Forum Przemysłu Drzewnego
🤝 Łączy nas drewno 🤝

IV edycja jedynego takiego wydarzenia branżowego w Polsce!
Lokalizacja: WARSZAWA
Zarejestruj się!

Dlaczego warto wziąć udział w nadchodzącej edycji Forum?

➡ Spotkasz się z przedstawicielami kilku branż skupionych wokół surowca drzewnego!
Zdobędziesz lub uzupełnisz swoją wiedzę
➡ Zbudujesz nowe i utrwalisz dotychczasowe relacje biznesowe
Poznasz najnowsze trendy
➡ Porozmawiasz o biznesie w sprzyjających warunkach
Dowiesz się co inni robią w tym zakresie w jakim Ty działasz

Zatem obecność obowiązkowa 👍
dla przedstawicieli: 

➡ lasów państwowych
➡ firm kupujących, przetwarzających i dostarczających drewno
➡ tartaków
➡ zakładów usług leśnych
➡ przemysłu: płytowego, meblowego, celulozowo-papierniczego, opakowaniowego, paletowego i innych skupionych wokół surowca drzewnego
➡ producentów pelletu i firm przetwarzających surowiec drzewny na cele energetyczne
➡ firm certyfikujących
➡ firm dostarczających technologie i usługi dla przemysłu drzewnego

FPD 2024 w liczbach

100+

Uczestników - praktyków branży drzewnej

12h+

Wykładów i dyskusji

48h

Networkingu

20+

Prelegentów

Co o nas mówią

Waldemar Sługocki

Waldemar Sługocki

Sekretarz stanu, MRiT
Urszula Pasławska

Urszula Pasławska

Posłanka na Sejm RP
Jarosław Michniuk

Jarosław Michniuk

PAGED, Koalicja na rzecz polskiego drewna
Michał Strzelecki

Michał Strzelecki

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli
Karolina Tymorek

Karolina Tymorek

FSC Poland
Ilona Olsztyńska

Ilona Olsztyńska

SGS Polska
Karol Łagoda

Karol Łagoda

PLWD

Program Forum

23 czerwca 2025 – "biforek"
19:00 – 21:00

BIFOREK – nasze nieformalne spotkanie networkingowe poprzedzające rozpoczęcie Forum, na którym można poznawać się z uczestnikami i spędzić miło czas.

24 czerwca 2025 - część konferencyjna
9:00 – 10:00

Rejestracja i poranna kawa

10:00

Otwarcie Forum i przywitanie gości

 

Renata Kałużna, Dyrektor Zarządzający, powermeetings.eu

10:00 - 12:00

Sesja I

10:00 - 10:40

Wystąpienia inauguracyjne otwierające obrady Forum

10:40 - 12:00

✅ Lasy Państwowe – co dalej z pozyskaniem drewna, jakie ilości są planowane 

✅ EUDR w PGL LP

✅ Stosunki międzynarodowe a import i export drewna i wyrobów drewnianych

12:00 – 12:30

Przerwa kawowa i czas na rozmowy B2B

12:30 – 13:30

Sesja II

Technologiczna

13:30 - 14:15

Sesja III

Drewno – jeśli nie z Lasów Państwowych to skąd?


✅ Drewno poużytkowe alternatywą dla surowca drzewnego

✅ Lasy prywatne w Polsce – zasoby drzewne w lasach prywatnych i możliwości ich wykorzystania

14:15 – 15:15

Lunch

 

15:15 - 15:45

Sesja IV 

Drewno – jego zadania i inne formy wykorzystania

15:45 – 17:00

Sesja V

Panel dyskusyjny: Bieżące wyzwania w branży drzewnej

 

Paneliści:

 

  • Krzysztof Zaręba, Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji i Polityki Przemysłowej,
    Ministerstwo Rozwoju i Technologii
  • Piotr Poziomski, Prezydent, Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego
  • Michał Strzelecki, Dyrektor Biura, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli
  • Janusz Turski, Dyrektor Generalny, Stowarzyszenie Papierników Polskich
19:00

Kolacja networkingowa

 

25 czerwca 2025 - część warsztatowa
9:30 – 10:15

Warsztat I

FSC a EUDR w przemyśle drzewnym

10:15 – 11:00

Warsztat II

PEFC a EUDR w przemyśle drzewnym

11:00 – 11:30

Przerwa kawowa, czas na rozmowy B2B
i wymeldowanie z pokoi

11:30 – 13:00

Warsztat III

PR i komunikacja w branży drzewnej bo #DrewnoJestzLasu

13:00 – 14:00

Lunch i zakończenie Forum

 

Zaproponuj temat i osobę której chciałbyś wysłuchać w trakcie Forum


    Prelegenci Forum🔝

    Urszula Pasławska

    Urszula Pasławska

    Przewodnicząca Komisji Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa, Sejm RP

    Urszula Pasławska

    Urszula Pasławska

    Przewodnicząca Komisji Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa, Sejm RP

    Krzysztof Zaręba

    Krzysztof Zaręba

    Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji i Polityki Przemysłowej
    Ministerstwo Rozwoju i Technologii

    Krzysztof Zaręba

    Krzysztof Zaręba

    Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji i Polityki Przemysłowej
    Ministerstwo Rozwoju i Technologii

    Absolwent Politechniki Łódzkiej, Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie  oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

    W Departamencie Innowacji i Polityki Przemysłowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii odpowiedzialny jest za realizację zadań związanych z opracowywaniem i koordynowaniem strategii i polityk rozwoju gospodarczego, gdzie nadzoruje sprawy związane z opracowywaniem, wdrażaniem i monitorowaniem systemowych instrumentów polityki przemysłowej, służących wsparciu funkcjonowania branż przemysłowych. Długoletni ekspert ministerstwa odpowiedzialny za kreowanie rozwiązań zapewniających konkurencyjność przemysłu.

