Forum Najemców Nieruchomości Komercyjnych

14 listopada 2018, Hotel Intercontinental, Warszawa

Sytuacja na rynku powierzchni komercyjnych zmienia się z dnia na dzień. Powstają nowe trendy i wyzwania dla właścicieli nieruchomości biurowych, handlowych, magazynowych, logistycznych i przemysłowych.

Najemcy cały czas poszukują nowych, lepszych i wygodniejszych lokalizacji, atrakcyjna architektura i wiele udogodnień dostosowanych do rosnących oczekiwań użytkowników. Prestiżowe biura stają się benefitem dla pracowników, inwestycję przyciągającą najlepszych specjalistów.

Jak stworzyć odpowiednie powierzchnie, zapewniającą maksymalne dopasowanie biura do potrzeb najemców?

Biorąc pod uwagę te tendencje, powermeetings.eu organizuje Forum Najemców Nieruchomości Komercyjnych.

 

Warto wziąć udział w Forum ponieważ:

  • Skorzystasz z doświadczeń prelegentów zajmujących się najmem.
  • Zobaczysz swój biznes w szerszej perspektywie – wyjaśnimy, jak elastyczne metody pracy wpływają na wielkość i jakość oferowanych powierzchni.
  • Dowiesz się, która ścieżka wynajmu, z doradcą czy bez, jest optymalna dla potrzeb Twojej organizacji.
  • Jak zabezpieczyć interesy najemcy w umowie.
  • Jak deweloperzy uatrakcyjniają ‘życie’ najemcom.
  • Jak efektywne wykorzystać wynajmowaną powierzchnię.
  • Rynek powierzchni biurowej, magazynowej i handlowej – aktualny stan, przewidywane kierunki i tempo rozwoju.
  • Dostępność powierzchni komercyjnej i jej jakość.
  • Jakie czynniki mają wpływ na wybór wynajmowanej powierzchni.
  • Nowoczesny wystrój – tak czy nie? Jak wpływa na pracowników?
  • Coworking – nowy trend który odmienia oblicze rynku.

Dla kogo?

  • Najemców powierzchni komercyjnych: biurowych, handlowych, magazynowych, logistycznych i przemysłowych,
  • Deweloperów i inwestorów oferujących powierzchnie komercyjne na wynajem,
  • Agencji pośredniczących w wynajmie powierzchni,
  • Kancelarii zajmujących się pomocą prawną w zakresie najmu,
  • Firmy wykonujące aranżację wnętrz / Fit-Out,
  • Zarządców nieruchomości komercyjnych,
  • oraz wszystkie osoby zajmujące się zarządzaniem i doradztwem w zakresie zarządzania nieruchomościami po stronie najemców.

Co zyskasz?

  • Nieocenioną wiedzę na temat najnowszych powierzchni biurowej, magazynowej oraz handlowej.
  • Kontakty biznesowe i możliwość spotkania najważniejszych reprezentantów z branży.
  • Jak zrobić odpowiedni marketing i PR nieruchomości by była bardziej atrakcyjna dla najemców.
  • Dowiesz się jak zabezpieczyć interesy najemców – odpowiednie formy umowy, gwarancje w zakresie odpowiedniej powierzchni najmu itd.
  • Praktyczne wskazówki dla najemców i zarządców nieruchomości.
  • Sytuacja na rynku lokalnym, trendy, aktualne problemy najemców oraz wyzwania dotyczące wyboru najlepszej lokalizacji.
  • Realia gospodarcze, ale i społeczne, m.in. dynamika rynku pracy, wymuszają modyfikację powierzchni komercyjnych, poszukiwanie nowych strategii i gotowość do spełniania oczekiwań klientów i pracowników w zakresie wyboru i zagospodarowania powierzchni biurowych dla firm.
  • Jak stworzyć strategię miejsca pracy, zapewniającą maksymalne dopasowanie biura do potrzeb pracowników?

 

Jak się zgłosić?

To bardzo proste! Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na dole strony. Jeżeli jesteś zainteresowany aktywnością promocyjną oraz wystąpieniem napisz maila albo zadzwoń.

Małgorzata.Koperek@powermeetings.eu tel. 508 921 59

Aktualności

Program

14 listopad 2018
8.00 - 9.00

Rejestracja

9.00 - 9.45

Prezentacja otwierająca

 

Rynek powierzchni komercyjnych AD 2018

 

Rynek powierzchni biurowych, handlowych, magazynowych, logistycznych i przemysłowych – aktualny stan, przewidywane kierunki i tempo rozwoju.

Joanna Mroczek, Senior Director – Research & Marketing, CBRE

9.45 - 11.00

Panel dyskusyjny

 

Rynek powierzchni komercyjnych z punktu widzenia dostawców powierzchni oraz agencji najmu.

  • dostępność powierzchni i jej jakość,
  • modnie i wygodnie – czynniki mające wpływ na wybór wynajmowanej powierzchni,

 

Moderator: Joanna Mroczek, Senior Director – Research & Marketing, CBRE

 

Uczestnicy panelu:

  • Sebastian Świstak, Associate Director, Colliers International Poland

 

11.00 - 11.30

Przerwa kawowa

11.30 - 13.00

Sesja dzielona – panele dyskusyjne

 

Szukaliśmy, szukamy lub będziemy szukać… zostać czy zmienić lokalizację.

 

Sala I – Powierzchnie biurowe

  • Kluczowe czynniki mające wpływ na wybór lokalizacji
  • Jak deweloperzy ‘uatrakcyjniają życie’ najemcom – udogodnienia i ich znaczenie dla najemcy vs właściciela nieruchomości
  • Coworking – czy odmieni oblicze rynku?
  • Efektywne wykorzystanie wynajmowanej powierzchni – Fit – Out.

