intertek Group plc, globalnego lidera w badaniach i certyfikacji produktów, usług i procesów. Działalność w Polsce firma rozpoczęła w 2004 roku od usług inspekcyjnych towarów gospodarstwa domowego dla międzynarodowych sieci handlowych. W chwili obecnej świadczymy kompleksowe usługi inspekcyjne, audytorskie, szkoleniowe, doradcze i badawcze dla przemysłu.
W Polsce od niemal 20 lat Intertek wspiera przedsiębiorstwa w zapewnieniu jakości i bezpieczeństwa produktów i usług. Pomagamy producentom i eksporterom w spełnieniu wymagań lokalnych rynków w zakresie badań i certyfikacji produktów i usług. Dzięki naszej globalnej obecności i rozpoznawalności na rynkach międzynarodowych, klienci mogą zminimalizować ryzyko ekspansji na rynki zagraniczne.

Możemy wesprzeć Twoją przewagę konkurencyjną na rynku poprzez:

  • Inspekcje – świadczymy szeroki zakres usług inspekcyjnych dla przemysłu, dostarczamy wiarygodnego wsparcia dla produktów, projektów i procesów.
  • Audyty – przeprowadzane przez nas audyty pomagają zapewnić zgodność wymaganiami i regulacjami poszczególnych rynków w przemyśle.
  • Badania i analizy – niezależne, akredytowane laboratoria badawcze dostarczają wiarygodnych informacji i podnoszą wartość i atrakcyjność rynkową produktów.
  • Certyfikacje – jako niezależna jednostka certyfikacyjna, prowadzimy audyty certyfikacyjne w oparciu o krajowe lub międzynarodowe akredytacje dostarczając wartości dodanej każdemu przedsiębiorstw.
  • Outsourcing – pomagamy w optymalizacji kosztów działalności, wspierając przedsiębiorstwa w prowadzeniu usług badawczych, inspekcyjnych, jakościowych. Dzięki temu klienci mogą skupić się na podstawowej działalności maksymalizując jej efektywność.
  • Szkolenia – najlepsi eksperci w swoich dziedzinach, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, szkoląc i doradzając w zakresie jakości, bezpieczeństwa i aktualnych wymagań prawnych w branży.

Intertek jest akredytowaną jednostką certyfikującą dla Programme for the Endorsement of Forest Certification (PEFC). PEFC jest niezależną organizacją non-profit, która zachęca do stosowania zrównoważonych praktyk w całym łańcuchu dostaw leśnych. Z ponad 500 milionami akrów lasów certyfikowanych w ramach szerokiej gamy krajowych certyfikatów, PEFC jest największym na świecie systemem certyfikacji lasów. Wykorzystując dogłębną wiedzę specjalistyczną Intertek i podejście biznesowe do audytu, możesz mieć pewność, że Twój program SFM spełnia dzisiejsze i przyszłe wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem.

Oferujemy również audyty Forest Stewardship Council™ (FSC™). Certyfikacja FSC weryfikuje, czy organizacja spełnia zasady i kryteria FSC dotyczące dobrej gospodarki leśnej, w tym kwestie społeczne, kulturowe, ekologiczne i ekonomiczne.

Zapraszamy do współpracy!

Współpraca

FPHU Umiński

Firma powstała 15 lat temu. Oferuje usługi w zakresie transportu drewna stosowego, dłużycowego i kłodowego.

Pozyskujemy, skupujemy i sprzedajemy również klientom drewno pochodzące z lasów państwowych i lasów prywatnych. Drewno dostarczamy z certyfikatami kontroli pochodzenia.

– papierówka S2A i S2B

– kłody liściaste i iglaste

– drewno wielkowymiarowe liściaste, iglaste

– drewno okleinowe WA1, i sklejkowe WB1

 

W swojej ofercie posiadamy również narzędzia i chemię do drewna dla stolarzy, parkieciarzy.

Sprzedaż prowadzimy hurtowo i detalicznie.

Współpraca

Bureau Veritas

Firma Bureau Veritas jest światowym liderem branży TIC (Testing, Inspection and Certification).

Pracując dla 400 000 klientów w 140 krajach i wydając ponad 400 000 certyfikatów rocznie Bureau Veritas jest światowym liderem certyfikacji. Czynnie uczestniczy w tworzeniu i promocji standardów jakości na świecie.

Bureau Veritas certyfikuje firmy i organizacje na zgodność z normami: jakości, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, odpowiedzialności społecznej oraz specyficznymi standardami branżowymi.

Posiadamy sieć wysoko wykwalifikowanych audytorów, dzięki którym zapewniamy pełen zakres usług certyfikacyjnych i audytowych. Oferujemy również możliwość certyfikacji łączonej, w największym zakresie powszechnie stosowanych norm.

FOCUSED ON OUR CLIENTS, DRIVEN BY SOCIETY

Nasi pracownicy służą naszym klientom i są inspirowani przez społeczeństwo; sprawiają, że Bureau Veritas jest firmą usługową Business to Business to Society, która przyczynia się do pozytywnego przekształcania świata, w którym żyjemy.

BUREAU VERITAS POLSKA SP. Z O.O.
z siedzibą w Warszawie
ul. Migdałowa 4, 02-796 Warszawa

tel: +48 22 549 04 00
e-mail: biuro@bureauveritas.com

Współpraca

LoveBrands Group

Firma LoveBrands Group, to agencja specjalizująca się w obsłudze klientów korporacyjnych, marek konsumenckich oraz podmiotów z sektora NGO. Specjalizuje się w strategicznej komunikacji zintegrowanej i powstała, aby wyjść naprzeciw nowym oczekiwaniom klientów, w zakresie integrowania różnych kanałów komunikacji marketingowej, ale przed wszystkim z pasji do tworzenia i wspierania marek, które swoim odbiorcom chcą zaoferować coś więcej, niż tylko produkty i rozwiązania. Grupa łączy doświadczenia marketingu emocjonalnego i storytellingu z podejściem Inbound Marketing, w którym proces budowania relacji interesariuszy z marką projektowany jest w oparciu o narzędzia umożliwiające zwrócenie jego uwagi, a następnie utrzymanie relacji, sprzedaż, lojalizację, a finalnie zaproszenie do grona naturalnych ambasadorów marki. Siła Grupy LoveBrands opiera się na mocnym, strategicznym i analitycznym podejściu do biznesowych wyzwań klientów.

Grupa LoveBrands to cztery specjalistyczne brandy: LoveBrands Relations, LoveBrands Events, LoveBrands Medical i LoveBrands Digital. W obrębie wszystkich swoich marek, posiadamy pełne spektrum kompetencji komunikacyjnych, aby projektować oraz realizować kompleksowe i efektywne kampanie marketingowe, a także odpowiadać na wszelkie wyzwania w zakresie szeroko rozumianej komunikacji. Sprawdź nas!

Patronat Medialny

Gazeta Przemysłu Drzewnego

Patronat Medialny

Meblarstwo – Komponenty i Technologie

„Meblarstwo – Komponenty i Technologie” to czasopismo skierowane głównie do producentów mebli i komponentów służących do ich wytworzenia. Pierwszy numer „Meblarstwa” ukazał się w styczniu 2001 roku i był naturalnym rozwinięciem tematyki, wydawanej od 1997 roku przez Wydawnictwo Inwestor, „Gazety Przemysłu Drzewnego”.

Patronat Medialny

drewno.pl

Drewno.pl jest najstarszym i największym w Polsce portalem branży drzewnej, którego strony każdego miesiąca odwiedza ponad 100 tys. użytkowników. Od 24 lat, codziennie dostarczamy informacje i wiedzę z zakresu obróbki i wykorzystania drewna. Współpracujemy z wieloma uczelniami wyższymi, szkołami zawodowymi, stowarzyszeniami branżowymi oraz ekspertami z zakresu drzewnictwa i leśnictwa. Organizujemy wydarzenia branżowe takie jak: konferencje, pokazy, warsztaty, plenery rzeźbiarskie, itp.

Drewno.pl, to także:

  • Giełda ogłoszeń, z której korzysta ponad 57 tys. zarejestrowanych użytkowników. Każdego dnia dodawanych jest kilkadziesiąt nowych ofert kupna i sprzedaży (od surowca drzewnego, poprzez maszyny, po gotowe wyroby z drewna),
  • Katalog maszyn i narzędzi do obróbki drewna.
  • Katalog firm – bezpłatny katalog dla użytkowników Giełdy Ogłoszeń
  • Sklep internetowy – oferujący literaturę fachową, specjalistyczne narzędzia i chemię do drewna.
  • Szkolenia branżowe. Od 2014r. prowadzimy szkolenia koncentrując się na dostarczaniu wiedzy potrzebnej fachowcom z branży drzewnej i leśnej.
  • Usługi konsultingowe. Pomagamy we wdrożeniach w zakładach drzewnych systemów certyfikacji FSC oraz Zakładowej Kontroli Produkcji CE drzewnych materiałów konstrukcyjnych. Wykonujemy analizy i badania rynku drewna i pokrewnych branż.
  • Usługi filmowe. Nagrywamy i realizujemy dla naszych klientów filmy z przeznaczeniem do publikacji w internecie.

Reklama

Portal Drewno.pl to doskonałe miejsce reklamowe. W 2021r. portal Drewno.pl odwiedziło ponad 1,2 mln unikalnych użytkowników, którzy dokonali blisko ponad 5,7 mln odsłon stron.

Nasz profil na Facebooku śledzony jest przez ok. 4600 osób, a na Twitterze przez ok. 400 osób. Prowadzona przez nas grupa na Facebooku – „Biznes w tartaku” liczy ok. 3300 członków.

Drewno.pl umożliwia swoim klientom przeprowadzenie różnorodnych kampanii reklamowych wykorzystujących banery, artykuły sponsorowane, filmy wideo, reklamę w newsletterze, wpisy w Katalogu maszyn, czy ofert zwykłe i sponsorowane na Giełdzie ogłoszeń. Każdorazowo staramy się dobierać ofertę zapewniającą najlepszą możliwą realizację oczekiwań reklamodawców.

Patronat Medialny

Gazeta Leśna

Patronat Medialny

Kurier Drzewny

Patronat Medialny

Las Polski

Patronat Medialny

FirmyLesne.pl

Patronat Medialny

Drwal

Patronat Medialny

BIZNES.meble.pl

Wybierz pakiet

Tak było na ostatnich edycjach branżowych wydarzeń 👍

location

 

Warszawa

Pytania ❓ Zapraszamy do kontaktu 😀

    Co jeszcze organizujemy ❓

    jolanta.szczepaniak@powermeetings.eu, renata.kaluzna@powermeetings.eu Forum Przemysłu Drzewnego 2024

    Jesteś zainteresowany udziałem w kolejnej edycji
    Forum Przemysłu Drzewnego,

     która odbędzie się 12 i 13 czerwca 2025
    Zostaw swoje namiary, oddzwonię i razem sprawdzimy czy to wydarzenie jest dla Ciebie ❗

    Do usłyszenia, Renata Kałużna, powermeetings.eu




      * pola wymagane