    Tomasz Majerowski

    Tomasz Majerowski

    Naczelnik Wydziału Użytkowania Lasu
    Generalna Dyrekcja Lasów Państwowych

    Tomasz Majerowski

    Tomasz Majerowski

    Naczelnik Wydziału Użytkowania Lasu
    Generalna Dyrekcja Lasów Państwowych

    Piotr Poziomski

    Piotr Poziomski

    Prezydent
    Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego

    Piotr Poziomski

    Piotr Poziomski

    Prezydent
    Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego

    Michał Strzelecki

    Michał Strzelecki

    Dyrektor Biura
    Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli

    Michał Strzelecki

    Michał Strzelecki

    Dyrektor Biura
    Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli

    Michał Strzelecki od roku 1996 jest związany zawodowo z branżą meblarską w Polsce. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywał w jednej z największych fabryk mebli, początkowo koordynując zakupy i logistykę materiałów i produktów wykorzystywanych do produkcji wysokiej klasy mebli kuchennych. Konsekwencja w działaniach, umiejętność prowadzenia trudnych rozmów z dostawcami dostrzeżona przez jego ówczesne kierownictwo zaowocowała rozwojem zawodowym i powierzeniem kolejnych obowiązków tym razem w biurze odpowiedzialnym za zakupy surowców strategicznych z punktu widzenia działalności fabryki mebli.

    W 2001 roku rozpoczął swoją współpracę z Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Producentów Mebli, która trwa do dnia dzisiejszego. Od sierpnia 2016 roku Zarząd OIGPM powierzył mu funkcję Dyrektora OIGPM. Determinacja i dążenie do rozwoju OIGPM zaowocowała zmianą Izby w bardzo dobrze prosperującą organizację (świadczy o tym chociażby fakt wzrostu liczby członków OIGPM o ponad 50% od objęcia stanowiska). To właśnie czas kiedy Izba zarządzana jest operacyjnie przez Pana Michała Strzeleckiego zaowocował przystąpieniem do Izby takich firm jak: Black Red White, Wójcik Meble, Benix, Wersal, Ikea, Egger, Swiss Krono, itp. Jego ponad 20 letnia praca oraz chęć sprostania nowym wyzwaniom zaowocowała wydaniem na wniosek władz i innych podmiotów ponad 200 różnego rodzaju opinii i informacji o istniejących zwyczajach handlowych, cenach i pochodzeniu towarów. Co ważne jego zaangażowanie doceniane jest przez Zarząd OIGPM, a podejmowane przez niego decyzje posiadają pełne poparcie i zaufanie Zarządu Izby.

    Janusz Turski

    Janusz Turski

    Dyrektor Generalny
    Stowarzyszenie Papierników Polskich

    Janusz Turski

    Janusz Turski

    Dyrektor Generalny
    Stowarzyszenie Papierników Polskich

    Stefan Traczyk

    Stefan Traczyk

    Prezes Zarządu
    Stowarzyszenie Leśników
    i Właścicieli Lasów

    Stefan Traczyk

    Stefan Traczyk

    Prezes Zarządu
    Stowarzyszenie Leśników
    i Właścicieli Lasów

    Dr inż. Stefan Traczyk urodził się 12 kwietnia 1966 r. w Garwolinie na Mazowszu. Swe życie osobiste związał z Celestynowem gdzie czternaście lat był leśniczym, a w latach 2006 – 2014 (dwie kadencje) pełnił funkcję Wójta Gminy. W swej karierze w latach 2016 – 2021 sprawował urząd Nadleśniczego Nadleśnictwa Jabłonna, a w latach 2017 – 2020 także funkcję przewodniczącego Rady Nadzorczej WFOŚiGW w Szczecinie. Obecnie od maja 2021 r. pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu ds. Operacyjnych w Enea Nowa Energia Sp. z o.o.

    Społecznie jest on (od 2016 r.) członkiem Państwowej Rady Ochrony Przyrody, a od 2018 r. sprawuje także mandat radnego Sejmiku Województwa Mazowieckiego.

    Doktor Stefan Traczyk swe wykształcenie ukierunkował w zakresie szeroko pojętej ochrony środowiska oraz zarządzania, a Studia Doktoranckie ukończył na Wydziale Leśnym SGGW w Warszawie, gdzie napisał rozprawę doktorską. Tematem obronionej w 2018 r. rozprawy były „Uwarunkowania użytkowania w lasach prywatnych na przykładzie powiatu radomskiego”. W swej karierze naukowej ukończył on wiele kursów i fakultetów na studiach podyplomowych na takich uczelniach jak: SGH w Warszawie (Warsztaty Menedżerskie), UW (Wydział Prawa i Administracji) (Akademia Liderów Samorządowych), ALK w Warszawie (Zarządzanie w administracji publicznej), WSKSiM w Toruniu (Polityka Ochrony Środowiska – ekologia i zarządzanie) oraz Collegium Humanum – SGM w Warszawie (Master of Business Administration, MBA – Energetyka). Ukończył on także Szkołę Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego (edycja XVIII) i Seminarium Kierownicze Controllingu w Centrum Edukacji Gospodarczej INFOR oraz Szkolenie Kadry Kierowniczej zorganizowane na terenie Niemiec przez Carl Duisberg Gesellschaft e.V.

    Prezes Stefan Traczyk w swej działalności społecznej i rozwoju osobistego, interesuje się samorządem lokalnym, środowiskiem naturalnym, łowiectwem, fotografiką i kulturą krajów niemieckojęzycznych. Od 2006 roku jest Biegłym Sądowym z zakresu leśnictwa. Jest również przewodniczącym Rady Instytutu Debat o Środowisku, prezesem Stowarzyszenia Celestynowska Inicjatywa Samorządowa oraz Stowarzyszenia Leśników i Właścicieli Lasów, a także członkiem Rady Patronackiej przy Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi.

    Karolina Tymorek

    Karolina Tymorek

    Country Manager
    FSC Poland

    Karolina Tymorek

    Karolina Tymorek

    Country Manager
    FSC Poland

    Od 2017 r. koordynuje całość prac FSC w naszym kraju, odpowiada m.in. za wyznaczanie i realizację celów strategicznych, za współpracę z kluczowymi interesariuszami, ponadto specjalizuje się w zagadnieniach związanych z certyfikacją łańcucha dostaw. Z wykształcenia mgr inż. ochrony środowiska.

    Marek Rzońca

    Marek Rzońca

    Koordynator FSC w Polsce
    ds. Leśnictwa

    Marek Rzońca

    Marek Rzońca

    Koordynator FSC w Polsce
    ds. Leśnictwa

    dr inż. Marek Rzońca jest absolwentem Wydziału Leśnego SGGW oraz studiów podyplomowych z zakresu oceny zasobów środowiska i jego zagrożeń na Uniwersytecie Wrocławskim. Prace dyplomowe realizował z zakresu ochrony przyrody oraz hodowli lasu i selekcji drzew. Swoją drogę zawodową rozpoczął w strukturach Lasów Państwowych. Następnie, przez ponad 7 lat pracował w Zakładzie Hodowli Lasu i Genetyki Drzew Leśnych Instytutu Badawczego Leśnictwa, gdzie działał
    w wielu projektach badawczych zarówno krajowych, jak i międzynarodowych. W 2020 roku obronił pracę doktorską dotyczącą fenologii modrzewia europejskiego.

    Od 2020 jest Koordynatorem FSC w Polsce ds. leśnictwa. Do jego obowiązków należą wszystkie kwestie związane z tematyką certyfikacji gospodarki leśnej, koordynacją rewizji standardu krajowego oraz promocją systemu FSC.

    Jakub Wicher

    Jakub Wicher

    Koordynator FSC ds. zrównoważonego łańcucha dostaw

    Jakub Wicher

    Jakub Wicher

    Koordynator FSC ds. zrównoważonego łańcucha dostaw

    Dołączył do FSC w 2025 r. Koordynuje działania polskiego zespołu FSC w obszarze certyfikacji łańcucha dostaw i rozwiązań FSC w obszarze EUDR (a także innych regulacji UE).
    Z wykształcenia jest leśnikiem – ma tytuł inżyniera leśnictwa, zdobyty na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie. Posiada również tytuł magistra zarządzania o specjalności psychologia i zarządzanie kapitałem ludzkim oraz ukończył studia podyplomowe z zakresu ochrony przyrody.

    Renata Kałużna

    Renata Kałużna

    Founder & CEO
    powermeetings.eu

    Renata Kałużna

    Renata Kałużna

    Founder & CEO
    powermeetings.eu

    Partnerzy 🔝

    Organizator

    powermeetings.eu

    Patronat Wspierający

    Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego

    PIGPD to jedna z największych ogólnopolskich organizacji samorządu gospodarczego w naszej branży. Istnieje od 1992 r. i zrzesza blisko 150 firm. Większość z nich to przedsiębiorstwa tartaczne, ale nie brakuje też producentów architektury ogrodowej, podłóg, palet, domów z drewna, maszyn i narzędzi, handlowców itd.. Są to zarówno podmioty zaliczane do największych w kraju, jak i małe oraz średnie firmy. Wszyscy oni są równoprawnymi członkami Izby.

    Patronat Wspierający

    Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli

    Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli jest największą, niezależną organizacją zrzeszającą i integrującą producentów mebli oraz firmy z otoczenia branży meblarskiej w Polsce. Powstała w 1996 roku i od początku swojego istnienia ma głównie na celu integrację polskiej branży meblarskiej oraz jej promocję zarówno w kraju, jak i za granicą. OIGPM w sposób profesjonalny reprezentuje sektor meblarski przed Instytucjami Rządowymi i Samorządowymi oraz podmiotami, które chciałyby nawiązać współpracę z naszą branżą.

    Obecnie w OIGPM zrzeszonych jest ponad 160 firm meblarskich z całej Polski, w tym te największe takie jak: Black Red White, Szynaka Meble, Kler, Meble Wójcik, Benix, Wajnert i wiele innych. Ponadto nasza aktywność spotyka się z uznaniem firm działających w otoczeniu naszej branży. Już kilka lat temu tacy liderzy produkcji materiałów i komponentów do produkcji mebli jak: Egger, Swiss Krono, Kronospan, Schattdecor czy Impress Decor postanowili wspierać nasze działania poprzez aktywne członkostwo w OIGPM. W związku z powyższym możemy z dumą przyznać, iż w 2021 roku reprezentowaliśmy ponad 50% potencjału całej polskiej branży meblarskiej.

    Ostatnie dwa lata upłynęły branży meblarskiej w obawie o ewentualne negatywne skutki kryzysu gospodarczego spowodowanego pandemią Covid-19, co wywołało uzasadniony niepokój o przyszłość polskich firm meblarskich, zarówno w perspektywie krótkoterminowej (2020-2021 rok), jak i w kolejnych latach, już po ustaniu pandemii.

    W tym czasie OIGPM w sposób ciągły wspiera swoich Członków, przekazując im wszelkie posiadane informacje, niezbędne do zarządzania w czasie obecnego kryzysu oraz w celu przygotowania się na najbliższą przyszłość.

    Ponadto Partnerzy OIGPM stale wspomagają nas przekazując nam niezbędne dane oraz narzędzia, które ułatwiają funkcjonowanie firmom – Członkom naszej Izby, tworząc jednocześnie warunki do lepszej integracji i dialogu. Przynależność do Izby pozwala na przyłączenie się do szerszego ruchu w celu tworzenia warunków do dalszego wszechstronnego rozwoju firm meblarskich, a także lepszego współdziałania przemysłu z Instytucjami Rządowymi i Samorządowymi. W tym miejscu pragniemy podkreślić, iż OIGPM deklaruje w swoich działaniach pełną współpracę z Rządem, Premierem i Prezydentem RP oraz wszystkimi innymi Instytucjami w zakresie zgłaszania i wdrażania rozwiązań sprzyjających dalszemu rozwojowi naszego sektora.

    Najważniejsze korzyści wynikające z przynależności do OIGPM:
    -OIGPM jest prestiżową organizacją wspierającą polskich producentów mebli i tworzy klimat sprzyjający rozwojowi przedsiębiorczości.

    -Izba reprezentuje interesy przedsiębiorców wobec organów władz państwowych i samorządowych, umożliwia przedsiębiorcom wywieranie wpływu na otaczającą nas rzeczywistość gospodarczą (lobbing gospodarczy).

    -Izba oferuje dostęp do szerokiej gamy informacji i porad, w tym między innymi: uzyskiwanie informacji dotyczących firm, funduszy pomocowych, otrzymywanie kalendarium imprez targowych, seminariów, szkoleń, webinariów, udział w misjach gospodarczych i wiele innych.

    -Izba wspiera nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, w tym również poprzez sieć kontaktów międzynarodowych. Pomoc w kojarzeniu firm Członkowskich z potencjalnymi klientami (w zależności od potrzeb i skali).

    -Otrzymywanie ofert kooperacyjnych z kraju i zagranicy oraz otrzymywanie zapytań ofertowych, informacji o przetargach.

    -Izba integruje środowisko członków i wspiera wymianę wiedzy, doświadczeń i kompetencji.

    Patronat Wspierający

    Stowarzyszenie Papierników Polskich

    Stowarzyszenie Papierników Polskich jest organizacją o charakterze naukowo-technicznym
    i menedżerskim, skupiającą członków indywidualnych oraz podmioty gospodarcze, których działalność jest związana z papiernictwem i dziedzinami pokrewnymi.

    Celem działalności Stowarzyszenia jest:

    • integracja papierników, kultywowanie tradycji stowarzyszeniowych i dokumentowanie historii papiernictwa, a także kształtowanie wśród członków etyki zawodowej, koleżeńskiej solidarności i wzajemnej pamięci,
    • reprezentowanie środowiska papierników wobec organów administracji publicznej i samorządu gospodarczego,
    • prowadzenie działalności naukowo-technicznej, obejmującej podnoszenie kwalifikacji
      i popularyzację wiedzy w dziedzinie papiernictwa i w dziedzinach pokrewnych, a w szczególności: zbieranie, przetwarzanie i upowszechnianie informacji dotyczących ilości i jakości produkcji, nowych wyrobów, surowców i półproduktów, eksploatacji maszyn i urządzeń, kontroli i automatyzacji procesów produkcyjnych, energetyki, ochrony środowiska, bezpieczeństwa pracy oraz zagadnień ekonomiczno-organizacyjnych

    Patronat Wspierający

    Koalicja na Rzecz Polskiego Drewna

    Koalicja na Rzecz Polskiego Drewna to oddolna inicjatywa przedsiębiorców i organizacji, które reprezentują przemysł meblarski, tartaczny, płytowy i papierniczy. Jej celem jest ochrona i wspieranie rozwoju polskiego przemysłu drzewnego, zrównoważonej gospodarki leśnej i promowanie drewna jako ekologicznego surowca.

    Koalicja na Rzecz Polskiego Drewna nie jest organizacją, ale rodzajem porozumienia o charakterze otwartym – może do niej przystąpić każdy podmiot, którego cele są zbieżne z misją KnRPD.

    Koordynatorem działań Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna i jej Członkiem jest Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli. Wśród podmiotów, które przystąpiły do porozumienia, są także, między innymi: Stowarzyszenie Producentów Płyt Drewnopochodnych w Polsce, a także firmy reprezentujące sektor papierniczy i tartaczny.

    Patronat Wspierający

    Związek Producentów Europalet UIC

    Związek Producentów Europalet UIC skupia pracodawców produkujących lub/i naprawiających europalety na podstawie licencji wydanych m.in przez Rail Cargo Austria – QBB. Obecnie nasze palety jako jedyne na rynku produkowane i naprawiane są według standardów kodeksu UIC 435, który od 60 lat gwarantuje ich najwyższą jakość.

    Swoją działalność prowadzimy w porozumieniu i we współpracy z UIC – Międzynarodowym Związkiem Kolei i Rail Cargo Austria. Utrzymujemy też pozytywne relacje z SGS – niezależną jednostką kontrolną prowadzącą nadzory i kontrole opisane w Kodeksie UIC 435. Skutecznie edukujemy i informujemy rynek o standardach UIC oraz wspieramy firmy zainteresowane uzyskaniem licencji na produkcję i naprawy europalet.

    Naszym nadrzędnym celem jest obrona dobrego imienia palety UIC EUR poprzez reklamę, edukację, szkolenia oraz wspieranie licencjobiorców.

    Patronat Wspierający

    Stowarzyszenie Dom Drewniany

    Stowarzyszenie Dom Drewniany skupia najlepsze firmy zajmujące się produkcją domów z drewna – domów o konstrukcji szkieletowej i domów z bali. Skupia także producentów materiałów stosowanych do budowy domów o konstrukcji drewnianej.

     

    Celem Stowarzyszenia jest:

    1. propagowanie idei domu drewnianego,
    2. propagowanie i promowanie drewna jako ekologicznego materiału budowlanego w trosce
      o środowisko naturalne,
    3. skupienie zainteresowanych tematyką domów drewnianych,
    4. stworzenie forum informacyjno-dyskusyjnego dla członków stowarzyszenia i osób zainteresowanych propagowaniem idei domu drewnianego,
    5. podjęcie współpracy z innymi organizacjami na rzecz opracowania polskich wymogów – norm prawnych dla domów drewnianych,
    6. integrowanie sympatyków i propagatorów idei domu drewnianego umożliwiające stworzenie silnego lobby na rzecz członków stowarzyszenia,
    7. reprezentowanie interesów stowarzyszenia w kraju i zagranicą,
    8. wspomaganie działań członków, w tym poza granicami kraju,
    9. przekazywanie informacji o poziomie jakości wykonywanych domów drewnianych,
    10. konsolidowanie branży drzewiarskiej oraz producentów materiałów wykorzystywanych
      w budownictwie drewnianym,
    11. propagowanie i promowanie budownictwa drewnianego wśród inwestorów, architektów, konstruktorów i wykonawców.

    Współpraca

    FSC International

    FSC International – FSC jest międzynarodową organizacją not-for-profit, która wyznacza standardy dla odpowiedzialnej gospodarki leśnej, biorąc pod uwagę aspekty społeczne, ekologiczne i ekonomiczne.

    Współpraca

    ARW Baltic Sp. z o.o.

    Jako firma odpowiedzialna społecznie zajmujemy się przetwarzaniem odpadów, które mogłyby trafić na składowiska.

    Korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia i nowoczesnego zaplecza technicznego wytwarzamy z nich zależnie od rodzaju paliwa alternatywne zastępujące stałe paliwa kopalne lub przygotowujemy je do recyklingu, aby zyskały drugie życie.

    W ramach prowadzonej działalności przetwarzamy również biomasę, która znajduje zastosowanie w energetyce przemysłowej i ciepłownictwie, zapewniając dalsze ograniczenie zużycia konwencjonalnych źródeł energii.

    W dwóch lokalizacjach w Koniecpolu i Sosnowcu przyjmujemy drewno poużytkowe, takie jak odpady wielkogabarytowe, uszkodzone palety, opakowania drewniane czy bębny do nawijania kabli i rur, które po odpowiednim przygotowaniu przekazujemy do firm wyspecjalizowanych w produkcji materiałów drewnopochodnych dla przemysłu meblarskiego, wykończenia wnętrz oraz budownictwa.

    W zakładzie w Koniecpolu przy ul. Szkolnej 58 posiadamy linię stacjonarną umożliwiającą produkcję paliwa alternatywnego. Uzupełnia ją zestaw nowoczesnych mobilnych maszyn recyklingowych, wykorzystywanych zarówno do produkcji RDF-u, jak też przetwarzania biomasy oraz drewna poużytkowego.

    Wysoka wydajność zastosowanych rozwiązań przekłada się na duże możliwości produkcyjne zakładu, przy jednoczesnym zapewnieniu parametrów jakościowych oczekiwanych przez naszych kontrahentów.

    Wierzymy, że w ten sposób przyczyniamy się do lepszego jutra, zarówno naszego, jak i przyszłych pokoleń.

    Współpraca

    Bureau Veritas

    Firma Bureau Veritas jest światowym liderem branży TIC (Testing, Inspection and Certification).

    Pracując dla 400 000 klientów w 140 krajach i wydając ponad 400 000 certyfikatów rocznie Bureau Veritas jest światowym liderem certyfikacji. Czynnie uczestniczy w tworzeniu i promocji standardów jakości na świecie.

    Bureau Veritas certyfikuje firmy i organizacje na zgodność z normami: jakości, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, odpowiedzialności społecznej oraz specyficznymi standardami branżowymi.

    Posiadamy sieć wysoko wykwalifikowanych audytorów, dzięki którym zapewniamy pełen zakres usług certyfikacyjnych i audytowych. Oferujemy również możliwość certyfikacji łączonej, w największym zakresie powszechnie stosowanych norm.

    FOCUSED ON OUR CLIENTS, DRIVEN BY SOCIETY

    Nasi pracownicy służą naszym klientom i są inspirowani przez społeczeństwo; sprawiają, że Bureau Veritas jest firmą usługową Business to Business to Society, która przyczynia się do pozytywnego przekształcania świata, w którym żyjemy.

    BUREAU VERITAS POLSKA SP. Z O.O.
    z siedzibą w Warszawie
    ul. Migdałowa 4, 02-796 Warszawa

    tel: +48 22 549 04 00
    e-mail: biuro@bureauveritas.com

    Patronat Medialny

    Gazeta Przemysłu Drzewnego

    Patronat Medialny

    Meblarstwo – Komponenty i Technologie

    „Meblarstwo – Komponenty i Technologie” to czasopismo skierowane głównie do producentów mebli i komponentów służących do ich wytworzenia. Pierwszy numer „Meblarstwa” ukazał się w styczniu 2001 roku i był naturalnym rozwinięciem tematyki, wydawanej od 1997 roku przez Wydawnictwo Inwestor, „Gazety Przemysłu Drzewnego”.

    Patronat Medialny

    drewno.pl

    Drewno.pl jest najstarszym i największym w Polsce portalem branży drzewnej, którego strony każdego miesiąca odwiedza ponad 100 tys. użytkowników. Od 24 lat, codziennie dostarczamy informacje i wiedzę z zakresu obróbki i wykorzystania drewna. Współpracujemy z wieloma uczelniami wyższymi, szkołami zawodowymi, stowarzyszeniami branżowymi oraz ekspertami z zakresu drzewnictwa i leśnictwa. Organizujemy wydarzenia branżowe takie jak: konferencje, pokazy, warsztaty, plenery rzeźbiarskie, itp.

    Drewno.pl, to także:

    • Giełda ogłoszeń, z której korzysta ponad 57 tys. zarejestrowanych użytkowników. Każdego dnia dodawanych jest kilkadziesiąt nowych ofert kupna i sprzedaży (od surowca drzewnego, poprzez maszyny, po gotowe wyroby z drewna),
    • Katalog maszyn i narzędzi do obróbki drewna.
    • Katalog firm – bezpłatny katalog dla użytkowników Giełdy Ogłoszeń
    • Sklep internetowy – oferujący literaturę fachową, specjalistyczne narzędzia i chemię do drewna.
    • Szkolenia branżowe. Od 2014r. prowadzimy szkolenia koncentrując się na dostarczaniu wiedzy potrzebnej fachowcom z branży drzewnej i leśnej.
    • Usługi konsultingowe. Pomagamy we wdrożeniach w zakładach drzewnych systemów certyfikacji FSC oraz Zakładowej Kontroli Produkcji CE drzewnych materiałów konstrukcyjnych. Wykonujemy analizy i badania rynku drewna i pokrewnych branż.
    • Usługi filmowe. Nagrywamy i realizujemy dla naszych klientów filmy z przeznaczeniem do publikacji w internecie.

    Reklama

    Portal Drewno.pl to doskonałe miejsce reklamowe. W 2021r. portal Drewno.pl odwiedziło ponad 1,2 mln unikalnych użytkowników, którzy dokonali blisko ponad 5,7 mln odsłon stron.

    Nasz profil na Facebooku śledzony jest przez ok. 4600 osób, a na Twitterze przez ok. 400 osób. Prowadzona przez nas grupa na Facebooku – „Biznes w tartaku” liczy ok. 3300 członków.

    Drewno.pl umożliwia swoim klientom przeprowadzenie różnorodnych kampanii reklamowych wykorzystujących banery, artykuły sponsorowane, filmy wideo, reklamę w newsletterze, wpisy w Katalogu maszyn, czy ofert zwykłe i sponsorowane na Giełdzie ogłoszeń. Każdorazowo staramy się dobierać ofertę zapewniającą najlepszą możliwą realizację oczekiwań reklamodawców.

    Patronat Medialny

    Gazeta Leśna

    Patronat Medialny

    FirmyLesne.pl

    Patronat Medialny

    BIZNES.meble.pl

    Patronat Medialny

    Biznes i Ekologia

    Patronat Medialny

    Stolarstwo.pl

    Patronat Medialny

    stolarstwo.org

    Patronat Medialny

    budowa.org

    Patronat Medialny

    budownictwo.org

    Patronat Medialny

    Kominki.org

    Patronat Medialny

    Wydawnictwo Factor

    Patronat Medialny

    Zielona Infrastruktura

    Wybierz pakiet

    Udział Stacjonarny + roll-up +wystąpienie

    7 790 PLN+VAT 7 390,00 PLN +VAT
    • Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 24.05.2025
    • Udział w "Biforku"
    • Udział w 2 dniach Forum
    • Udział w branżowej kolacji pierwszego dnia Forum
    • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych w formie elektronicznej
    • Zaświadczenie o udziale w formie elektronicznej
    • Logo Twojej firmy wśród Partnerów Forum
    • Informacja o Twojej firmie w elektronicznym katalogu
    • Roll-up w sali konferencyjnej
    • 20 minutowe wystąpienie z prezentacją Twojej firmy/usług
    • Informacja o wystąpieniu na social mediach PM.eu oraz w newsletterze
    Kup bilet

    UDZIAŁ STACJONARNY + Roll-up + Logo

    4 790 PLN + VAT 4 490,00 PLN +VAT
    • Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 24.05.2025
    • Udział w "Biforku"
    • Udział w 2 dniach Forum
    • Udział w branżowej kolacji pierwszego dnia Forum
    • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych w formie elektronicznej
    • Zaświadczenie o udziale w formie elektronicznej
    • Logo Twojej firmy wśród Partnerów Forum
    • Informacja o Twojej firmie w elektronicznym katalogu
    • Roll-up w sali konferencyjnej
    Kup bilet

    Udział w Stacjonarny + logo

    3 290 PLN+VAT 2 990,00 PLN +VAT
    • Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 24.05.2025
    • Udział w "Biforku"
    • Udział w 2 dniach Forum
    • Udział w branżowej kolacji pierwszego dnia Forum
    • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych w formie elektronicznej
    • Zaświadczenie o udziale w formie elektronicznej
    • Logo Twojej firmy wśród Partnerów Forum
    • Informacja o Twojej firmie w elektronicznym katalogu
    Kup bilet

    Udział w Stacjonarny

    2 790 PLN+VAT 2 490,00 PLN +VAT
    • Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 24.05.2025
    • Udział w "Biforku"
    • Udział w 2 dniach Forum
    • Udział w branżowej kolacji pierwszego dnia Forum
    • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych w formie elektronicznej
    • Zaświadczenie o udziale w formie elektronicznej
    Kup bilet

    Dołącz do nas 👍

    Lub wypełnij formularz online:

      Pola oznaczone symbolem * są wymagane.


      1Dostawca technologii i usług


      2Przedstawicielem zakładu przemysłowego


      3


      4


      5


      6


      7


      8

      Zgłaszający uczestnictwo




      Dane firmy do faktury VAT




      Ilość uczestników*
       


      Cena netto:PLN + VAT za osobę
      Wartość netto:0PLN
      Wartość brutto:0PLN
      Rabat netto: 0 PLN + VAT za osobęRabat netto: 0 PLN + VAT

      Wybierz konferencje lub warsztaty

      Data

      Kwota PLN netto

      Rabat PLN netto*

      *Rabat naliczany jest przy rezerwacji więcej niż jednego warsztatu, w kwocie 100 PLN netto za każde kolejne zajęcia

      Uczestnik 1

      Uczestnik 2

      Uczestnik 3

      Uczestnik 4

      Uczestnik 5



      7390 4490 29890 2490 Forum Przemysłu Drzewnego 2025 Udział stacjonarny + wystąpienie: 7 390,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 7 790,00 przy zgłoszeniu do 24.05.2025 Udział stacjonarny + roll-up: 4 490,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 4 790,00 przy zgłoszeniu do 24.05.2025 Udział stacjonarny + promocja: 2 990,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 3 290,00 przy zgłoszeniu do 24.05.2025 Udział stacjonarny: 2 490,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 2 790,00 przy zgłoszeniu do 24.05.2025
      • Forum będzie prowadzone w języku polskim.
      • Koszt udziału w Forum w pakietach + i ++ obowiązuje dla pierwszej zgłoszonej osoby, koszt udziału każdej kolejnej osoby jest równy kosztowi udziału w pakiecie STACJONARNY.
      • Powyższa opłata za Forum nie obejmuje kosztu rezerwacji noclegu.
      • Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
      • Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy pomiędzy powermeetings.eu a Zgłaszającym.
      • Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
      • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 7 dni od wysłania zgłoszenia, ale nie później niż przed rozpoczęciem Forum na konto: powermeetings.eu, Al. Jerozolimskie 27, 00-508 Warszawa; NIP 952-139-65-83, MBANK S.A. 56 1140 2004 0000 3502 7600 2231
      • Faktura VAT wystawiona zostanie w dniu zakończenia wydarzenia i przesłana emailem na podany w zgłoszeniu adres.
      • Osoby odwołujące uczestnictwo na 14 dni przed Forum, otrzymają zwrot uiszczonej opłaty. Wycofującym się na 13 – 7 dni przed Forum zwracamy 50% opłaty. Na 6 dni przed Forum i później nie przyjmujemy odwołań uczestnictwa w spotkaniu.
      • Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy. Zmianę uczestnika należy zgłosić na maksymalnie 3 dni przed Forum i musi zostać zaakceptowana przez powermeetings.eu.
      • Rezygnacji z udziału w Forum należy dokonać w formie pisemnej. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
      • Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w Forum nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
      • Od nieterminowej zapłaty powermeetings.eu przysługują odsetki ustawowe.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Forum oraz, w szczególnych wypadkach, zmiany lokalizacji oraz terminu. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony powermeetings.eu.
      • W przypadku, gdy Forum nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od powermeetings.eu, lub tzw. siły wyższej, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Forum. Zwrotowi podlega jedynie opłata za udział.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie wyłączne prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany nie wymagają uzasadnienia.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.

      Dołącz do nas 👍

      Lub wypełnij formularz online:

        Pola oznaczone symbolem * są wymagane.


        1Dostawca technologii i usług


        2Przedstawicielem zakładu przemysłowego


        3


        4


        5


        6


        7


        8

        Zgłaszający uczestnictwo




        Dane firmy do faktury VAT




        Ilość uczestników*
         


        Cena netto:PLN + VAT za osobę
        Wartość netto:0PLN
        Wartość brutto:0PLN
        Rabat netto: 0 PLN + VAT za osobęRabat netto: 0 PLN + VAT

        Wybierz konferencje lub warsztaty

        Data

        Kwota PLN netto

        Rabat PLN netto*

        *Rabat naliczany jest przy rezerwacji więcej niż jednego warsztatu, w kwocie 100 PLN netto za każde kolejne zajęcia

        Uczestnik 1

        Uczestnik 2

        Uczestnik 3

        Uczestnik 4

        Uczestnik 5



        7390 4490 Forum Przemysłu Drzewnego 2025 Udział stacjonarny + wystąpienie: 7 390,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 7 790,00 przy zgłoszeniu do 24.05.2025 Udział stacjonarny + roll-up: 4 490,00 PLN + VAT, cena promocyjna zamiast 4 790,00 przy zgłoszeniu do 24.05.2025
        • Forum będzie prowadzone w języku polskim.
        • Koszt udziału w Forum w pakietach + i ++ obowiązuje dla pierwszej zgłoszonej osoby, koszt udziału każdej kolejnej osoby jest równy kosztowi udziału w pakiecie STACJONARNY.
        • Powyższa opłata za Forum nie obejmuje kosztu rezerwacji noclegu.
        • Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
        • Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy pomiędzy powermeetings.eu a Zgłaszającym.
        • Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
        • Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 7 dni od wysłania zgłoszenia, ale nie później niż przed rozpoczęciem Forum na konto: powermeetings.eu, Al. Jerozolimskie 27, 00-508 Warszawa; NIP 952-139-65-83, MBANK S.A. 56 1140 2004 0000 3502 7600 2231
        • Faktura VAT wystawiona zostanie w dniu zakończenia wydarzenia i przesłana emailem na podany w zgłoszeniu adres.
        • Osoby odwołujące uczestnictwo na 14 dni przed Forum, otrzymają zwrot uiszczonej opłaty. Wycofującym się na 13 – 7 dni przed Forum zwracamy 50% opłaty. Na 6 dni przed Forum i później nie przyjmujemy odwołań uczestnictwa w spotkaniu.
        • Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy. Zmianę uczestnika należy zgłosić na maksymalnie 3 dni przed Forum i musi zostać zaakceptowana przez powermeetings.eu.
        • Rezygnacji z udziału w Forum należy dokonać w formie pisemnej. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
        • Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w Forum nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
        • Od nieterminowej zapłaty powermeetings.eu przysługują odsetki ustawowe.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Forum oraz, w szczególnych wypadkach, zmiany lokalizacji oraz terminu. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony powermeetings.eu.
        • W przypadku, gdy Forum nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od powermeetings.eu, lub tzw. siły wyższej, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Forum. Zwrotowi podlega jedynie opłata za udział.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie wyłączne prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany nie wymagają uzasadnienia.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.
        location

        W 2025 roku spotykamy się

        na Forum

        w Warszawie*

         

        *Po rejestracji na Forum uczestnicy otrzymują szczegóły lokalizacji
        i wskazówki do rezerwacji noclegu.

        Pytania ❓ Zapraszamy do kontaktu 😀

          Co jeszcze organizujemy ❓

           

           

          jolanta.szczepaniak@powermeetings.eu, renata.kaluzna@powermeetings.eu Forum Przemysłu Drzewnego 2025

          Jesteś zainteresowany udziałem w kolejnej edycji
          Forum Przemysłu Drzewnego,

           która odbędzie się 24 i 25 czerwca 2025
          Zostaw swoje namiary, oddzwonię i razem sprawdzimy czy to wydarzenie jest dla Ciebie ❗

          Do usłyszenia, Renata Kałużna, powermeetings.eu




            * pola wymagane