 

Sala II – Powierzchnie handlowe

  • Kluczowe czynniki mające wpływ na wybór lokalizacji
  • PR & Marketing w Centrach Handlowych – aspekty organizacyjne i finansowe.
  • E-commerce zagrożeniem dla sklepów tradycyjnych.

 

Sala III – Powierzchnie magazynowe, logistyczne i przemysłowe

  • Kluczowe czynniki mające wpływ na wybór lokalizacji
  • Nowe trendy w automatyzacji procesów
  • Proptech – technologie i innowacje
  • Ergonomia i bezpieczeństwo – technologie używane w magazynach

 

13.00 - 14.00

Lunch

14.00 - 16.00

Panel III

Sesja dzielona – prezentacje

 

Umowy najmu, czynsz i service charge.

 

Umowy najmu

  • Najważniejsze zapisy
  • Negocjacje i renegocjacje umowy najmu z wynajmującym
  • Najlepszy moment na renegocjacje
  • Priorytety najemcy vs priorytety wynajmującego
  • Rozwiązanie umowy, roszczenia, kary, odszkodowania

Czynsz

  • Wysokość, waloryzacja, waluta
  • Sposoby zabezpieczenia płatności
  • Świadczenia dodatkowe

Service charge

  • Wysokość, waloryzacja, waluta
  • Części składowe
  • Koszty uzasadnione i nieuzasadnione
  • Audyt kosztów
Sala I

Powierzchnie biurowe

 

Sala II

Powierzchnie handlowe

 

Sala III

Powierzchnie magazynowe, logistyczne i przemysłowe

Zaproponuj temat i osobę, którą chciałbyś usłyszeć

Prelegenci

Joanna Mroczek

Joanna Mroczek

Senior Dyrektor
CBRE

Joanna Mroczek

Joanna Mroczek

Senior Dyrektor
CBRE

Joanna Mroczek, Senior Dyrektor, pracuje w CBRE od ponad 10 lat. Zarządza pracą dwóch działów – Marketingu i Komunikacji oraz Badań Rynku i Doradztwa. Jest również członkiem zarządu operacyjnego w firmie, specjalizuje się w usprawnianiu procesów w organizacji, budowaniu zespołów i przewagi konkurencyjnej firmy. Firma w tym czasie przeszła szereg zmian organizacyjnych oraz zainicjowała kilka innowacyjnych projektów takich jak IdeaLab czy Office Superstar, stając się liderem na rynku, inicjującym jego zmiany. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz Studiów Managerskich AMP w IESE Business School w Barcelonie. Jest doświadczonym mówcą na konferencjach, członkiem Jury w konkursach, wyróżniona w konkursie Top Woman in Real Estate w kategorii Innovation,  fanką amatorskiego biegania, wspinaczki, jazdy na rowerze i skuterze.

Sebastian Świstak, CCIM

Sebastian Świstak, CCIM

Associate Director
Colliers International Poland

Sebastian Świstak, CCIM

Sebastian Świstak, CCIM

Associate Director
Colliers International Poland

Sebastian ma ponad 11 letnie doświadczenie na rynku nieruchomości w zakresie wynajmu powierzchni biurowych. Jego główną specjalizacją jest wsparcie i reprezentacja wynajmujących w procesie wynajmu, w szczególności w doradztwie strategicznym oraz obsłudze transakcji najmu. Swoje doświadczenie zdobył pracując wcześniej zarówno dla deweloperów biurowych, jak i w międzynarodowych firmach doradczych. W swojej karierze zawodowej obsługiwał nieruchomości następujących funduszy inwestycyjnych oraz deweloperów: Heitman, Invesco, Union Investment, Commerz Real, Azora, Karimpol.

Dodatkowo Sebastian wspierał następujących najemców w kompleksowym procesie wyboru optymalnej lokalizacji: Promedica24, eSky, ThyssenKrupp Elevator, Małpka S.A., Connectis, Vienna Capital Partners, CityFit.

Renata Kałużna

Renata Kałużna

Dyrektor Zarządzający
powermeetings.eu

Renata Kałużna

Renata Kałużna

Dyrektor Zarządzający
powermeetings.eu

Partnerzy

Organizator

powermeetings.eu

Od 15 lat wiodący organizator profesjonalnych i prestiżowych wydarzeń branżowych w Polsce. Organizujemy kongresy, konferencje, szkolenia, seminaria i warsztaty dla różnych sektorów gospodarki oraz zapewniamy specjalistyczne wsparcie i doradztwo w kwestii organizacji imprez, PR i marketingu.

W ciągu kilkunastu lat stworzyliśmy szeroką sieć kontaktów i partnerów w sektorach: energetyki, węgla, paliw, chemii i nieruchomości. Naszym celem jest stworzenie miejsca do dyskusji o nowych trendach i zmianach mających znaczenie dla przemysłu, do nawiązywania nowych kontaktów, jak również do budowania relacji biznesowych pomiędzy naszymi ekspertami, partnerami i uczestnikami.

Programy naszych imprez są zawsze starannie dostosowane do potrzeb i interesów branży, a my jesteśmy dumni z naszej staranności w doborze tematów, prelegentów i partnerów, aby zapewnić najwyższą jakość wszystkich organizowanych przez nas wydarzeń. We współpracy z najlepszymi ekspertami z Polski i zagranicy opracowujemy i organizujemy wydarzenia podyktowane zmianami w otoczeniu legislacyjnym, przeobrażeniami rynkowymi oraz aktualnymi trendami.

Partner Medialny

Kreatorzy.eu

Rejestracja

Lub wypełnij formularz online: